2012. augusztus 8., szerda

~huszonhetedik fejezet

Sziasztok! Mivel hamar meglett a 10 komment itt a beígért rész. Nem tudom mit fogtok hozzá szólni. Kíváncsian várom a véleményeteket. 10 KOMMENT ÉS ÚJ RÉSZ XX  Ja és léci írjátok le nekem komiban a kedvenc blogotokat mert nagyon érdekel még milyeneket olvastok :) Jó olvasást ! xx




Harry szemszöge:

Nem néztem hátra Daisy-re mert ha meglátom, hogy sír lehet, hogy nem mennék vissza Londonba. Túl nehéz őt itt hagyni és 3 hét azért hosszú idő. Legalábbis nélküle az lesz.  A repülőn Niall mellett ültem és csak gondolkodtam ha az a hülye Jake rámászik Daisy-re tényleg megölöm.
-          -Harry, minden rendben? – kérdezte Niall.
-          -Bocsi, de most nincs kedvem beszélgetni. – Láttam, ahogy Louis elaludt Eleanor ölében és a szívem még jobban összeszorult.  Felálltam és bementem a mosdóba. Arcomat megmostam és lecsúsztam az ajtó mentén. Hirtelen kopogást hallottam.
-         - Hé Harry minden rendben? – kérdezte Liam.
-          -Csak hagyjatok egy kicsit egyedül. – Úgy tűnik megértette, amit mondtam, mert az út további részen nem piszkált senki. Írtam egy sms-t Daisy-nek és ha hazaértünk fel is hívom. Azt is megbeszéltük, hogy Skypeolni is fogunk majd.  Nem hittem volna, hogy New York-ban rám talál a szerelem.  Mikor megérkeztünk Londonban szokás szerint vártak már ránk a rajongóink és Danielle is ott volt. Készítettek rengeteg képet és kértek aláírást, én pedig magamra öltöttem a műmosolyomat, hogy azt higgyék, minden rendben van. Volt egy pár lány, akik azt mondták, hogy aranyosak vagyunk Daisyvel. Ez igazán jólesett és megmosolyogtatott. Holnap fellépésünk lesz, de utána lesz 9 szabadnapunk, szóval hazautazok anyáékhoz pár napra. Még az is lehet, meglepem Daisyt és visszamegyek. 

Daisy szemszöge:

Este mikor még Bennel voltam kinyitottam a Harrytől kapott második dobozomat. A tartalma csodaszép volt. Egy szivecskés nyaklánc volt, amiben egy H+D volt beleírva a hátuljába pedig az, hogy FOREVER.  Annyira tetszett, egyből felvettem. Ha Harry felhív, biztos megköszönöm.  Később találkoztam Deannel és még jobban összevesztünk, mert megmondtam, hogy Alena rá akart mászni Harryre. Erre azt mondta, hogy biztos az én pasim flörtölt vele. Ezen a kijelentésén kiakadtam és ott hagytam a fenébe. Mióta összejött Alenaval teljesen megváltozott. Ha így folytatja akkor engem elfelejthet.
Másnap Épp a stúdióban végeztük el az utolsó simításokat az albumon. Inkább a munkára figyelek, így nincs időm arra gondolni, hogy mennyire hiányzik Harry. Tegnap este beszéltünk, elmondta, hogy holnap lesz egy fellépésük és, hogy utána elmennek a fiúkkal golfozni. Én nem is tudok golfozni. Vajon nehéz? Azt mondta majd megtanít, ha legközelebb találkozunk. Hát már alig várom, hogy újra lássam. Holnap felkerülnek a hivatalos oldalamra a turnéállomások és utána egyeztetek Harryvel, hogy melyikre tud majd elkísérni.  Épp a dalszövegeket olvastam, mikor Jake kopogott.
-          -Daisy! Látogatód van és azt mondja ,hogy ismered. Beengedjem vagy küldjem el a fenébe? – kérdezte.
-        -  Mi a neve? – néztem fel  a papírról.
-          -Várj egy kicsit. Hé kölyök mi a neved? – kiabált ki, amitől majdnem megsüketültem. – Azt mondja, valami Lucas és pincér valami étterembe. – Ekkor beugrott, hogy ki az. Az a srác akit Harry megütött az étteremben.
-          -Engedd be- mondtam neki. Bólintott és bekísérte a srácot. Mikor meglátott vidámon mosolygott.
-          -Szia Daisy ! – üdvözölt lelkesen és meg akart ölelni, amire Jake közénk ugrott és fenyegetően így szólt.
-         - Hátrább az agarakkal kölyök!- mondta mély hangon, mire szegény srácra a frász jött.
-          -Nyugi Jake, ismerem. – mondtam. Jake félreállt, de még mindig méregette Lucast.
-          -Félek a testőrödtől- ült le mellém.
-          -Hát igen ijesztő egy alak, de rendes. És mi szél hozott erre? Egyáltalán honnan tudtad, hogy itt vagyok? – kérdeztem kíváncsian.
-          -Nos, mivel nem hívtál pedig megadtam a számomat. Gondoltam kinyomozom merre vagy. – Evvel a mondatával a frászt hozta rám. Kinyomozta? Komolyan?
-          -Hát közbejött elég sok dolog azóta. Összejöttem Harryvel.
-          -Óó igen? – kérdezte furcsa hangon. – Akkor jobb, ha nem is leszek a közeledben.
-          -Visszament Londonba, meg amúgy se bántana többet.
-          -Hú, akkor megúsztam. – lett vidámabb. – Mit szólnál, ha beülnénk a Nandosba kajálni?
-          -Nandos? – szólt közbe Jake. – Mehetünk, úgyis éhes vagyok. És szemmel kell tartanom ezt a kis szöszit. – Erre a mondatára Lucas csak csúnyán rá nézett, de mást nem mert tenni. Látszott rajta, hogy fél Jaketől. Hát nem csodálom háromszor akkora, mint Lucas, szegényt összenyomná.  Elmentünk a Nandosba ahol megebédeltünk és még utána beszélgettünk egy darabig. Estefelé járt már az idő szóval ideje volt hazamenni. Elköszöntünk Lucastól és indultunk haza.  Mikor hazaértem elmentem lezuhanyozni és bekapcsoltam a gépet, mert Harry nemsokára hívni fog. Addig megnéztem az üzeneteimet. Rengeteg értesítést kaptam, fenyegető üzeneteket még most is kaptam, bár kevesebbet, mint az elején. Hirtelen megakadt valamin a szemem. Egy képen pontosabban. Amin én voltam Jake és Lucas. A címe pedig az volt, hogy A pasi faló Crawford.  Nem hittem a szememnek, hogy mit össze nem szerkesztgetnek az emberek, csak azért, hogy valakinek fájdalmat okozzanak.  Remélem Harry ezt a képet nem látta, mert nagyon féltékeny lesz. Jobb is lesz ha most azonnal felívom.
-          -Szia Dais. –szólt bele vidáman.
-           -Szia. Figyelj láttad mi kering a neten? – kérdeztem tőle.
-          -Nem, de mindjárt megnézem.
-          -Oké, de ne akadj ki. – mondtam halkabban.
-          -Bízom benned és szeretlek. – akárhányszor kimondja, a szívem kihagy egy ütemet.
-          -Én is szeretlek, majd akkor hívj. – és kinyomtam.  Fél órája vártam a hívását, de nem hívott.. Már vagy 20szor hívtam, de semmi. Lehet, hogy elhitte ami a neten kering? Nagyon remélem, hogy nem, mert ha most megharagszik rám akkor abba beleőrülök. Már annyira fáradt voltam, hogy nem bírtam ébren maradni és megvárni, míg visszahív.

11 megjegyzés:

  1. a legjobb résznél hagyodabba..hát ilyet..:D Én nem tudom leírni miket olvasok ugyanis nagyon sok van :) de a tied benne van a Top5-ben ;))) várom a következő részt.

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett ismét!!D: húú..nagyon sok blogot olvasok éppenséggel, ha nem baj nem írom le az összeset:D mindegyiket másért szeretem:) mindegyik különleges, ahogy a tiéd is, ezért olvasom:D siess a folytatással;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó vàrom a kövit!! ez az egyik kedvenc a másik pedig tellmealieplease1d.blogspot.hu :)

    VálaszTörlés
  4. pont itt kell neked is abbahagynod??!! :DDDD...nagyon tetszik...várom már a kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó imádtam várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szeretem a blogodat és már várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  7. mért pont itt hagytad abba?!?!:Dsiess a köviviel.:) nagyon jó.:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó! Már nagyon várom a következőt.:)
    Hát én elég sok blogot olvasok, de a tied az egyik kedvencem.<3

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett ez a rész is minta többi!siess a kövivel!nekem ez a kedvenc blogom másikat most nem olvasok a tiéden kívül! egyszerűen imádom<3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett! várom az új részt! xx

    VálaszTörlés
  11. vár rád egy díja blogomon:) http://stolemyheartfan.blogspot.hu/
    amúgy imádom a történetedet:)

    VálaszTörlés