2012. november 20., kedd

~negyvennyolcadik fejezet

Sziasztok! Ne haragudjatok a késés miatt. Mostanában egyszerűen nehezen megy a fogalmazás. Köszönöm a kommenteket. Ehhez is írjatok és szavazzatok oldalt:) Jó olvasást! ♥ Xx

-Szóval? Válaszoljatok! – mondta türelmetlenül Harry. Tekintete köztem és Louis között cikázott. Pont a legrosszabbkor ért ide. Azért titkolódzok, mert nem akarom, hogy bármi baja essen. Minél kevesebben tudnak róla, annál kevesebb embernek eshet bántódása. Már Eleanort is féltem. – Mondjátok már – kiabált Harry.
- Hé haver ezt nem nekem kell elmondanom- emelte fel kezét Louis védekezés képen. Harry rám nézett, és válaszokat akart. Az agyam kattogott, mit mondjak neki? Hogy közöljem egyáltalán, hogy valaki fenyeget? Ekkor egy fiatal statiszta jelent meg.
- Harry! Louis! Már mindenki titeket keres! Ti jöttök. – mondta a fiatal lány. Harry még mindig mozdulatlanul állt és engem figyelt.
- Harry induljunk, utána megbeszélitek. – Louis elrángatta Harry-t.
- Mindent tudni akarok. – kiabált hátra Harry, miután elmentek, egyedül maradtam a stúdió hátsó kijáratánál. A zene elkezdődött, felismertem a Live While We’re Young-ot. Van 10 percem kitalálni, hogy mondjam el neki. Mivel még a másik új dalukat a Little Things-et is eléneklik. Telefonom megint rezgett, lehet Eleanor keres.
Megnyitottam az sms-t.
Ne merészelj semmit se mondani az ÉN Harrymnek, mert valaki megsérülhet! Hidd el még őt is képes vagyok bántani!! J. Xx


Hitetlenül olvastam az üzenet. 2 perce se történt, hogy Harry itt volt, de ő már tudta. Lehet, hogy itt van az épületben? Eldöntöttem. Harrynek nem mondok semmit. Visszamegyek a hotelba az lesz a legjobb. Gyorsan berohantam a fiúk öltözőjébe, mert a táskámat ott hagytam. Lőttek a ma esti bulinak, legalábbis nekem. Úgy volt, hogy a fellépés után elmegyünk együtt valamerre szórakozni. Kerestem egy kis cetlit és ráírtam.
„Visszamentem a hotelba, nem érzem jól magam. De ti menjetek bulizni! Később találkozunk. Daisy
Felkaptam a táskámat és rohantam ki egy taxit fogni. Utam során összefutottam Paullal akinek szintén szóltam, hogy rosszul vagyok.

Hamar odaértem a hotelhoz és felrohantam a lakosztályba, elhoztam Harry kulcsát így könnyen bejutottam. Bedőltem az ágyba és az agyam csak a mostani dolgokon pörgött. Miért velem történik minden rossz? Ki akar elválasztani engem Harrytől? Sosem lehetünk együtt boldogok? Lehet ez is egy jel? Szemeim leragadtak, mert olyan álmos voltam.
 Zörgésre ébredtem, Harry pakolgatta a ruháit. Mikor meglátta, hogy ébredezek leült mellém. Látszott rajta, hogy mennyi kérdés kavarog a fejében.
- Nem szeretsz már? – kérdezte halkan. Elkerekedett szemmel néztem rá. Mi van? Miért ne szeretném? Hisz fontosabb az életemnél is. Kezét ökölbe szorította és felém fordult. Szeme mindent elárult. Félelmet véltem felfedezni gyönyörű szemeiben. Közelebb csúsztam hozzá és kezemet arcára helyeztem. Ő megfogta kezemet és belepuszilt. Várta a válaszomat és mintha félt volna tőle.
- Ne kérdezz hülyeségeket- suttogtam. – Különben is tudod, hogy mit érzek.
- Igen? –kérdezte hangosabban. Akkor mit titkolsz előttem? – tért rá a lényegre. Mély levegőt vettem és elkezdtem mesélni a kitalált történetemet, Jake eléggé meg fog ezért haragudni, de meg fogja érteni, mert ő is tud mindent.
- Csak, Jake a baj. – kezdtem bele. – Mikor az utolsó koncert volt eléggé sokat ivott és hát majdnem rám mászott. Elmondtam Eleanornak, aki pedig Louis-nak. – miközben mondtam végig a szemébe néztem és a reakcióját vártam.
- Meg fogom ölni ezt a gyereket, de komolyan. – mondta. – De legalább elmondtad. – mosolygott rám hálásan. Végig simított kezemen, amitől kirázott a hideg. Ezt ő is észrevette, mert ravaszul vigyorgott. – Imádom, hogy ezt váltom ki belőled. – jött közelebb és megcsókolt.A nyakamat puszilgatta, mikor Niall rontott be a ajtón.
- Bocsi srácok a zavarásért, de ez sürgős. – kért elnézést Niall. – Harry nézd, meg mi terjeng az interneten. Hívd, fel anyukádat lehet igaz. – Harry elsápadt és hirtelen felpattant a helyéről és kiviharzott én pedig követtem. A nappaliban ott volt mindenki a fiúk, Paul Eleanor, Lou aki Lux-ot fogta.
- Mindenki arról beszél, hogy anyukád megsérült, nézd- tolta a lap top képernyőjét Harry felé Liam. – Harry idegesen kiment a konyhába és felhívta anyukáját. Nagyon remélem, hogy ezek csak pletykák. Nem szeretném, ha Anne-nel valami történne.
- Jobban vagy már Daisy? – kérdezte Lou.
- Igen, csak fájt a fejem. – válaszoltam. Közben tekintetem találkozott Louis-éval, aki kíváncsian nézett rám. Fejemet gyorsan elkaptam, mire ő csak felpattant a helyéről és Harry után ment. Eleanor is csak aggódva nézett rám. Ekkor Harry és Louis visszajöttek arcukon megkönnyebbülést fedeztem fel.
- Semmi nem történt, vaklárma volt az egész- mondta Harry, már felszabadultabban. Odamentem hozzá és szorosan megöleltem.
- Na ennek nagyon örülünk – mondta Zayn.
- Ki találgat ki ilyeneket? Nem értem. Evvel tölti a szabadidejét? – kérdezte Niall, miközben épp egy szendvicset evett.
- Nem szeretem az ilyen híreszteléseket- húzta a száját Harry, miközben keze derekamon pihent. Mivel mindenkinek elment a kedve a bulizástól ezért megnéztünk együtt egy filmet. Már javában ment a film, de elfogyott a kukorica ezért Eleanor elment még egyet csinálni, és kihívott engem is.
- Nos vagy egy sejtésem, hogy nem szóltál neki, mert akkor nem lenne ilyen nyugodt- dőlt Eleanor a konyhapultnak.
- Nincs mit mondanom neki, vége a fenyegetésnek – hazudtam.
- Igen? Akkor miért voltál olyan ideges ma a mosdóban? Engem nem tudsz átverni Daisy, és én csak segíteni szeretnék.

- Ugyan, nem voltam ideges – nevettem zavartan.
- Jön már az a popcorn? – kiabált be Niall a konyhába.
- Már viszem – mentem ki kezemben az előbb említett étellel, amit Niall egyből magának sajátított ki. Elfoglaltam előbbi helyemet Harry mellett, aki rögtön át is karolt és tovább néztük a filmet. Valahogy nem kötött le, mert egyfolytában az járt a fejemben, hogy hazudtam Harrynek. Mekkora szemét vagyok, még ha csak azért tettem is, hogy megvédjem őket. Bambultam magam elé és a hajamat csavargattam és ezt Harry is észrevette.
- Ennyire rossz a film?- súgta fülembe. – Tudok egy másik elfoglaltságot is. – hangja már perverzen csengett.
- Menjetek szobára és hagyjatok hagy nézzük a filmet – szólt közbe Zayn. Összenéztem Harryvel és egyszerre nevettünk fel. A jó hangulatot Paul zavarta meg, azt mondta Ben keresett és hívjam vissza. Bementem a szobába és felhívtam.
- Szia Ben- köszöntem, mire végre felvette.
- Daisy. Végre visszahívtál. Fantasztikus híreim vannak. Amerikában a lemez egyre jobban megy fel a listákon. Csak úgy kapod a felkéréseket duettekre. A turnéd miatt többen is felkerestek engem, hogy beszéljek veled.
- Igen? – lepődtem meg. Kik? – kérdeztem kíváncsian.
- Conor Maynard volt az első aki, felkeresett. És Cher Lloyd is érdeklődött, hogy mikor érsz rá vele beszélgetni
- Hát ez fantasztikus! Annyira fantasztikus énekesek. Benne vagyok Ben. Hívd vissza őket. – mondtam neki. Nem hiszem el, hogy két ekkora híresség szeretne velem együtt dolgozni.
- Még szép,ez nem kérdés volt. Ja, jut eszembe, hallottam, hogy a srácok menedzsere keresett, add át neki, hogy holnap hívjon fel. Most viszont mennem kell, rengeteg munkám van. Szia Daisy. – köszönt el és letette. Telefonomat ledobtam az ágyra, és ugráltam örömömben.
- Mi ez a nagy öröm? – kérdezte Harry az ajtófélfának dőlve.
- Csupán annyi, hogy Conor Maynard és Cher Lloyd duettezni akar velem, hát nem szuper? – kérdeztem tőle vidáman.
- Daisy ez remek hír! Hidd el nagyon jó fejek. – jött közelebb. Egyből nyakába ugrottam. Szorosan magához ölelt. Beszívtam kábító illatát, amitől mindig valami fergeteges érzés fogott el. – Ezt meg kéne ünnepelni – mondta és szenvedélyesen megcsókolt. Ölében elvitt az ágyig és letett, én pedig magammal húztam, de ajkaink nem váltak el. Keze már a pólóm alatt volt, mikor hirtelen eltávolodott tőlem.
- Baj van? – kérdeztem ijedten.
- Nem, dehogy csak nem így szeretném az első együttlétünket eltölteni, hogy a fiúk itt vannak a másik szobába. Egy különleges helyet szántam erre, és ha folytatjuk, akkor nem tudom visszafogni magam. – puszilta meg fejemet és kiment.
 

16 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett*-*
    mondja már el Daisy Harrynek.:D
    siess a kövivel.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm*.* Daisy még nem beszél erről Harrynek de majd kiderülnek dolgok :D Xx

      Törlés
  2. ebből mekkora veszekedés lesz még :D hát várom már a kövit,siess vele ;Dxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz még bonyodalom nem is kevés :D Sietek :) xx

      Törlés
  3. Szia :) nagyon jó lett ez a rész is mint a többi!:D Kíváncsian várom a kövit.^^ Siess vele, puszi! :D

    VálaszTörlés
  4. Csak annyi, hogy imádom a blogot! Az egész napomat azzal töltöttem, hogy a blogot az elejéről olvassam. Várom a következőt! XXX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt fárasztó egész nap ezt olvasni?:) Jó sok lehetett, a következő már fent van:) Xx

      Törlés
  5. Hát...ez...valami....ESZMÉLETLEEEEN !! :DDD I-M-Á-D-O-M !! *O* Hamar, gyorsan kövit !! :D

    VálaszTörlés
  6. hát ez valami halálosan joooo imádom hamar kövit :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Mehet a csere :) ;) http://xharrystylesfanfictionx.blogspot.hu/

    u.i.: halkan megjegyzem, tetszik a történet és a dizájn is :) csak így tovább ♥ ;)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiraktalak és köszi:) Én pedig nagy rajongója vagyok a te történetednek:) Xx

      Törlés
  8. Nagyon szeretem a blogodat és kérlek hozd mihamarabb azt a részt! :) Ja és Daisynek el kell mondania mindent Harrynek. Hú hogy ebből még mi lesz!!! :DD Siess *-* pls!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebből sok bonyodalom lesz!:D siettem vele már olvashatod is :) Xx

      Törlés