2012. augusztus 18., szombat

~harmincadik fejezet

Így szombat estére meg is érkezett az új rész. Köszönöm az 51 rendszeres olvasót és a több mint 16.000 látogatót. Nagyon boldog vagyok. 10 KOMMENT és új rész :) Jó olvasást! puszi xx





Másnap már Harry nélkül ébredtem. Felültem az ágyamba és kinéztem az ablakon. Esik. New York-ban nem mindig esik, de most még az időjárás is komor, akár csak én. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyamból,de a szemem megakadt egy borítékon, ami az éjjeli szekrényemen volt.  Kezembe vettem és leültem az ágyra. A borítékra az volt írva, hogy „Szerelmemnek!”. Felismertem Harry kézírását ezért kinyitottam és olvasni kezdtem.  

 „ Drága Daisy!
Nem akartalak felébreszteni olyan édesen aludtál. Ha leszállt a gépem hívni foglak. Ez a két nap amit együtt töltöttünk fantasztikus volt. Alig várom a turnét, nemsokára találkozunk. Már most hiányzol, pedig itt alszol mellettem. Szeretlek.
Csókol. Harry.

Miután elolvastam a levelet, könnyeim folyni kezdtek. Felébreszthetett volna, de tudom, hogy úgy nehezebb lett volna az elválás. Valamivel el kell terelnem a figyelmemet. Eszembe jutott Lucas könyve, vagyis még nem könyv, de gondolom az lesz. A konyhában hagytam, de sehol sem találom. Hol lehet? Nem kelhetett lába az biztos. Felforgattam az egész lakást, de semmi. Nagy keresgélésemet Jake zavarta meg.
-          -Daisy! Indulnunk kell a stúdióba. –dobta le magát a kanapéra. –Amúgy mit csinálsz? Tavaszi kiárusítást?- nézett körbe,mert minden cuccom szanaszét volt.
-          -Keresek egy papírhalmot, amit Lucas hagyott itt. – válaszoltam.
-          -Biztos a féltékeny mindenkinek behúzok Styles tüntette el. – mondta gúnyosan.
-          -Nem, Harry biztos mondta volna.
-          -Jaj, kis naiv Daisykém. – jött oda és megsimogatta a fejem. Erről mindig anyukám jutt eszembe, mert ő simogatta meg a fejem. Tiszta anyáskodó ez a srác.
-          -Ha hazajöttem, megkeresem. – álltam fel és elmentem felöltözni. Jake megkérdezte, hogy kell-e segítség, mire én hozzávágtam a kezemhez legközelebb eső tárgyat, ami most egy esernyő volt. Jól célzok, úgyhogy érzékeny ponton találtam el.

Harry szemszöge:
Még a repülőn ültem és egyfolytában azon járt az agyam,hogy Daisy már elolvasta-e a levelemet és megharagudott-e mert eljöttem búcsúzás nélkül. A búcsúzás sose volt az erősségem, főleg, hogy most 2 hétig nem találkozunk. Még azt sem vettem észre, hogy a mellettem ülő kislány épp a mi videó klipünket nézi a telefonján. Egy rajongó. Nem ismert meg, mert sapka és napszemüveg volt rajtam, de gondolom pár ember hülyének nézett, amiért így utazok egy repülőn. Próbáltam aludni egy kicsit, de amint lehunytam a szemem a légiutas kísérő hangja zavart meg.
-          -Kérjük, csatolják be öveiket, hamarosan megkezdjük a leszállást.
Liam és Louis kijöttek elém a reptérre, mert megjelenésünk volt a menedzsment előtt. Lou segített a bőröndömmel és kivett belőle valamit.
-          -Mi van Harry szerelmes levelek Daisynek? – kérdezte vigyorogva.
-          -Add azt ide! – vettem ki a kezéből. Ez annak a Lucas gyereknek a könyve lesz. De kíváncsi voltam és elhoztam.
-         - Szó nélkül elhoztad? – kérdezte Liam, miközben beszálltunk a kocsiba. Liam vezetett én az anyósülésen foglaltam helyet, míg Louis beült hátra.
-         - Igen. Először ki akartam dobni, de inkább elolvasom. Meséljetek Niall és Zayn? – tereltem a témát.  Nem akartam tovább feszengetni ezt a témát csak elolvasom a könyvet és utána visszaadom Daisynek.
-          -Zayn már a stúdióban van. Niall pedig AShleyvel találkozott. –mondta Liam.
-          -Csajozik az ír manó- röhögött Louis.- Harry! – fogta meg a vállamat. A mi kis madarunk felnőtt. – tetetett sírást, mire elkezdtünk röhögni. Írtam Daisynek, hogy este felhívom, mert a banda megbeszélést tart. Mikor odaértünk egy eléggé meghitt pillanatot zavartunk meg. Niall és Ashley ölelkeztek és Niall épp meg akarta csókolni, mikor Louis hirtelen odaugrott.
-        -  Megjöttünk! – üvöltötte Louis
-          -Remek időzítés – pufogott Niall, Ashley pedig csak nevetett.
-          -Szia, Harry- üdvözölt Ashley egy öleléssel.
-          -Sziasztok-, öleltem meg én is és persze Niall haveromat is.  Bementünk az irodába ahol Zayn már ott volt és épp telefonozott. Niall elbúcsúzott Ashleytől.  Holnap lesz egy interjúnk, mint kiderült az egyik rádióval. de holnapután szabadok vagyunk, szóval mindenki hazamegy a családjához.  A közös dalunk Daisyvel már a listák elején van, annyira tetszik mindenkinek. Lehet,hogy közre fog működni az új lemezünkön, legalábbis a menedzsment ezt akarja. Nekem ez csak jó, mert így több időt lehetünk együtt.

Daisy szemszöge:
-          -Elfáradtam- ültem le Ben irodájában.
-          -2 nap múlva dedikálás utána pedig fellépések, aztán 2 hét és turné. – mondta komolyan. – Remélem felkészültél.
-         - Igen , de Dean minek is fog velem jönni? – kérdeztem.
-          -Mert szemmel akar tartani.
-          -Jó, de a barátnőjét minek hozza?
-          -Aranyos lány Alena. Nem értem mi bajod vele.
-          -Ráhajtott Harryre, és megfenyegetett. – válaszoltam ingerülten.
-          -Nem hiszem, hogy ilyen lenne.
-          -Ez csak álca- álltam fel és kimentem az irodából.

10 megjegyzés:

  1. nagyon jó.:D Barbi1D<3 itt egy meglepi neked a blogomon.:D<3 http://momentswithoned.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szokásosan nagyon jó! várom az új részt! xx

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó *-* siess a következővel!:DD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a történeted és egyre jobb és jobb lesz. Mint izgatottan várom az új részeket ^^ :) D.

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó siess a kövivel

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jo kovit:X

    VálaszTörlés
  7. uramisten imádom Daisyt!Szegény Ashley és Niall:SSSSS Lou pont jó jött meg:SSS siess kövivel!!!:)))

    VálaszTörlés
  8. gyorsan a kövi részt!!!!!!!Emma voltam :)))xx

    VálaszTörlés
  9. helló!nagyon jó, de nekem ez a Lucas gyerek nem tetszik Alena meg egy kis k**** a többiek cukik:DD hamar hozd a kövi részt mert ha nem bajok lesznek (csak viccelek) de télleg siess vele mert kíváncsi vagyok:)
    Zoé xx

    VálaszTörlés
  10. 19. komi jöhet az új rész!! remélem olyan jó lesz mint a többi:))~Zsanii

    VálaszTörlés