2012. augusztus 11., szombat

~huszonnyolcadik fejezet

Szép Délutánt! Gyors leszek meghoztam a következő részt. Remélem tetszeni fog, A későbbiekben teszek fel képet, hogy hogyan képzelem el Jake, Lucas és Alena karakterét:) 10 KOMMENT és hozom a következőt:) Jó olvasást!



Harry két napja nem jelentkezett. Ha hívtam, akkor hangposta kapcsolt be és az üzeneteimre se válaszolt. A neten még több szerkesztett kép jelent meg rólam, amin más fiúkkal vagyok. De teljesen látszik, hogy szerkesztett az egész. Harry pedig elhiszi, amit lát, és ez nagyon rosszul esik. Lehet, hogy ennyi volt a kapcsolatunk. Reggel arra keltem, hogy valaki bejött a szobámba és épp a függönyöket húzza szét, hogy bejöjjön a reggeli fény.
-         -Szép Jó reggelt Daisy! – hallottam meg Jake hangját.
-         - Még öt percet könyörgöm. – húztam a fejemre a takarót. – Ma nem megyek be dolgozni.
-          -Dehogynem! – válaszolta. – Ha az a tökfej nem hívott még, ne bánkódj, meg se érdemelt téged. – húzta le rólam a takarót.
-          -Még nem szakítottunk. –hangsúlyoztam a még szót. Majd visszahúztam tőle a takarómat.
-          -Ne legyél nyűgös irány dolgozni!  - és kiment a szobából.  Jaj, miért nem hagy aludni? Ki ő a bébiszitterem? Legszívesebben egész nap az ágyamban lennék.  Nagy nehezen kivánszorogtam a szobámból, hogy elfogyasszam a reggeli kakaómat. Jake már ott várt a konyhában.
-          -Miért nem hagytál aludni? Különben is,nincs kedvem stúdiózni. – mondtam, miközben készítettem a kakaómat.
-          -Mert ez a munkám. Ja jut eszembe míg aludtál valami őrült nőszemély hívogatott. Azt hiszem a barátnőd volt. Még velem kiabált a telefonba, mikor felvettem. Durva nem? – kérdezte.
-          -Ashley? – kérdeztem. – Mit mondtál neki?
-         - Hogy szívesen megismerném közelebbről – húzogatta a szemöldökét, meg hogy te épp szerelmi bánatban szenvedsz.
-          -Most visszaszólnék, de még ahhoz is fáradt vagyok. – ásítottam.

Nagy nehezen összeszedtem magam és Jake bevitt a stúdióba. Mikor odaértünk Ben és Dean akkor jött ki az irodából. A bátyámra rá se néztem, csak elmentem mellette. Nagyon rosszul teljesítettem a mai nap. Amikor gitároztam eszembe jutott Harry és előtört belőlem a sírás. Annyira rosszul esik, hogy így bánnak velem a rajongóik és, hogy Harry azóta sem jelentkezett. Később megjelent Alena és a fejemhez vágott egy két dolgot, hogy Harry csak kihasznált és nem is fog keresni. Annyira felidegesített, hogy majdnem nekimentem, Ben fogott le, Dean pedig annyit mondott, hogy állítsam le magam. Meguntam az egészet és sietősen elhagytam a stúdiót. Nem tudom merre mentem és, hogy mennyi ideig lehettem távol, de már besötétedett.  Leültem egy padra és csak néztem a csillagokat. Telefonom állandóan rezgett, de nem vettem fel. Elegem van belőlük. Hagyjanak békén, még Jake-nek sem vettem fel.  Lehet, hogy ez a sztár élet nem is nekem való. A fotósok is mindig a legjobbkor jelentek meg, mint most. Nem volt más lehetőségem hazafelé vettem az irányt. A hotel előtt rengeteg fotós állt és rendőrök is voltak. Mi folyik itt? Mikor odaértem, minden szem rám szegeződött.  Ekkor a tömegben megláttam egy ismerős arcot, aki nekem háttal telefonált és idegesen fel alá járkált. Mikor megfordult nem hittem a szememnek. Odafutott hozzám és szorosan magához ölelt.
-          -Úristen Dais. Nagyon aggódtam. Hol voltál? Azt hittem valami baj történt. – elhúzódott tőlem és arcomat két keze közé fogta. Szemében aggódást véltem felfedezni.
-          -Harry… - mondtam és már majdnem sírtam. – Azt hittem haragszol rám.
-        -  Haragudni? Rád nem lehet szerelmem- mondta és megcsókolt. Annyira hiányzott már, kezemet nyaka köré fontam, ő pedig még jobban magához húzott. – Meg akartalak lepni azért nem hívtalak- mondta levegő vétel közben.
-         - Azt hittem a képek miatt nem hívsz.
-          -Csak neked hiszek.  De azért azt a Jake gyereket megölöm, főleg mert nem vigyázott rád. – ölelt meg. – Nem bírtam ki 3 hetet ezért visszajöttem 2 napra. Felmentünk a lakásban, közben találkoztam Ben dühös pillantásával, biztos mérges, mert nem vettem fel a telefont, de most nem érdekel csak az, hogy Harry itt van.  Mikor felértünk Harry magához húzott.
-          -Annyira hiányoztál. Pedig csak 2 nap volt. Nem engedlek el. - mondta a fülembe.
-          T-e is nekem. –súgtam a fülébe, amitől kirázta a hideg. – Képzeld a turnéállomások egyik helye Holmes Chapel lesz.
-          -Tényleg? – kérdezte csillogó szemekkel. – Ott leszek, mondhatni nekem adsz koncertet. Sőt a szüleimet is elviszem.
-          -Komolyan? Azt akarod, hogy ott ismerjenek meg? – kérdeztem.
-         -Naná, utána meg egy romantikus vacsora kettesben? Mit szólsz? – ültünk le az ágyra.
-          -Benne vagyok. – mosolyogtam.
-          -Ja igen Louis üzeni, hogy ha jössz Londonba vigyél neki valami szép ajándékot. Ugye tudod mire gondolok? –kérdezi
-          -Persze, csak köze legyen a répához igaz? – nevettem.
-         - Igen, és Ashley meg üzeni, hogy meg fog ölni.
-          -Mikor találkoztál te vele? – fordultam felé
-          -A reptérre kijött. Csak úgy forrt közte és Niall között a levegő.
-       -  Tuti, hogy össze fognak jönni.
-       -  Hát Niall tervezgeti már- nevetett Harry. – Meg írt ma egy sms-t, hogy Jake ráhajtott telefonon keresztül és, hogy intézzem el.
-          -Jake ilyen. De jó fej nagyon.
-          -Nem kéne előttem dicsérgetned, mert féltékeny leszek. – mondta sértődötten.
-          -Jaj, ugyan téged szeretlek. – adtam egy puszit az arcára.
-          -Szóval mesélj csak erről a Lucas gyerekről. Mikor bukkant fel és mit akar? – kérdezte.
-         - Megint féltékenykedsz. Akkor állított be a stúdióba mikor épp a dalaimat olvasgattam át, és csak beszélgetni szeretett volna.
-          -Aha ismerem ezt a szöveget. Ne jöjjön ide többet. húzott magához. – Ugye tudod, hogy egész nap kerestelek? A Central Parkot vagy háromszor végig járkáltam.
-          -Mikor érkeztél?
-          -Reggel, de meg akartalak lepni, aztán nem bírtam ki estig elmentem a stúdióba, ahol Ben meg a tesód idegeskedtek és mikor megláttak engem okoltak. Ugye nem csináltál semmi hülyeséget, mert nem hívtalak?  -Ha ezt tudom, el se megyek Londonba. – A szavai olyan melegséggel töltöttek el, amit még sose éreztem.  
-          -Szeretlek- vágtam a szavába, mire csak mosolygott. – Sajnálom amiért elmentem de kiszellőztettem a fejemet, Dean is felidegesített és Alena meg.
-          -Ja igen,  ne legyél mérges de az a csaj állandóan írogat nekem twitteren, hogy hagyjalak el mert megcsalsz, részben ezért is jöttem ide.
-          -Megölöm ezt a nőszemélyt. – lettem ideges. Ekkor kopogtattak az ajtón.

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó, lett ez a feji is, nekem tetszett. Csak egy gondom volt vele. Mégpedig az, hogy kiszámítható volt... Simán rá lehetett jönni, hogy Harry miért nem kereste Daisy-t. Legalábbis szerintem...
    De ettől függetlenül nagyon tetszett, siess a kövi résszel. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! nagyon jó lett és Harry nagyon édes volt h meg lepte Daisy-t. Forbidden Rose szerintem nem volt kiszámítható!ha szerinted ez kiszámítható volt akkor eddig elég szar blogokat olvashattál.
    B xx

    VálaszTörlés
  3. szia! szerintem se volt kiszámtható.:) ez a rész is tetszett mint a többi.:) gyorsan kövit!:)

    VálaszTörlés
  4. szerintem se lehetett kiszámítani!mert pl.: lehetett dühös a Daisy-re is!nekem amúgy nagyon tetszett az egyik kedvenc blogom:) siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóóó gyorsan a következőt :)

    VálaszTörlés
  6. sziaa ! meglepi nálam ! :) iwannafeel-1d.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nézz be hozzám, mert van ott neked valami. :) http://pleasedonotbreakmyheart.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Szerintem se volt kiszámítható. Siess a következővel!

    VálaszTörlés
  9. nagyon jóóóóóóóó :) egyszerűen csak imádni lehet :) gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  10. hát egyszerűen eszméletlen ez a könyv és ez a rész is...imádom az egészet:DD

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó!folytatást most azonnal!

    VálaszTörlés
  12. eszméletlen módon tetszik a sztorid,nagyon tehetséges vagy.nagyon jól fogalmazol.mit is mondjak még,ja igen...nézz be kérlek,mert vár téged egy kis meglepetés:))http://dreamrebelgirl.blogspot.hu/ xX

    VálaszTörlés