2012. augusztus 28., kedd

~harmincnegyedik fejezet

Sziasztok! Itt a beígért rész ezen a szép szerdai napon, főleg,hogy ma van Liam szülinapja!!♥ Hát fogalmam sincs,hogy tetszeni fog-e, remélem igen. Az előző fejezethez nem írtátok le, hogy mit gondoltok Lucasról, szóval itt írjátok le, mert kíváncsi vagyok :D Ha bármi kérésetek van írjatok nekem Twitteren  : @BarbiEleanorfan <--- így megtaláltok:). 10 KOMMENT ÉS ÚJ RÉSZ:) Jó olvasást! xx


 
Nagyszerűen alakítottam a színpadon addig a pillanatig, ameddig nem jött el az utolsó szám ideje. Ugyanis az egy szomorú szerelmes szám volt. A színpad közepén álltam és Harry végig engem nézett, miközben szájáról azt a szót olvastam le, hogy Szeretlek. És itt tört el a mécses, mert könnyeim folyni kezdtek. A rajongók csak szíveket mutattak, mire halványan elmosolyodtam és folytattam tovább.  Volt még egy ráadás számom és már le is mentem a színpadról. Mindenki odajött gratulálni, hogy nagyszerű voltam.  Harryt is észrevettem, aki ott ült az egyik padon. Mikor közelítettem felé, fejét hirtelen felém fordította és fájdalmasan elmosolyodott. Leültem mellé és lehajtottam a fejemet.
-          -Nagyszerű voltál. – hallottam meg mély hangját, amitől kirázott a hideg.
-          -Köszönöm. – mondtam halkan, de még mindig nem néztem rá.
-          -Beszéljük ezt meg, hinned kell nekem- fordult felém miközben megfogta a kezem.
-          -Figyelj Harry… - kezdtem bele mondandómba – Kicsit gondolkodnom kell.
-          -Gondolkodni? Mégis min? – kérdezte, de szemében látszott a fájdalom és a meggyötörtség.
-          -Csak adj időt. – álltam volna fel, de visszarántott és az ölébe estem.
-          -Ne tedd ezt velem. – suttogta, miközben egy hajtincset a fülem mögé tűrt.
-          -Ez nekem is nehéz. – szorítottam meg kezét és beszaladtam az öltözőbe. Még jó, hogy a pad az öltözőm előtt volt. bezártam magam mögött az ajtót, még hallottam, ahogy Harry belerúg a padba. Én csak sírtam és az ajtó mentén lecsúsztam a földre. Fejemet kezembe temettem, legszívesebben ordítottam volna.
-          Várni foglak. – hallottam meg Harry hangját még az ajtó mögül és a lépteit is ami egyre távolodott. Felálltam és a tükörhöz léptem. Belenéztem és egy meggyötört lányt láttam benne, aki talán most vesztette el élete szerelmét, azzal, hogy elengedte. 1 hónappal ezelőtt ki gondolta volna, hogy ez fog történni.  Kisírt szemek, sminkem szétfolyva, hajam szanaszét áll. Remek és még dedikálnom kell.  Halk kopogást hallottam.
-          -Gyere- mondtam erőtlenül. Az ajtón Eleanor és Danielle lépett be. Eleanor odarohant hozzám és megölelt.
-          -Sajnálom Daisy. Most mi lesz? – kérdezte szomorúan.
-          -Nem tudom, mit tegyek. Sajnálom. – fordultam Danielle felé.
-          -Jaj drágám mit sajnálsz? – kérdezte kedvesen.
-          -Így kellett megismerned, hogy most egy lelki roncs vagyok. – erre a kijelentésemre odajött és szorosan megölelt.
-          -Liam mesélt rólad és Harry is. Fantasztikus lány vagy. – mondta kedvesen. – Minden rendben lesz, hidd el.
-          -Jaj, lányok- mondta Eleanor és megölelt mindkettőnket. Míg összeszedtem magam, a lányok kint megvártak. Mikor kiléptem Ashley és Niall közeledtek felénk.
-          -Mesélj el mindent. Harry idegesen ment el. Louis pedig utánament nehogy valami hülyeséget csináljon.
-          -Azt mondtam neki, hogy adjon egy kis időt.
-          -Ez nem túl jó. – hallottam meg Niall hangját is.
-          -Később elmondok mindent, de most dedikálnom kell.
-          -Utána bulizni megyünk, gondolom, akkor kihagyod. – mondta Ashley. – Maradjak veled? – kérdezte
-          -Dehogyis, ti csak szórakozzatok- próbáltam mosolyogni, de nem ment. Elindultam a rajongók felé, de szemem megakadt valakin, vagyis inkább valakiken. Alena épp Zayn nyakán csüngött. Nagyon úgy tűnt, hogy Zayn gitározni tanítja. A kis lotyó, hisz tud gitározni, de most erőm sem volt foglalkozni vele.  A dedikálás hamar eltelt, de mielőtt elmentem volna, csináltam róluk egy fényképet. Mégis csak ez az első turném első állomása. Mikor vége lett ennek az egésznek, a többiek elmentek bulizni én pedig a szállodában maradtam. Nem tudtam aludni, állandóan Harry járt a fejemben, ezért úgy döntöttem felhívom anyát.
-          -Tessék? – szólt bele egy álmos hang.
-          -Szia anya felkeltettelek? – kérdeztem.
-          -Jaj drágaságom dehogyis. – mondta, de a hangján hallottam, hogy most kelt fel. – Milyen volt a koncert? -Sajnálom, hogy nem tudtunk elmenni apáddal, csak egy amerikai ügyfél volt nálunk.
-          -Semmi baj. Holnap utazok Northamptonba és képzeld, saját turnébuszom van. – meséltem el a dolgokat. Nem akartam említeni Harryt, mert akkor képes és eljön ide. Jó nem lakik olyan messze, csak London másik végében.
-          -Ígérem, az egyik koncerteden ott leszünk. Vagy Liverpoolban vagy Manchesterben találkozunk.
-          -Rendben anya, Szeretlek.
-          -Én is. De minden rendben? Mert nem szoktad felhívni anyádat az éjszaka közepén, szóval ki vele. – mondta. Mindig átlát rajtam.
-          -Harry... – kezdtem bele és elcsuklott a hangom. – Szünetelünk.
-          -Jaj, édesem. Átmenjek? – tudtam, hogy ez lesz.
-          -Nem szükséges, inkább alszok.
-          -Jól van. Szép álmokat. Majd hívlak.
-          -Neked is anya. Szia – és lenyomtam a telefont. Visszafeküdtem az ágyba és próbáltam elaludni. Sok forgolódás után álomba merültem.

13 megjegyzés:

  1. Húú hát ez nagyon durva tiszta dráma! És Harry milyen aranyos volt! :)) Remélem kibékülnek és minden rendben lesz ;) Alena pedig egyre idegesítőbb! Várom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés
  2. én is remélem hogy ki fognak békülni ez így nem jó!Happy End-el kell végződnieXD Am nagyon jó a blogod imásom!Alena az egy hülye hárpia idegbeteg...na mind1 várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett! :d
    siess a kövivel! :D xx

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóóó :) fantasztikus siess :)

    VálaszTörlés
  5. Na drágaságaim a cuki kis véleményeteket nem Alenaról kell leírni hanem Lucasról.( ha valamit olvastok és elsőre nem értitek meg lehet át kéne olvasni többször puszika )
    a részről pedig annyi h imádom szóval gyorsan hozd a következő részt:)
    B xx

    VálaszTörlés
  6. és az már nem fért ki Lucas el húzhat francba !!!!

    VálaszTörlés
  7. Nos...Lucas...Olyan idegesítő...Tűnjön már el!
    Puszii:Dal*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett! Siess a következővel!
    *Lucassal nem lenne semmi baj, ha nem lenne szerelmes Daisybe...

    VálaszTörlés
  9. Nagyonjóó.:$$$$<3 most jutottam el idáig:$$
    Folytatást minnél hamarabb.^^<3

    VálaszTörlés
  10. siess a következővel!!!:D Lucas-ról nem tudok mit írni..fura gyerek, majd meglátjuk h alakul:D

    VálaszTörlés
  11. Szia !
    Nos, most volt időm nekem is végig olvasni, egészen a harmincadik fejezettől :) és ezeket az utolsó pár részeket még én is megkönnyeztem kicsit. Eszméletlen miket tudsz kiváltani. Én mondjuk szívem szerint nagyon szeretném, hogy újra együtt legyenek Harryvel, és remélem ez minél hamarabb lesz..Nem is tudom mit mondhatnék még, egyszerűen fantasztikus !! nagyon várom a folytatást ! ;))

    VálaszTörlés
  12. siesss nem bíííírok már várniii :):)

    VálaszTörlés