2012. augusztus 24., péntek

~harminckettedik fejezet

Sziasztok! Sajnálom, hogy késtem. Egyszerűen fantasztikusak vagytok, mert egy nap alatt meg lett a 10 komment és utána csak gyűlt. Így péntek este meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog:) 10 KOMMENT és hozom az új részt. Jó olvassát! puszi ♥ xx


 
Ott álltam a reptér várótermében, mert semmit sem értettem. Miért mérges rám? A könyv miatt? Nekem kéne ezért haragudni, hogy elhozta a szó nélkül, én meg felforgattam az egész lakást.
- Minden rendben? – fogta meg vállamat Eleanor.
- Csak nem értem Harryt. Ti olvastátok a könyvet? – néztem a többiekre. Mindenki a fejét rázta. Elmegyünk most egy hotelbe, mert holnap lesz koncertem itt Londonban, este pedig elolvasom a könyvet. A kocsiban ültünk, én pedig végig Harryt hívtam, de nem vette fel. A fiúk segítettek felcipelni a csomagjainkat. Egy nagy luxus lakosztályt kaptam.
- Csukd be a szád- sétált el mellettem Ben.
- Kétszer nagyobb, mint a saját lakásom. – mondtam neki.
- Lepakoltam a cuccaimat és kimentem az erkélyre a könyvvel a kezemben, mivel most ez a legfontosabb, hogy elolvassam. Mielőtt belekezdhettem volna Louis megzavart.
- Daisy. Jól vagy? – ült le mellém.
- Szerinted? Ha ezt elolvasom, minden kiderül. - mutattam könyvre.
- Nem tudom, mi van benne, de Harry tegnap egésznap ezt olvasta, utána pedig bevonult a szobájába és ki se jött. Tudod eléggé féltékeny típus.
- Tudom, de én szeretem őt, és nincs miért féltékenykednie. – magyaráztam neki.
- Ezt neki mond el- mosolygott rám. Na megyek, beszélek a fejével. – mondta és már el is hagyta az erkélyt. Eleanorral elmentek kettesben. Liam Danielle-hez ment.,Niall pedig Ashleyvel tölti a napot. Zayn még segített kipakolni a többieknek. Főként Alena—nak, na, ez nem tetszik nekem. Én pedig végre belekezdhettem ebbe a könyvbe.

Louis szemszöge:
Eleanorral elmentünk ebédelni egy közeli étterembe. Helyet foglaltunk egy csendesebb sarokban és az étlapot kezdtük nézegetni. Nagyon elbambulhattam, mert még azt sem vettem észre, hogy 2 rajongó lány köszönt oda nekünk.
-          -Minden rendben? – hallottam meg Eleanor hangját.
-          -Harryn gondolkodtam, meg azon a buta könyvön, hogy mi lehet benne, ami így felhúzta.
-         - Ki fognak békülni, mert szeretik egymást. Olyanok, mint mi. – fogta meg a kezemet.
-          -Nem. Mi jobbak vagyunk- mondtam vigyorogva, majd odahajoltam hozzá és megcsókoltam.  Ebéd után még beültünk egy moziba, mert olyan régen voltunk már kettesben. A film után hazakísértem és megbeszéltük, hogy holnap nálam alszik. Hát igen megtaláltam a másik felemet, akit szerethetek és még az életemet is rábíznám. Na, most irány Harry. Beszélnem kell a fejével. Hívtam vagy 100-szor, de nem veszi, fel, jártam a lakásán is, de semmi.  Remélem, semmi hülyeséget nem csinál, ekkor telefonom megszólalt.
-          -Tessék? – szóltam bele.
-          -Louis? Szia, itt Adam. – Adam az egyik klubban dolgozik, ahová a srácokkal járni szoktunk.  – Figyelj, -Harry haverod itt van, és eléggé ki van ütve nem tudnál érte jönni?
-          -Mi? – kérdeztem idegesen, csak ne csináljon semmit. – 15 perc és ott vagyok- mondtam és már szálltam is be a kocsiba és hajtottam a klub felé.  Hamar odaértem, mert ilyen tájban már kevés autó van ezért a forgalom se volt nagy. A kijárat előtt rengeteg fotós állt, remek valaki szólt nekik, hogy Harry itt van. Besiettem és odamentem Adamhez.
-          -Hol van? – kérdeztem tőle. Ő csak egy asztalhoz mutatott, ahol megtaláltam barátomat, aki épp 2 lánnyal került eléggé közeli kapcsolatba. Ettől féltem.
-          -Te megőrültél? – léptem oda és ragadtam meg a karját.
-          -Most mi van? – kérdezte. Szájából csak úgy áradt az alkohol szaga.
-          -Menjünk haza. – utasítottam, de ő csak lerázta kezemet a válláról.
-          -Most egyedül akarok lenni.
-          -Egyedül? Két lánnyal? Harry ne süllyedj le erre a szintre. Daisy ezt nem érdemli meg. – Mikor kimondtam Daisy nevét arcán rengeteg érzelem futott át.
-          -Csak hagyj – félrelökött és az egyik lány társaságában távozott a klubból. Ebből nagy balhé lesz.
Harry szemszöge:
Nem értettem Louis aggódását. Csak hazakísérem ezt a lányt itt mellettem, bár elfelejtettem a nevét. Mikor kiértünk rengeteg fotós vett minket körül, de nagy nehezen kijutottunk a tömegből. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk arra a címre, amit a mellettem ülő lány mondott.  Nem vezethettem, mert eléggé fájt a fejem.  Hirtelen megálltunk, gondolom megérkeztünk.
-          -Feljössz? – hallottam meg a hangját, miközben karjaimba bújt. Mikor visszaöleltem beugrott egy kép Daisyről. És még egy mikor megkértem, hogy legyen a barátnőm. A fenébe is én őt szeretem. Nem csalhatom meg. Kiszálltam a kocsiból és becsaptam az ajtaját. Clara, igen eszembe jutott a lány neve, csak ijedten nézett, majd kiszállt a kocsiból.
-          -Sajnálom, de ezt nem tehetem. – mondtam rekedt hangon. Beszálltam a kocsiba és hajtottam haza. Majdnem megcsaltam.  Nagy nehezen haza találtam és beestem az ágyamba, és rögtön elaludtam.  Reggel Louis hangja ébresztett fel.
-         - Na jól kiszórakoztad magad? – Dobta le elém az újságot. Kezembe vettem és elolvastam a címet.
 „ Vége a sztárpárnak? Harry Styles hamar túllépett a szakításon”
 Mi van? De hát nem is szakítottunk.
-          -Nem az, aminek látszik. Nézd Louis nem mentem fel a lánnyal. Csak hazakísértem.
-          -Ezt Daisynek magyarázd el, biztos, hogy látta már. Egyáltalán mi ütött beléd?
-          -Nem tudom, de ezt most nagyon elszúrtam. - Arcomat kezembe temettem.



11 megjegyzés:

  1. Imádom a történeted, és ez is olyan jó rész lett, mint a többi, ha nem jobb. :) Mikor elolvastam, nem bírtam ki, így drámai hangon, megkínzott arccal belemarkolva a levegőbe egy vérfagyasztó "Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!"-t hallattam. :DDD legyen meg gyorsan az a 10 komi! :)) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hmm... Milyen régen írtam már kommentet. Bocsi, pótolom. :)
    Harry, Harry, nem leszünk így jóban... Önpusztítás, sosem jó válsztás ilyenkor a 'vigasztalódás' címszó alatt. Még jó, hogy Adam értesítette Lou-t, van sejtésem meddig fajult volna az éjszaka, ha ez nem történik meg... ;)
    Hogy tudtam! A paparazzik mindig felfújják a dolgokat, már csak ezért sem volt szerencsés döntés egy lánnyal távozni. Mondjuk még szerencse, hogy nem mind a kettőt vitte magával.
    És a vége... Még jó, hogy Hazza időben kapcsolt és nem ment fel a lánnyal.
    Azért Daisy nem érdemli meg, hogy a drágalátos barátja így bánjon vele. Hogy még azt se legyen képes kinyögni, mégis mit tartalmazott az a könyv ami miatt így kiborult.
    Remélem hamar megoldódik az ügy, Harrynek megjön az esze és kibékülnek, jó lenne már, hiszen vagy két hete nem látták egymást és rögtön így kezdődik a találkozás. Sértődöttséggel/féltékenységgel Hazza részéről, és totális értetlenkedéssel - mondjuk meg is van rá az oka - Daisy részéről.
    Hamar hozd a kövi részt, híváncsian várom a fejleményeket! :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó kíváncsi vagyok szóval gyorsan a köviiit :)

    VálaszTörlés
  4. juj nagyon imádom a blogodat^^nagyon szépen leírsz minden eseményt és nem folynak össze.Ez így nagyon jó és az ember bele tudja élni magát;)nagyon várom a kövit SIESS!!!^^

    VálaszTörlés
  5. Következőt, most!! :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Imádom ezt a sok bonyodalmat, illetve már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi van a könyvben. Remélem bejön a tippem és azt is remélem, hogy holnap felteszed az új részt!:)

    VálaszTörlés
  7. HAMAR HOZD A KÖVIT NAGYON KIVÁCSI VAGYOK RÁ!!!

    VálaszTörlés
  8. kovittt hamar!!!!

    VálaszTörlés
  9. Hajrá! Csak igy tovább! Ügyi vagy!:)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó fantasztikusan írsz!! :)

    VálaszTörlés
  11. Istenem ez egyre izgalmasabb lesz! Már aligvárom a folytatást! ;)

    VálaszTörlés