2012. november 10., szombat

~negyvenhetedik fejezet

Szép Estét mindenkinek! Itt a beígért rész, remélem elnyeri a tetszéseteket. Nem tudom, mit mondjak róla, így sikerült. Köszönöm az előző részhez a kommenteket, lenne egy kérdésem, ha a közeljövőben lesz egy másik blogom azt is olvasnátok? Írjátok meg ezt is:) És ne feledjétek Kommentezni, kommentezni és kommentezni!! :) Jó olvasást! ♥ Xx

A turném végett ért, fantasztikus volt ez a másfél hónap. Minden nap más város, hiányzott már Anglia. Lehet, hogy vissza kéne költöznöm ide. De mi lesz akkor Ben-nel? Mivel ő Amerikában maradna. Ezernyi dolog kavarogott a fejemben. De még mindig nem tudom elfelejteni azt a fenyegető üzenetet. Akárhányszor lehunyom, a szememet a levél jelenik meg előttem. Harrynek nem mondhatom el, mert csak felidegesítené magát, és olyat tesz, amit meg fog bánni. Eleanor minden nap felhívott, és megkérdezte jól vagyok-e és kaptam-e azóta levelet. Szerencsére a válaszom nem volt, így megnyugodott. A Svédországba tartó gépen ülök. Ashley nem tudott eljönni, mert már iskolába kellett mennie. Így is ez a másfél hónapos kimaradás nem tett jót a jegyeinek, szóval most gőzerővel tanul. Ben nem örült neki, hogy kiveszek 2 hét szabadságot, de nekem is szükségem van a pihenésre. Ezért most a fiúkkal tartok és utána Londonba megyek meglátogatni a szüleimet. Harryvel megbeszéltük, hogy kijön elém.  Már nagyon hiányzott, szóval várom, hogy újra láthassam. Svédországban még nem jártam, szóval kíváncsi vagyok az itteni dolgokra. A gép leszállt, én pedig a váróteremben kerestem Harryt.
-   Na, ki vagyok? – tapasztotta kezét szememre valaki. Persze, ezt a valakit egyből felismertem. Érintésétől a hideg kirázott, mint mindig.
-  Nem is tudom – fordultam meg és szembe találtam magam gyönyörű szemeivel. Kék pólót és fekete nadrágot viselt.
-   Hiányoztál – üdvözölt egy csókkal.
-   Te is nekem – mosolyogtam. Még mindig elolvadok, csak ha rám néz. – Hogy hogy nincs itt egy rajongó sem? – néztem körbe a helyiségben.
-  A fiúk lefoglalták őket a hotel előtt- nevetett.
-   Örömmel látom, hogy Jake nem tartott veled- karolt át és elindultunk a kijárat felé.
-   Neki is, kell egy kis szabadság – válaszoltam.
Elindultunk a szállodába, ahol a többiek már vártak ránk. Ma este fellépnek az  X-factorban és utána megyünk is tovább.


- Megjöttünk – kiabálta Harry és bevitte a csomagjaimat a szobájába.
- Végre- jöttek ki a fiúk és Eleanor is.
- Szia Daisy- ugrott a nyakamba El,a  többiek is egy öleléssel üdvözöltek.
-   Hallottunk, hogy sikeres volt a turnéd. Gratulálunk kicsi lány- mondta Liam mosolyogva.
- Köszönöm. - küldtem felé egy hálás mosolyt.
- Srácok – jött be Paul. – Szia Daisy! – fordult felém, de már rögtön folytatta a monológját – Indulunk egy interjúra. Szedelődzködjetek!
- Igen!- ugrált örömében Louis. Odarohant Eleanor-hoz és megpörgette a levegőben. Olyan aranyosak. Elindultunk a stúdió felé, ahol felveszik az interjút. Az utat hamar megtettük, bár a fotósok most is ott voltak. Harry csak kézen fogott és maga után húzott.
Lou a fodrászuk rám bízta a kislányát, Lux-ot aki egy elbűvölő kislány, ő pedig a fiúkat készítette elő. Eleanor ott maradt velem az előtérben. Éreztem, hogy telefonom rezegni kezdett, így átadtam neki Lux-ot és sietősen kimentem a mosdóba. Mikor beértem megnéztem a telefonomat. Egy üzenet. Ismeretlen szám. Már féltem megnyitni, mert volt egy sejtésem.
Látom nem értesz a szép szóból. Bajok lesznek! Első menet indul. Szerinted a barátnőd épségben van Londonban? J. Xx
Hirtelen a szívem kihagyott egy ütemet. Tudtam, hogy ő írt. Ashley. Mi van, ha bántotta? Nem meg kell nyugodnom. Megmostam az arcom és felhívtam Ashley, jobb, ha meggyőződök róla. Kicsöng… kicsöng, de nem vette fel. Már 10. próbálkozásra, végre beleszólt.
-  Igen? – hallottam meg hangját.
-   Ash! Minden oké? – kérdeztem tőle ijedten.
-   Hát nem mondanám. Összevesztem miss tökély Melodyval és van egy olyan sejtésem, hogy ő küldte rám az embereit, de szerencsére el tudtam futni, ezért holnap megölöm. – morogta. Nagyon megijedtem. Ez a titokzatos „J” volt, ebben biztos voltam. Miért bántja a szeretteimet? Mit ártottam én neki? Éreztem, hogy szememből akaratlanul is folyni kezdett a könny. – Te sírsz? Mi történt? – kérdezte tőlem.
-  Ő volt az Ashley. Az a fenyegető. Nem tudom, mit csináljak – csúsztam le a mosdó ajtó mentén. – Írt egy üzenetet veled kapcsolatban, hogy történni fog valami, és megtörtént. Ash ez nem véletlen- szipogtam.
-  Daisy be ne dőlj ennek! Csak Melody volt, aki rám küldte ezeket, nem ez a fenyegető hidd el. Különben is meg tudom védeni magam.
-  Bántottak? – kérdeztem komolyan.
-Semmi komoly hidd el. - hallottam a hangján, hogy hazudik. Ismerem őt, és tudom, mikor mond igazat és mikor nem.
-  El kell mondanod Harrynek azért – mondta halkan.
-Nem akarom bajba sodorni. – tiltakoztam. Ekkor kopogtak az ajtón.
-  Daisy minden rendben? – hallottam meg Eleanor aggódó hangját.
-   Persze, egy pillanat-válaszoltam. – Ash! Este visszahívlak. Szia és vigyázz magadra! – Gyorsan kinyomtam a telefont, letöröltem a könnyeimet, arcomat megint leöblítettem egy kis hideg vízzel. Kifújtam a levegőt és kimentem.
-  Csak kicsit elszédültem – füllentettem, nem akarom, hogy ő is aggódjon. Átvettem Lux-ot a kezembe és visszamentünk az aulába. Éreztem magamon Eleanor furcsa pillantását.

A délután hamar eltelt, már az X-factor stúdiójában voltunk a fiúk készültek a műsorra. Találkoztunk pár versenyzővel, szegények nagyon izgultak az eredményhirdetés miatt. Örülök, hogy én ezen már túlestem. Még nyugtalan voltam a történtek miatt, de a többiek előtt nem mutattam.
-  Daisy beszélhetünk? – kérdezte Louis.
-  Persze. – mosolyogtam rá és kimentünk a hátsó ajtón levegőzni egy kicsit. Karba tett kézzel állt és arcomat fürkészte. Pillantása zavaró volt, mintha valami baj történt volna.
-  Ne nézz így- nevettem kínosan, de ő ugyanolyan maradt. – Mi a baj? – kérdeztem. Bár azt hiszem, a választ már tudtam.
- Eleanor elmondott mindent. Daisy, ebből még baj is lehet. Bízd rám és a fiúkra, csak mond el Harrynek.- jött hozzám közelebb és vállamra tette kezeit. Fejemet elfordítottam.
- Megoldom egyedül is. Különben is az csak egy rossz vicc volt. – hazudtam, nem akarom őket is belekeverni. Ha Ashley-t bántotta, velük is megteheti ugyanezt.
-  Miért érzem azt, hogy nem mondasz igazat? Egész nap olyan frusztrált voltál. – nézett mélyen a szemembe és aggódást fedeztem fel bennük.
-Igen a fellépésetek miatt izgultam csak- mondtam neki.
-   Daisy ne hülyéskedj – lett dühös. – Harrynek tudnia kell!
-    Mit kell tudnom?

7 megjegyzés:

  1. és pont így hagyod abba:D imádtam mint többit várom a következőt ((: siess<3

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Nem hiszem el, hogy itt hagytad abba..:( Alig várom már a kövi részt! :D Nagyon jó lett.^^ Siess a kövivel, puszi! :D

    VálaszTörlés
  3. Jujj.*-*
    Hozd gyorsan a kövit!:')
    Annyira kíváncsi vagyok,hogy mi fog történni!Mondjuk ezzel nem vagyok egyedül.Mind1.

    Puszii:Dal*xx

    VálaszTörlés
  4. IMÁDOM !! K***A JÓÓÓ *o* !! GYORSAN KÖVIT !! Xx.

    VálaszTörlés
  5. jujjjj pár napja találtam blogodra és alig bírtam nem itt hagyni este 10kor :'D de most itt vagyok nincs több új rész :/ de nagyooon várom az újat és igen imádnám a másik blogodat :) imádom ahogy írsz
    pussz: Mely ;) *-*

    VálaszTörlés
  6. Wááá nem hittem hogy ezt még lehet fokozni de lehet!!!! Nagyon jó!!! Várom a következő részt!!!! Puszi! Jah! és alap hogy olvasnám a másik blogodat is! ;)

    VálaszTörlés