2012. december 23., vasárnap

~ötvenkettedik fejezet

Sziasztok! Bocsánat, megint késtem, de kárpótlásul hosszabb résszel érkeztem. Remélem tetszeni fog és írjatok véleményeket. Köszönöm a 12 kommentet az előző fejezethez, egyszerűen fantasztikusak vagytok.
Egy kérdés holnap írok egy kis meglepetést nektek amit felrakok valamelyik nap és az lenne a kérdésem, hogy kiről szóljon? Daisy&Harry Ashley&Niall Louis&Eleanor Liam&Danielle Zayn&Perrie? Írjátok le azt a párt, akiről szeretnétek olvasni a megelepetést. 10 KOMMENT ÉS ÚJ RÉSZ :) Jó olvasást! ♥ ÉS ELŐRE BOLDOG KARÁCSONYT NEKTEK♥



Daisy szemszöge:



Harry már egy órája elment, én pedig unatkozok. Nehéz elhinni igaz? Mikor mindig csak a dalaimmal foglalkozok. Gitárleckék és egyéb más „sztár” elfoglaltságok. Nem szeretem ezt a szót, mert én is csak egy hétköznapi ember vagyok, aki azt csinálja, amit szeret. Ez pedig az éneklés. Ha a rajongóim boldogok én is az vagyok, miattuk tartok ott ahol most.  Az albumom az eladási listák élén áll, rengeteg felkérést kaptam és persze 2 olyan híresség is velem szeretne dolgozni, akiket nagyra tartok.  Néha még én sem hiszem el, hogy ezt mind én csináltam.  Míg Harry-re vártam elütöttem az időmet és a lap topomat az ölembe vettem.  Elolvastam a leveleimet, és megnéztem a decemberi teendőimet. December 10-én lesz egy fotózásom a Girls Life magazinnak, utána pedig karácsonyi fellépések. Imádom a karácsonyt, olyankor mindenki együtt van, Harryvel erről még nem is beszéltünk. Hirtelen ajtócsapódásra lettem figyelmes.

- Megjöttem!  - kiabált Harry. Kipattantam az ágyból és lerohantam a lépcsőn, egyből a nyakába ugrottam. Illata most is, mint mindig elkábított. Ha nem tart a karjai közt térdeimnek köszönhetően összeestem volna. – Ennyire hiányoztam? – kérdezte nevetve.

-Igen. – vallottam be. Tényleg hiányzott, főleg, hogy unatkoztam egyedül ebben a nagy házban.

- Van egy jó hírem – zökkentett ki mély hangja gondolataimból. Leültünk a kanapéra és ölébe húzott. – Tippelj ki lesz az elő zenekarunk a Madison Square Garden-es koncerten? – kérdezte sejtelmes mosollyal.

-  Hát nem tudom, talán Justin Bieber?

- Dehogyis butus, te leszel.

-  Mi? – kérdeztem meglepetten. – Hogyhogy? – Én?  A Madison Square Gardenben?

- Húhúú Dais- lengette kezeit szemeim előtt. Itt vagy? – nevetett.

-Nem hiszem el – meredtem magam elé.

-  Pedig nem hazudok – emelte fel kezeit védekezés képen. Ben bármikor felhívhat. – És ahogy ezt kimondta a telefonom megszólalt.

- Igen? – emeltem fülem mellé a telefonomat, de még mindig magam elé meredtem. – Ez komoly? – kérdeztem. – Igen, rendben. Szia.

-     Na? – kérdezte Harry arcomat fürkészve.

-  Úristen megyek veletek – pattantam a nyakába- Nem hiszem el- annyira boldog voltam. Két okból is. Első, végig Harryvel lehetek. Második, én a Madison Square Gardenben. Ez hihetetlen számomra.

-   Menjünk el bulizni – javasolta. – Benne vagy? – nézett rám csillogó szemekkel.

-    Miért is ne?  Hova megyünk? – néztem rá kíváncsian.

-  A Funky Buddha-ba. Az egyik legjobb szórakozóhely. – Megbeszéltük, hogy a fiúkat is elhívjuk és megünnepeljük, hogy velük tartok New York-ba. A délután folyamán Eleanor hívott, mert nem talált semmi ruhát, ezért ő előbb átjött, mert adtam neki valamit az én gönceimből. Már készen voltunk az estére én egy hátul cipzáras flitteres ruhát választottam fekete magas sarkúval, míg Eleanor egy fehér csipkés egybe ruhát egy krémszínű cipővel.  


 A tükör előtt álltam és igazgattam a ruhát magamon, mikor hátulról és egy kéz siklott a derekamra.

-   Gyönyörű vagy – suttogta a fülemben. Érintése csak úgy égette a bőrömet. – Lehet itt kéne maradnunk- mondta és egy csókot intett a nyakamra.

- A te ötleted volt az egész – hagytam, hogy kényeztessen érintésével.

-Csak nem zavarok? – kérdezte nevetve Eleanor. Eltoltam magamtól Harryt, aki sértődött fejjel kivonult a szobából. – Meg van érted bolondulva – ült le az ágyra. Csak elpirultam és folytattam a készülődést. – Mond csak Dasiy, kapsz még furcsa üzeneteket? – kérdezte hirtelen El.

- Azóta nem- utaltam az Eleanorral történtekre. – De ugye veled se történt semmi fura? – fordultam felé.

-  Szerencsére nem.  De – pattant fel hirtelen – Ne is beszéljünk ilyenekről, hanem szórakozzunk. – ugrált az ágyamon.

- Jó – nevettem és felugrottam az ágyra én is. Úgy ugráltunk, mint a kisgyerekek, akik minden percben valami rosszaságot művelnek.

-  Hány évesek vagytok? – kérdezte Louis az ajtónak támaszkodva. Eleanor lepattant mellőlem és egyből Louis karjaiba borult. Lou egy percre sem engedte el, mintha örök életében védelmezné Eleanort, olyan édesek.

-  Menjetek szobára – jött be Harry is.

-  Fogd be Harry, te vagy az, aki minden percben ágyba vinni a barátnőjét – röhögött Louis. Erre a kijelentésre elpirultam, igaz, hogy Harrynek csak állandóan „azon” jár az esze, de türelmesen vár, míg én is akarni fogom. Igazából már náluk akartam, csak nekünk sosem jön össze. Valami állandóan közbe jön. Harry már visszaszólt volna, mikor Ashley hangját hallottam meg.

-   Itt vagyunk- kiáltott Ash.

-    Megyünk – indultam el sietősen a lépcsőn. Ashley és Niall is készen voltak már.

-  Indulhatunk? – kérdezte Harry, miközben kereste a kocsi kulcsot.

-  Én vezetek – szólalt meg Lou.

-   Ne már- nyavalygott Harry.

-    Ne nyafogj, legalább te a barátnőddel enyeleghetsz a hátsó ülésen – nevetett. 

-  Nem is rossz ötlet- sandított felém Harry, mire én csak felkuncogtam. Végre elindultunk Lou vezetett, El az anyósülésen foglalt helyett, mi pedig négyen próbáltunk elférni hátul. Mikor megérkeztünk átvágtuk magunkat a fotósokon és végre szórakoztunk. Ashley és Niall egyből a táncparkettre vonultak, míg engem Harry az asztalok felé húzott. Az ölébe ültetett és élveztük egymás társaságát. Fantasztikus este, bár azt hiszem eléggé sokat ittam. Közben már a többiek is megérkeztek. Zayn bemutatta Perrie-t aki a Little Mix egyik énekese. A lányokkal rengeteget táncoltam, tekintetemmel Harryt kerestem. Ki is szúrtam az egyik asztalnál, beszélgetett két sráccal. Nagy nehezen odajutottam és hátulról Harry nyakába kapaszkodtam.

- Na, ki vagyok? – nevettem.

-  Sokat ittál – fordult felém Harry.

-  Dehogy is. Mi lenne, ha mi lelépnénk? – birizgáltam a haját. Látszott rajta, hogy nagy önkontroll kell, hogy ne menjen bele az ajánlatomba. – Menjünk táncolni – próbáltam magam után húzni, hogy egy kicsit lazuljon el.

-  Jobb, ha haza megyünk – vezetett a kijárat felé, de előtte még odaszóltunk a többieknek. – Daisy nagyon ki van ütve, ezért hazamegyünk – mondta Louis-nak, közben elvettem az asztalon lévő első italt, amit észrevettem. – Elég lesz már- találtam szembe magam Harry aggódó tekintetével. Ki vette a kezemből és elindultunk a kocsihoz.



Másnap szörnyű fejfájással ébredtem, mikor kinyitottam szememet észrevettem, hogy mellettem Ashley szuszogott.

-Hé- bökdöstem. – Te mit keresel itt? – kérdeztem álmosan.

-  5 percet kérek – nyafogott.

- Nincs 1 perc se- húztam le róla a takarót.  – Hol van Harry? – kérdeztem. – És mi történt tegnap?

-  Túl sokat ittál, az történt – támaszkodott meg könyökén Ash. – Harry hazahozott, de nem bírtál magaddal, ha érted mire célzok, pont jókor értem ide.  Lerángattalak Harryről ő meg úgy döntött a vendégszobában alszik.

-  Úristen milyen hülye vagyok – fogtam a fejem.

- Csak egy picit- nevetett Ash. – Harry tökre romantikusra tervezte a napot, de nem így alakult.

-   Remek- morogtam. – Ezt elcsesztem, gondolom az internet is tele van velem.

-   Nézzük meg- vette el Ash az éjjeli szekrényről a telefonját. – Találtam egy cikket. „ Harry Styles és újdonsült barátnője Daisy Crawford tegnap a Funky Buddha nevezetű szórakozóhelyen töltötték az idejüket. Egy közeli ismerős elárulta lapunknak, hogy a pár egész este együtt volt és a pletykák ellenére is jól megvannak. Bár miss Crawford kicsit túllőtt a célon Harry akkor is vigyázott rá. Fotósaink lencsevégre kapták őket, miközben elhagyták a szórakozóhelyet és, mint a képek is mutatják Daisy nem volt éppen józan állapotában.”

-Ben is ki fog nyírni, ha ezt elolvassa. – temettem fejemet a párnák közé.

-  Azért annyira nem vészes. Nem vagy egy  Lindsay Lohan- nevetett Ash. Ekkor Harry dugta be a fejét az ajtón.

- Bejöhetek?  - kérdezte.

-   Persze, addig megyek, csinálok egy kávét- ugrott ki Ash az ágyból és kiment. Én még mindig a párnába fúrtam a fejemet.

- Jó reggelt- simított végig kezemen. Az érintésétől máris felforrósodott a bőröm.

-   Elszúrtam a tegnapot- ültem fel és szembe találtam magam vele. Haja kócos volt, és már fel volt öltözve. Szemei eléggé karikásak voltak.

-Ne butáskodj – tűrt ki egy tincset az arcomból.  

 -  Ez az igazság, az egész napot eltervezted én meg elrontottam. Ráadásul alig aludtál – utaltam a karikás szemeire.
-Majd bepótoljuk, fáj a fejed? – kérdezte aggódva.

-   Kicsit- bújtam karjai közé. Belepusziltam nyakába, amitől kicsit megremegett. Elmosolyodtam majd megcsókoltam. Érintése olyan mintha a nap égetné a bőrömet, olyan bizsergető. Nyakláncánál fogva magamhoz húztam és ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Belemosolygott csókunkba.

-  Megőrjítesz – elhúzódott tőlem és mellém feküdt. – Ma vacsorázz velem- kérlelte csillogó szemekkel.

- Rendben, de ne vigyél pia közelébe- kértem, mire ő csak felnevetett.



 Ashley és Niall a bulin:

11 megjegyzés:

  1. imádom!<3 Ashley&Niall legyen!!!

    VálaszTörlés
  2. ííííííííííííííííííííí *o* imádom, és még szép hogy Hazza meg Daisy :"DDD Siess a kövivel, nagyon jó lett :* xx

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó lett!!! Nos én nem tudok dönteni, szal nekem 8 :D Várom a kövit! :)
    Kellemes ünnepeket!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon jó lett! Hozd hamar a kövit! Kellemes ünnepeket!:) ♥ xoxo

    VálaszTörlés
  5. Ashley&NiallAshley&NiallAshley&NiallAshley&Niall nekem harry melett niaél a kedvencem úgy hogy Ashley&Niall legyen:DD egyébként csúcs rész lett mint mindig;99

    VálaszTörlés
  6. Szia nagyon jóó lett a rész<33Szerintem Liam&Danielle legyen mert belőlük valahogy annyira kevés történet van:///Vagy legyen Ashley&Niall?Nem tudom:// Én mindenkiről szivesen olvasnék szóval nekem tök8.:DD Tudom ebbe is előre segítettelek a döntésbe de ez van:DD

    VálaszTörlés
  7. Baromi jó lett!!!
    Algvárom már a folytatást!
    És természetesen Louis&Eleanor -ról hallanék valami izgiset! :D Amúgy döbbenete hogy Daisy leitta magát! :O Nem is gondoltam volna! :O

    Nagyon várom már a folytatást!!! <3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett!!! Harry&Daisy legyen!! :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett !szerintem Niallék legyenek!xx Lujza

    VálaszTörlés
  10. sziaaaaaaaa. kiraktam a blogodat, és most fogok majd neki állni a blogodnak olvasni. gondoltam szólok!:D

    puszi, Katee xx

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés