2012. október 31., szerda

~negyvennegyedik fejezet

Sziasztok! Ez a rész most rövidebb lett, mint az előző és ezért bocsi. A következőt ígérem hosszabbra írom.Hallottátok a fiúk új számát, a Little Things-et? Én imádom. Nektek hogy tetszik? Írjatok kommenteket, minél több kommentet olvasok, annál hamarabb hozom a részt. A szünetben szeretnék feltenni még két részt szóval hajrá:) Jó olvasást! Puszi ♥





Ashley már a kanapén ült Bennel és nézték a Tvt.
- Beszélhetnénk? – kérdeztem tőle. Ő csak némán bólintott és bementünk a szobámba. Leült az ágyra és figyelt. – Tudom, hogy haragszol rám, és teljesen igazad volt, amit akkor mondtál. Az a lány, aki csak sírt és magába fordult az nem én voltam. – Ahogy ezt kimondtam Ashley felállt és közelebb jött hozzám.
- Most úgy megütnélek, mert megint igazam volt – nevetett. – Megbocsájtok te bolond- ölelt meg.  – Szóval rengeteg mesélni valód van. El kéne mennünk, reggelizni és ott megbeszélünk mindent. – húzott maga után. Kiosontunk Ben elől, de persze Jake ismert minket, szóval jött velünk. Így hármasban mentünk reggelizni. Warrington csodás hely volt. Már 7 óra lehetett, mikor végre találtunk egy kis kávézót. Kellett nekünk gyalog jönni. A hangulat kellemes volt a kávézóban. Bár a lány, aki felvette a rendelést felismert minket. Reggel a fejem nem nagyon fénykép képes, de a rajongókért mindent. Mivel ha ők nem lennének, nem támogatnának, én sem lennék sehol. Elfogyasztottuk a kávénkat és a hozzá rendelt sütiket.
- Amúgy láttuk a twitcamet, amit tartottatok Harryvel. – mondta Ash, miközben a kávéját szürcsölgette.
- Igen és azt is, amit Styles nekem üzent- morgott Jake.
- Csak vicc volt.- nevettem. – Bár nála ebben nem vagyok biztos.
- Szerinted miért hergeltem reggel? – hajolt fel a sütije fölül.
- Fiúk – forgattam szemeimet. – Ez az örök versengés.  – Tényleg- jutott eszembe. – Mi a helyzet Niallel pontosan? – néztem Ashleyre.
- Hát.. – pirult el. Ezt ismerem. – Együtt vagyunk, de még nem jelentette be. Vagyis én kértem ezt a titkos kapcsolatot.
- Ugye tudod, hogy a rajongók sejtik? Az internet veletek is tele van. Nem csak minket szednek szét.
- Nem nagyon nézegetem az internetet épp ezért. – mondta.
- Kicsi lány! Ma mi lesz a bónusz számod? – kérdezte Jake.
- Jaj, még nem gondolkodtam ezen. – könyököltem az asztalon. – Lehet tartok egy szavazást, majd a rajongók eldöntik. – vettem elő telefonomat és gyorsan bepötyögtem.
                           
  Daisy_Crawford:  Warrington ! Ma a bónusz számot ti szavazhatjátok meg, szóval rajta írjátok, le nekem milyen feldolgozást hallanátok tőlem. Este ötig van időtök!! Xxx

Ez kész.
-          -Ugye tudod, hogy majdnem mindenki One Direction számot fog kérni? – kérdezte Ash.
-          -Jaj, ne mindenhol ők folynak. A húgom fanatikusan szerelmes mindegyikbe. – fogta a fejét Jake. Ashleyvel csak nevettünk. Végeztünk a reggelivel és visszamentünk a szállodába. Ma tíztől próbálunk, utána pedig szabad vagyok este hétig, mert nyolckor kezdünk. A próba nem ment zökkenőmentesen, mert Alena kitalálta, hogy ő is megtanulja a koreográfiát. Persze a színpadra nem jön ki, de szeretné tudni, vagyis a célja csak az, hogy engem idegesítsen. Mikor végre végeztünk leindultam az öltöző felé, ahol Ashley már várt.
-          -Rengetegen küldtek ötleteket, hogy mi lehetne a bónusz számod. Ezt figyeld. – fordította felém a gép monitorját.

Harry Styles : @Daisy_Crawford Az a minimum, hogy a barátod bandájának a dalát énekeld!! Xx

Ez megmosolyogtatott. Visszaírtam neki.

Daisy Crawford: @HarryStyles ne is álmodj róla, inkább koncentrálj az interjúra. Xx

Tényleg rengeteg ötletet kaptam. Volt aki azt kérte, hogy énekeljek One Repuplic számot, megemlítették Miley Cyust, Justin Biebert és Cher Lloydot is. Lett is ötletem ezekből. Már megvan a bónusz számom, de hogy melyiket választottam az majd csak este derül ki. A nap hátralévő része abból állt, hogy Ashleyvel megnéztünk egy filmet. Eleanor is keresett telefonon. Megbeszéltük, hogy holnap összefutunk, mert ő Liverpoolban lesz pont, ahol a következő koncertem lesz. Sőt azt mondta szerezzek neki jegyet estére.


                                                                  XXX

Már a színfalak mögött toporgok és várom, hogy a legkisebb igazításokat is elvégezzék rajtam. Hajamat kivasalták, a ruha összeállítás is tetszett. Fekete fehér csíkos nadrág egy sárga felsővel és rajta egy fekete felső. A fülesemben hallottam a hangot, hogy indulhat a műsor. Most, is mint, mindig jól teljesítettem és jól is éreztem magam. Miközben énekeltem, rengeteg táblát láttam a közönség soraiban. Egy fiú kezében például az állt, hogy „GYERE HOZZÁM DAISY!”. Láthatta, hogy elolvastam, mert még puszit is küldött. Akik a VIP részlegben voltak, rájuk ráláttam teljesen, így vettem észre ezt a fiút is. A bónusz dalom következett. Megszólalt a zene és már kezdtem is. Miley Cyrus The Climb című számát választottam. Szerettem ezt a dalt, és sokan írták nekem ezt is. Jól teljesítettem, mert még kétszer is visszatapsoltak. Az este folyamán, még aláírást osztogattam és képeket csináltam. A hosszú napom után, fáradtan dőltem le az ágyamban. A busz már ment is tovább Liverpoolba.



14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó rész lett,alig várom már a következőt pedig csak ma tetted fel :D Nézz be hozzám,van egy meglepim ;) http://thisismylife-stella.blogspot.co.uk/2012/10/juj-elso-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a díjat,nemsokára felrakom :) Xx

      Törlés
  2. Lécci tedd fel a köviit! *-* Nagyon tetszett! x

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóó várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Sziia!

    Ismételten remekeltél! ;) Fantasztikus volt!
    Alig várom a folytatást <3!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      remekeltem? az azért túlzás, de köszönöm:) Már fel is raktam a folytatást :) Xx

      Törlés
  5. Nagyon jó a sztori!! Várom a folytatást!! SIESS !! :) :D <3

    VálaszTörlés
  6. Most is mint mindig nagyon jó lett siesa a következöveeell:))

    VálaszTörlés
  7. Szia!^^ Csak nem régen találtam rá a blogodra, de már végig olvastam és nagyon imádom!♥ Nagyon ügyesen írsz és a történet is szuper! :D Alig várom már a folytatást siess vele.:) Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Köszönöm a sok dicséretet, örülök ,hogy tetszik:) A folytatást pedig már olvashatod :) Xx

      Törlés