2013. október 29., kedd

~Hatvanegyedik fejezet

Sziasztok lányok!
Ne haragudjatok a sok késésért, tudom mást ígértem de így jött össze. Meghoztam az új részt, elég hosszú lett, remélem kapok hozzá sok sok kommentet:) Pontosan 10 szeretnék, mert nem tudom, hogy van-e értelme a folytatásnak és ha meg van hozom is az új részt, mert már azt is elkezdtem írni.
Jó olvasást! Sok puszi ♥




A távolság egyre jobban csökkent, miközben felém sétált. Tekintete szomorú volt, mégis kiolvastam belőle az őszinte szerelmet.
-          Végre megtaláltalak – simított végig arcomon, mikor ideért. Beleborzongtam érintésébe, és megint a sírás kerülgetett, de most az jön, aminek jönnie kell. Annyi érzés kavargott bennem, boldog vagyok, hogy felébredt a kómából, viszont a szívem megszakadt, hogy el kell hagynom.
-          Nem kellene itt lenned- toltam el kezét, mire ő hitetlenkedve nézte az előbbi cselekedetemet. – Menj el… - súgtam, de nem néztem a szemeibe.
-          Miről beszélsz? – kérdezte, ránéztem, amit nem kellett volna, mert egy törékeny fiút láttam magam előtt, aki épp most veszített el valaki olyat, aki fontos volt a számára. – Daisy… - fogta kezeimet és a szívéhez emelte. – Ne engedj el magadtól. – A szívem szakadt meg, mekkora szemét vagyok, még ha csak őt akarom megvédeni is.
Elhúztam kezeimet, és el akartam indulni, de egy szorítást éreztem a csuklómon, ekkor lenéztem és még rajtam volt az a karkötő, amit Harry vett. Eszembe jutott, mit mondott róla, „Csak akkor vedd le, ha már nem szeretsz!” Talán így távol fog maradni tőlem.  
-          Sajnálom – levettem a karkötőt, és a kezébe helyeztem. – Mi nem lehetünk együtt. – már ezt is suttogtam, mert semmi erőm nem volt már. El akartam innen menni, be a szobámba és felejteni.
-          Daisy, hát itt vagy!  - jelent meg hirtelen  Lucas. Harry összeszorította a markát, amiben a karkötő volt és Lucasra pillantott.
-          Miatta?  - kérdezte Harry és undorodva Lucas-ra nézett. – Pont miatta? – hangja egyre idegesebb lett és kétségbeesettebb is. 
-          Harry… - nem tudtam mit mondani, semmi nincs Lucas és köztem. Ez az egész rosszul sült el. Úgy akartam, hogy újságokból tudja meg, hogy itt vagyok. Nem kellett volna idejönnie.
-          Ne Harryz itt nekem- rázta meg a fejét idegesen, és hangjától összerezzentem. A következő, amire feleszméltem már az volt, hogy Harry elsuhant mellettem pontosan Lucas felé.
-          Kérlek, ne csinálj semmi ostobaságot- fogtam meg a kezét, de ő csak kirántotta. Elborult az agya, ismerem. Már több ember felfigyelt a hangos kiabálásokra, de Harryt ez sem érdekelte, még mindig Lucas felé tartott.  Féltem. Rettentően féltem, hogy mi lesz ebből. Ekkor Harry keze mozdult és Lucas a földön kötött ki. Ledermedtem, mikor Harry a nyöszörgő Lucas felé került és folyamatosan püfölte.  Nem bírtam tovább nézni, odaszaladtam és megfogtam Harry öklét.
-          Hé Styles! Nyugalom!  - jelent meg Jake és leszedte Lucasról Harryt. Letérdeltem Lucashoz.
-          Jól vagy? – kérdeztem már sírva. Az egész az én hibám. Még Lucas is megsérült. –
-          Ne aggódj semmi bajom. – simított végig karomon, míg a másik kezével orrát fogta, mert úgy látszik Harry eltörte azt.
-          Ne érj hozzá - kiabált Harry felénk, miközben Jake még mindig fogta. Óvatosan Harryre emeltem tekintetemet. Szemei szikrákat szórtak, hogy volt képes így bánni Lucas-szal?
-          Mr. Styles kérem, hagyja el az épületet- jelent meg egy biztonsági őr.  Mindent elrontottam, látszólag Harry megnyugodott, de tekintetét rám emelte, szomorú volt és dühös.
-          Megyek már – mondta az őrnek, nem törődöm stílusban és kiszáguldott az épületből és talán az életemből is.
-          Jobb, ha utána megyek – mondta Jake és egy megvető pillantást vetett felénk.
-          Mi pedig menjünk be a kórházba- csuklott el a hangom, miközben segítettem Lucas-nak talpra állni. Rengeteg fotós volt az épület előtt, valaki szépen leadta az információt, hogy Harry verekedést kezdeményezett és most mindenki itt van. Fantasztikus.
-          Daisy! Vége a Darrynek? – kérdezte egy nő, aki az arcomba nyomta a mikrofont. Nem válaszoltam. Mindenki tudta már a tényt, de erről akkor sem fogok nyilatkozni. Fáj az, hogy elvesztettem Harryt, nem tudom, hogy ezek után mihez kezdek. Csak a munkára kell koncentrálnom. Bridget kocsijával mentünk a kórházba, hát nem így képzeltem el ezt a mai napot az biztos. 

Harry szemszöge:

Egyedül akarok lenni. Bevágtam magam mögött a hotel szoba ajtaját, rettentő dühős voltam arra, féregre. Csak elérte, amit akart, Daisy vele van.
-          Hé, finomabban vágd rám legközelebb az ajtót! - jelent meg Jake mögöttem, miközben az fejét fogta.
-          Most menj el- kezem még mindig ökölbe volt szorítva, próbáltam lenyugodni, de nem ment.
-          Megmentettem a hátsód egy rendőrségi ügytől, mert ha tovább püfölöd azt a srácot ez lett volna a vége. – kezdett kicsit ideges lenni.
-          Vége van – ültem le az ágyra és bámultam a semmibe.
-          Mihez fogsz kezdeni? – enyhült a tekintete, talán sajnál? Még az ajtóban állt és karba tett kézzel engem figyelt.
-          Hazamegyek – suttogtam. – Én mindent megtettem, de már nem szeret – arcomat tenyerem közé temettem.
-          Tudod, hogy ez nem igaz. – tekintete komor volt. – Valami történik vele, csak nem mondja el.
-          Annak az idiótának a keze van a dologban, de én végeztem. Visszamegyek Londonba.
-          Hát Styles, a te döntésed – hagyott ott Jake egyedül.
Mihez kezdjek? Már nem szeret… életem szerelme elhagyott egy másik miatt. Felálltam és kiviharoztam az épületből, egyenesen a legközelebbi bárba. Ez kell most nekem, a felejtés.

Louis szemszöge:
Annyi minden történt az elmúlt 1 hétben, minden a feje tetejére állt. Harryék balesete lett a legfelkapottabb hír, és a telefonunk állandóan csörög. Nagyon elegem van már a médiából, hogy még az ilyen szörnyű helyzetben sem hagytak minket békén.  Napokig a kórház előtt vártak ránk, szegény Eleanor-t is letámadták mikor látogatóba jött.  A rajongók is nagyon aggódtak értük, amikor értesítettek minket, hogy felborult az autójuk leírhatatlan aggodalmat és fájdalmat éreztem… igen én a nagy viccelődös is félt… félt, hogy elveszíti a legjobb barátját és egy másik igaz barátot.  Igaz barát... legalábbis ezt hittem Daisy-ről, míg itt nem hagyott minket, és vissza nem ment New York-ba. Nem hiszem el azt a mesét, amit leírt a levélben, valami más állhat a háttérben, ezért is támogattam annyira Harryt, hogy utána menjen. Tegnap hajnalban szállt fel a gépe, azóta semmi hírt nem kaptam felőlük. Nagyon remélem, hogy már úton vannak visszafelé. Míg Harry elutazott mi szabadnapot kaptunk, így Eleanorral Doncaster-be utaztunk a családomhoz.
-          Hé Louis! Húzzál ki a szobámból! – jött be mérgesen Lottie. Hogy mit kerestem a szobájában? Egyszerű… Lassan egy éve együtt van a barátjával, én, pedig mint rendes bátyó csak felmértem a terepet. Hála a gyors reflexemnek az ágyán keresztül ki tudtam surranni, és egyenesen szaladtam is le az ebédlőbe, mert anya már készen volt a főzéssel és itt volt az ideje annak, hogy együtt ebédeljen a család. Anya a legjobb szakács a világon, és nem csak én állítom ezt, hanem még a 4 lánytestvérem és Eleanor is.
-          Johannah, isteni ez a lassagne –dicsérte anyám főztjét El.
-          De hiányzott már ez a koszt – szedtem immáron a második tányérral anya híres főztjéből.
-          Egyetek csak édeseim – mosolygott Johannah. Az idilli pillanatot telefonom csörgése szakította félbe. Nagy nehezen előkotorásztam és meglepődve nyomtam az elfogadás gombra.

8 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett.siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  2. hamar a kövit! hamar jön? ugye hamar?! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett és egyben szomorú. Kérlek válaszlj erre a kérdésemre, mert asszem ár mútkor is megkérdeztem de nem válaszoltál. Happy end lesz vagy nem vagy még esetleg nem is tudod? Ez a rész után lettek kétségeim, hogy mi lesz a vége, de kérlek hozd őket újra össze. Imádomezt a blogot és nekem hatalmas csalódás lenne ha rosszul végződne vagy be sem fejeznéd.
    Imádom/Imádla!!!<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon -nagyon jó lett!!
    Siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
  5. imádom ahogy írsz :D

    VálaszTörlés
  6. szia :) most találtam rá a blogodra, vagyis pontosítva egy-két napja, de mióta elkezdtem olvasni mindig azon gondolkozom, hogy mi lesz a folytatás, én imádom ezt a blogot, remélem nem hagyod abba az írását és ahogy nézem mások sem szeretnék, IMÁDOM AZ ÍRÁSOD!! Pusziii

    VálaszTörlés
  7. Annyira jó !!!!! Izgalmasra sikeredett nagyon siess a következővel *---*

    VálaszTörlés