2013. március 29., péntek

~ötvenötödik fejezet

Sziasztok! Itt van a rész, nem tudom mikor hozom a következőt, mert a nyakamon van 2 kisérettségi és lassan itt a rendes érettségi is, de megteszem a tőlem telhetőt. Remélem tetszeni fog, kommenteket várok!
Jó olvasást! puszi  ♥
Ashley szemszöge: 

Fáradtan dőltem be az ágyamba és vártam, hogy Niall végre felhívjon.  Azt mondta ma elvisz vacsorázni, de idáig még nem is jelentkezett. Tudom, hogy rengeteg dolga van, de néha szakíthatna rám is egy kis időt, ha már vezetni se jött velem. Még jó, hogy Daisy rá ért. Tényleg vajon ő most még a fiúkkal van? Mit mondhatott neki a srácok menedzsere, megöl a kíváncsiság. Kinéztem az ablakon. Megint esik..Az esőcseppek csak úgy kopogtak az ereszen,  nem szívesen megyek ki ilyen időbe, mintha dézsából öntenék. Hirtelen felpattantam és lesétáltam a konyhába valami rágcsálnivaló után, megöl az unalom, se Niall nem hív, de még Daisy sem.
-          Kislányom nem úgy volt, hogy ma nem leszel itthon? – lépett ki anya a nappaliból.
-          De, csak Niall még nem hívott, biztos még megy a próba – keresgéltem a szekrényben. Ekkor rezegni kezdett a telefonom, a kijelzőn Niall neve állt.
-          Na végre…- mondtam és fülemhez emeltem a készüléket . – Mikor jössz értem? – kérdeztem izgatottan.
-          Baj van… - hangja szomorúan csengett, de inkább ijedten. – Kapcsold be a Tv-t és utána gyere a kórházba.
-          Mi? Miért? Niall megijesztesz!- Hirtelen rossz érzés kerített hatalmába.
-          Csak siess!- mondta és letette. Amilyen gyorsan csak tudtam a nappaliba rohantam és bekapcsoltam a Tv-t, pont a hírek mentek.  Olyat láttam, amit soha életben nem szerettem volna a képernyőn.
-           Mi történt kislányom? – ért be anya is, de amint a Tv-re fordította a fejét a lélegzete is elakadt.
-          Ma este Harry Styles és barátnője Daisy Crawford súlyos autóbalesetet szenvedett. Szemtanúk szerint Mr. Styles belerohant egy kamionba, ami a szembe lévő sávból jött. Nem tudjuk, hogy az eset idején az énekes fogyasztott-e alkoholt, vagy valami más szert. A párt nagy nehezen, de kiszedték az átfordult autóból és a kórházba szállították. A One Direction tagjai kétségbeesetten rohantak a helyszínre, utána pedig autóval követték a mentőautót. Ha több információnk lesz, értesítjük önöket.  – Figyeltem a bemondó nőt, ahogy ezeket mondta. A könnyeim folyni kezdtek.
-          Úristen, be kell mennem a kórházba!
-          Menjünk kislányom- indultunk el anyával, mivel még a jogsim nincs meg ezért ő vitt oda. Hamar megérkeztünk, ahol paparazzik fogadtak és mindenféle más újságírók. Nem érdekeltek, nem válaszoltam semmilyen kérdésre, csak rohantam.
-          Hol van Daisy Crawford és Harry Styles? – kérdeztem egy nővértől, aki ott állt a recepciónál.
-          Egy kis türelmet hölgyem – nézte a gépét tovább. Ne szórakozzon ez velem, mikor a legjobb barátnőm és az egyik barátom balesetet szenvedett. Már szóltam volna vissza, mikor egy kéz síklott a derekamra. Hátrafordultam és Niall kisírt szemeivel találtam szembe magam.
-          Mi történt? – ugrottam a nyakába, szorosan magamhoz öleltem, mert már én is sírtam.
-          Még  a műtőben vannak, - elvezetett arra a folyosóra, ahol a műtő volt és a többiek is ott voltak.  Liam, Danielle, Perrie, Zayn, Louis, Eleanor, Ben is megjelent azt mondta Daisy családja már úton van.
-          Anne is  már úton van – jelent meg Tom is. Ekkor lépett ki az orvos a műtőből.
-          Doktor úr!  - pattantak fel a fiúk egyszerre és körbevettük az orvos.
-          Ki a közvetlen hozzátartozó? – kérdezte.
-          A bandatársunkról és a barátunkról van szó, a szüleik már úton vannak – mondta Liam.
-          Mi felelünk értük –mondta egyszerre Ben és Tom.
-          Rendben…Miss Crawford állapotát sikerült stabilizálnunk, bár a karját eltörte, kisebb sérüléseket szerzett hamarosan fel fog ébredni. Mr. Styles állapota viszont válságos. – ahogy ezt a doktor úr kimondta a könnyeim újból patakokban folyni kezdtek. . -  Valószínűleg belső vérzése is van és kómába esett. – Niall sem bírta tovább, már ő is sírt. – Külön kórteremben vannak, bemehetnek hozzájuk. – Az orvos váltott még egy két szót Tommal és utána elment.
-          A rendőrség hamarosan itt lesz, hogy kikérdezzék őket – mondta Tom nyugodt tekintettel, hogy lehet ilyen? Harry még kómában és Daisy sem kelt fel...
-          Te megőrültél? – kérdezte Louis ideges. – A legjobb barátom kómában fekszik, te pedig a rendőrséggel foglalkozol? – állt fel és indult meg Tom felé.
-          Louis, próbálj megnyugodni – fogta meg Eleanor a karját.
-          Kimegyek levegőzni – tépte ki a kezét El tartásából és elment. Nem csodálom, hogy ideges én se bírom ezt az egészet, jobb, ha iszok egy kávét és várunk a csodára, hogy felébredjenek.

Daisy szemszöge:

Szorító érzés kerített hatalmába, a kezem iszonyatosan fájt. Várjunk csak, mi történt? Hol vagyok? Próbáltam kinyitni a szememet, de a hirtelen fény bántotta. Az események hirtelen leperegtek előttem, az a kamion és a csapódás, csak arra emlékszek, hogy Harry megfogta a kezemet, és a fék… volt valami a fékkel.
-          Hát felébredt – szólított meg egy vékony, kedves hang. Ahogy odafordultam egy nővérrel találtam szembe magam.
-          Hol vagyok? – kérdeztem, próbáltam felülni, de nem ment a hirtelen fájdalomtól.
-          Még ne mozogjon kisasszony, mert gyenge- jött közelebb a nővér és odanyújtott egy pohár vizet.
-          Harry! – eldobtam a poharat, amitől a nővér kicsit megijedt. – Ő hol van? Látni akarom most!- A félelem a hatalmába kerített, ugye jól van? Nem esett semmi baja?
-          Ide hívom, a doktor urat ő majd mindent elmagyaráz – a nővér távozott, nem bírtam várni, meg kell keresnem Őt.  Nagy nehezen feltápászkodtam, a sebeim őrülten fájtak, de meg kell találnom Harryt. Muszáj.
-          Feküdjön vissza kérem! – jött be egy magas idős ember, gondolom az orvos. – Nincs olyan állapotban, hogy mozogjon.
-          Hol van Harry? – kérdeztem türelmetlenül. – Látnom kell.
-          Mr. Styles egy másik kórteremben fekszik – jött oda hozzám és megvizsgált. – Most beadok egy kis nyugtatót, higgye el ettől jobb lesz-
-          Nem kell nekem, semmi nyugtató csak Harryt akarom látni – a türelmem eddig bírta.
-          Hé Daisy nyugalom! – Jött be Liam is a nagy kiabálásra.
-          Liam! De örülök, hogy látlak. Hol van Harry? – kérdeztem tőle. Nem nézett rám, csak lehajtotta a fejét. – Hé mi az? Mond el! – kezdtem megőrülni, mondják már  el mi történt.
-          Elmondjuk, csak előbb feküdj le – jött be Ashley is. A szeme kisírt volt, mint aki nem aludt.
-          Magukra hagyom önöket, 10 perc múlva visszajövök. – mondta az orvos és távozott.
-           De örülök, hogy felébredtél – borult a nyakamba Ashley.
-          Óvatosan, fáj mindenem – öleltem vissza óvatosan. – Szóval mi történt? – visszaültem az ágyra és vártam a válaszokat.
-          Hát 2 napig nem voltál eszméletednél, Harry pedig még most sem ébredt fel – kezdte el Ash, de hangja megcsuklott.
-          Mi? – nem hittem el… - Látnom kell, vigyetek, oda kérlek – már sírtam.
-          Rendben, menjünk – indultunk el hárman, útközbe Liam karjába kapaszkodtam, mert a menés is nehezemre esett. Muszáj látnom Harryt, nagyon aggódok érte…



8 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:)
    kíváncsii vagyok mi lesz Harryvel!
    siess xx

    VálaszTörlés
  2. 2 napja csak olvasok. siess!

    VálaszTörlés
  3. basszus.
    remélem, hogy harry minél hamarabb felébred a kómából!
    tom-tól meg elég szemétség volt, hogy ugye daisy meg harry ilyen állapotban vannak, ő meg máris a rendőrséggel foglalkozik. milyen ember az ilyen? seriously...
    btw, szorítok az érettségikhez! :) sikerülni fog!
    puszi, Dal.xx

    VálaszTörlés
  4. Már nagyon várom a következő részt, gyorsan-gyorsan.! :))

    VálaszTörlés
  5. Olyannyira imadom h juuuuj <3 remelem az eretsegi jol fog majd sikerulni neked :) kovit xxx

    VálaszTörlés
  6. jajj :( remélem nem lesz semmi baja harrynek :( siess légyszi a kövivel :D

    VálaszTörlés
  7. Úristen sírok remélem mimnél hamarabb jön az új rész nagyon kíváncsi vagyok mi lesz Harry-vel

    VálaszTörlés