2012. november 2., péntek

~negyvenötödik fejezet

Sziasztok drága olvasóim! Na gyors voltam?:D Megígértem így itt van. Még a héten szeretnék mégegy fejezetet felrakni, szóval ehhez írjatok kommenteket. Köszönöm a 75 rendszeres olvasót. Imádlak titeket♥ 
Jó olvasást! és komizzatok :) Xx

Reggel valami zenélésre ébredtem. Tapogattam a zajforrás után, mert nem hagyta abba a zenélést. Rájöttem, hogy ez a telefonom. Álmosan a fülemhez emeltem, meg se néztem ki hívott.
-          -Igen? – szóltam bele álmosan, de a szememet nem nyitottam ki.
-         - Szép Jó reggelt! – hallottam meg egy vidám hangot.
-          -Harry? – kérdeztem még mindig kómásan.
-          -Nem, a télapó. Szerinted? Most keltél? – hangja még mindig vidám volt.
-          -Igen, hála neked. Azt se tudom, hány óra. – próbáltam felülni. – miért vagy ilyen vidám?
-          -Hát mert, holnap jön ki az új számunk videó klipje.
-          -Ja, igen már kíváncsi vagyok milyenre sikeredett. – álltam fel és bementem a fürdőbe.
-          -Dais. – hangja elkomolyodott. – Holnap indulunk Olaszországba.
-          -És meddig maradtok távol? – kérdeztem már én is komolyan. Az álom egyből kiment a szememből.
-          -Hát 2 napot ott maradunk, utána meg Spanyolország és Svédország. Arra gondoltam, hogy az utolsó turnéhelyszíned után eljöhetnél Svédországba hozzánk, mert addig itt leszünk. Aztán együtt jövünk vissza Londonba, na, mit szólsz?
-         - Meg kell beszélnem Bennel.  Te már megbeszélted a többiekkel?
-          -Paul beleegyezett. Már csak a menedzserünkkel kell megbeszélni. Tudod a fejeseket nehezebb meggyőzni.
-          -Ugye tudod, hogy Jakenek is jönnie kell? – kérdeztem óvatosan. Nem szereti, ha róla beszélünk.
-          -Remek – morogta.
-          -Ne legyél ilyen. – nevettem. – Ma találkozok Eleanorral. – meséltem neki.
-          -Tudom, Louis mondta. – beállt közénk a csend. Hallottam lélegzetvételét. Köztünk ez is elég volt. – -Mennem kell. Interjúra megyünk a rádióba, utána pedig Nickkel töltöm a napot. Vigyázz magadra!
-          -A bulizást hanyagolhatod – nevettem. – Szia Harry. – mondtam és le is rakta. Valami furcsa volt a hangjában. Talán nem mond el valamit? Dehogyis, Daisy most békültetek ki, megint csak képzelődsz. Ezekkel a gondolatokkal hagytam el a szobámat, és mentem ki a többiekhez. Ben és Dean épp a Tv-ben valami meccset néztek. Ashley a telefonján babrált Jake meg őt bámulta. Ezt a perverz állatot. Alena pedig valami újságot lapozgatott. Leültem Ben és Dean közé.
-          -Tudjátok valamit nem értek. Miért vagyunk a buszban, ha már itt vagyunk Liverpoolban? – fordultam a fiúk felé.
-          -Most nem állunk fel, mikor épp foci meccs megy.  – mondja Dean, miközben ivott a söréből. Ben csak bólogatott.
-          -Pasik – álltam fel és mentem oda Ashleyhez. – Na mi a helyzet? Jössz velem meg Eleanorral? – kérdeztem tőle. Felnézett a telefonjából és megrázta a fejét.
-          -Nem, mert Niallel webkamerázunk majd.
-          -Ó akkor mindent értek. – kacsintottam rá. Ekkor telefonom csipogni kezdett. Ránéztem, egy üzenet jött Eleanortól.


Melyik hotelben vagytok? Odamegyek délre! Xx El.

Gyorsan bepötyögtem a választ.

Devonshire House Hotel. A recepciósnál várlak! Xx D.

Ránéztem az órára, ami 10et mutatott. Igyekeznem kell. Bementem a szobámba és rendbe szedtem magam. Belenéztem a tükörbe és egy kimerült Daisyt láttam benne. Hát igen, mostanában minden közbe jött. Az elmúlt 1 hét eléggé megviselt, de már jobban vagyok. Nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy minden a rendes kerékvágásban van.  Összeszedtem a cuccaimat és a lányokkal bementünk a hotelba. A fiúk majd jönnek, ha vége a meccsnek. Persze Jake velünk jött, mert nem tudni, melyik Directioner nem szeret itt Liverpoolban. A hely nyugis volt. Szép aula tárult a szemünk elé. Az emberek csendben végezték a dolgukat. Egy kedves recepciós lány odaadta a szobánk kulcsát és a bőröndöket is segítettek felcipelni. Az összes lakosztály, amit kapunk ugyanúgy nézett ki. Ez sem volt másképp. Úgy nézett ki, mintha az elnök szállna ma itt meg, pedig csak én jöttem koncertezni. Szép fehér falak, az óriási bőr kanapék velük szemben egy hatalmas plazma Tv. A konyha is jól felszerelt volt, bár miért ne lenne az? Hisz egy lakosztályról beszélünk.
-          -Meg tudnám szokni ezt – mondta Alena és betipeget a 10 centis magas sarkújában. Mit eszik rajta Dean? Szépnek szép, de egy belül egy sátán lakozik.
-          -Én is - ment utána Jake.  Na, ő meg a másik fele, a nő faló. Biztos Alena-t is elvinné egy körre.  Ledobtam a cuccaimat és már mentem is készülődni. Eléggé hűvös már az idő, főleg itt Angliában, szóval rendesen felöltöztem. Sapkát is vettem, de azt természetesen azért, hogy kerüljem a feltűnést. Megkerestem a táskámat és már indultam is. Jake most nem jött, de azt mondta hívjam, ha értem kell jönnie. A recepciónál már ott várt Eleanor. most is olyan szép volt, mint mindig. Barna haja fel volt tűzve. Be volt öltözve a hideg ellen rendesen. Mikor meglátott elmosolyodott.
-          -Szia, szupersztár – ölelt meg.
-          -Attól még messze vagyok – nevettem, miközben visszaöleltem.
-          T-udod Daisy annyira örülök, hogy megint minden rendben Harryvel. Mikor Louis felhívott és elmondta, komolyan ugráltam örömömben. - nevetett.
-          -Hát én is örülök neki. Szóval hova megyünk? – kérdeztem tőle.
-          S-zerinted? Naná, hogy a Starbucksba, szükségem van egy forró kávéra. És szerintem neked is jól esne. – karon ragadott és már el is indultunk. Nem kellett sokat gyalogolni, hamar megtaláltuk a keresett kávézót. Leültünk egy ablak melletti asztalhoz és rendeltünk 2 forró kávét.
-          -Ez a tiéd – kotorásztam a táskámban és megtaláltam a VIP. jegyet.
-          -Köszönöm, ott fogok tombolni – mosolygott kedvesen. Rengeteget beszélgettünk, elmondta, hogy ő is szeretne kimenni a fiúkhoz Svédországba és reméli lesz rá ideje. A kávézás után elmentünk még vásárolni egy-két üzletbe. Míg én ruhákat próbálgattam Eleanor a telefonját nyomkodta.
-          -Figyeld mindenki arról ír, hogy mennyire jóban vagyunk – mutatta a telefonját.
-          -Azért vannak, rendes rajongók is- mosolyogtam. – Szoktál még kapni fenyegetéseket? - lettem egy kicsit komoly.
-          -Igen, de el se olvasom őket. Bár volt olyan, ami nagyon rosszul esett.
-         - Kaptam megint egy doboz levelet, de nem merem egyedül kibontani. Megtennéd, hogy ott leszel? – kérdeztem tőle.
-          -Hát persze – mosolygott kedvesen. Ő már tapasztaltabb ebben a dologban. Sok ilyen utálkozó levelet kezelt már. Végeztem a ruhapróbálással, és visszamentünk a hotelbe. Ashley épp Niallel beszélgetett, Dean Alenaval volt, Ben pedig elment valamit elintézni. Jake  valami dvd-t nézett. Mikor beléptünk  egyből felpattant.
-          -Hölgyeim! Üdv. – jött közelebb felénk. – Örülök, hogy újra látlak – puszilta meg Eleanor kezét.
-          -Szia Jake – köszönt Eleanor kedvesen.
-Louis ki fog nyírni – toltam el Jaket El közeléből. Ő csak nevetett Jake dolgain. Bementünk a szobába és olvasgatni kezdtünk a leveleket.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jo!:) tetszik h Daisy joban van Eleanorral:) kivancsi leszek h Harry titkol-e valamit, es ha igen, mit :D varom a kovit!
    Xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo!:) tetszik h Daisy joban van Eleanorral:) kivancsi leszek h Harry titkol-e valamit, es ha igen, mit :D varom a kovit!
    Xx

    VálaszTörlés
  3. Imádom!! ^^ Már nagyon várom a következő részt! <3 és a fiúk új száma és klipje is fantasztikus lett! ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia!^^ Nagyon jó rész lett ez is! :D Kíváncsi vagyok hogy Harry tényleg titkolózik e. Alig várom már a folytatást! :)<3 Siess vele, puszi! :)

    VálaszTörlés
  5. Perfecto! Siesssss a kövivel! :) xxxx

    VálaszTörlés
  6. Hello.:)
    Már jó régen írtam komit.:\bocsi.:s

    Amúgy tök jó lett a fejezet!*___*
    Kíváncsi vagyok,hogy Hazza mit titkol.Lehet,hogy megcsalja Daisyt,most ténylegesen?:o
    Akkor leütöm Harryt.xd

    puszii:Dal*xx

    VálaszTörlés