2012. július 13., péntek

~tizenhetedik fejezet

Sziasztok! Úristen több mint 6000 látogató és 29 rendszeres olvasó! Imádlak titeket:) Nos a résszel kapcsolatban ezt nem ilyennek képzeltem, de így sikerült. Remélem azért tetszeni fog:) Kommenteket várok és kérlek osszátok meg az oldalt minél többen. Köszönöm:) puszi xxx



Elindultam a stúdióba,mert meg kellett beszélnem Bennel a részleteket  az Angliában töltött időkről. Szeretném megtudni, hogy mennyi ideig leszek ott és a  turné állomások nevére is kíváncsi vagyok. Mikor odaértem Ben már várt rám. Beültünk egy kávézóba és mindent megbeszéltünk. Kiderült, hogy a fellépéseken meg kell mutatnom majd a gitár tudásomat is szóval megint gyakorolhatok. Azt is megtudtam, hogy 1 hónap és már indulunk is. Nagyon várom már, ez lesz életem első turnéja. Addigra már a CD-m és kijön,amin ott lesz a One Directionnel készült  közös számunk. Mikor beértem a hotel előterébe, észrevettem Louis-t a büfénél egy barna hajú lánnyal. Gondolom ő Eleanor.
-          -Szia kicsi lány!- kiabált Louis. Ekkor Eleanor is felém fordult.
-          -Sziasztok-, mentem oda hozzájuk.
-          -Nos Daisy, szeretném bemutatni neked Eleanort. – fogta meg a kezét.
-          -Szia, a nevem Eleanor Calder- mutatkozott be mosolyogva.
-          -Szia, Daisy Crawford vagyok- köszöntem. Valamiért nagyon szimpatikus ez a lány.
-          -Oké megvolt a nagy bemutatkozás- csapta össze kezét Lou.-  Nem tudom, mit csináltál Harryvel, de nagyon izgul az este miatt , egyfolytában öltönyöket próbál- röhögött Louis.
-          -Komolyan?- kérdeztem nevetve. – Akkor nekem se ártana valami ruhát néznem.
-          -Van egy ötletem- szólt közbe Eleanor. – Mivel még nekem sincs ruhám, ezért elmehetnénk venni együtt. Mit szólsz?- kérdezte kedvesen.
-          -Benne vagyok- válaszoltam.
-Ajjaj, csajos dolgok, Jobb, ha megyek. Jó vásárlást! – Puszilta meg Eleanort és már ment is. Mi  is elindultunk vásárolni. A legközelebbi plázát választottuk, hogy legyen még időnk beülni a Starbucksba is.  Bejártunk egy csomó üzletet és rengeteg ruhát próbáltunk. Az egyik boltban felismertek minket szóval ott kicsit több időt töltöttünk. Végül megtaláltuk a nekünk való ruhadarabokat én egy barack színű pántos egybe ruhát míg Eleanor egy fekete  pántnélküli egybe ruhát választott. 


Beültünk meginni egy kávét és közben nagyon jól elbeszélgettünk. Elmondta hogyan ismerkedett meg Louissal és hogy mennyire szeretik egymást. Én is meséltem neki magamról egy két dolgot. Azt is megkérdezte, hogy mi van Harryvel, mert még ő sem látta ilyen izgatottnak és,hogy sosem viselkedett még így lánnyal.
- Nézd Daisy, még csak pár órája ismerjük egymást, de fogadd meg amit mondok. Harry nagyon aranyos és kedves srác. Látszik rajta, hogy beléd van esve,amíg fent voltunk a lakásban egyfolytában rólad beszélt. Sőt szerintem neked is tetszik, különben nem pirulnál el folyton- nevetett. –Próbáljátok meg ezt az egészet együtt.
- De a távolság…- vágtam a szavába.
- Hidd el mindent meg lehet oldani- mosolygott rám. – Na, szerintem menjünk, mert eléggé késésben vagyunk- nézett rá órájára.
- Én minden honnan elkések- mondtam neki miközben elindultunk a kocsi felé. Röpke 10 perc alatt vissza is értünk. Elköszöntünk egymástól a liftnél és már mentem is gyorsan készülődni. Lezuhanyoztam, hajamat begöndörítettem és hagytam, hogy loknikban a vállamra hulljon.A smink szokásos volt, bár most szememet jobban kiemeltem. Felvettem a barack színű ruhámat, amit ma vettünk és egy fekete magas sarkút. Épp a táskámat kerestem, mikor megszólalt a csengő. Fenébe megjött Harry és még nem vagyok kész.
- Szia, - nyitottam ki az ajtót mosolyogva.
- Wáóó…Szia- mosolygott édesen. – Nagyon csinos vagy.
- Köszönöm.Te is jól mutatsz öltönyben. Gyere be, mert még össze kell pakolnom gyorsan. Bejött és megállt az ajtóban, amíg én rendet raktam a szobámban, a ruhákat bedobáltam a szekrénybe, a cipőket az ágy alá beraktam, majd ha hazajövök, elpakolok rendesen. Táskámat és telefonomat felkaptam és mentem ki Harryhez.
- Itt is vagyok- zártam be magam mögött az ajtót.
- Nos hölgyem mehetünk? – kérdezte miközben meghajolt.
- Persze uram- karoltam belé nevetve. Lent az előtérben vártak minket a többiek. Mind a négy fiú öltönyben elég fura látvány volt, de nagyon jól állt nekik. Eleanor pedig gyönyörű volt, az a ruha amit együtt vettünk egy fekete magas sarkúval. A haja pedig be volt göndörítve, mint nekem. Mikor meglátott minket halványan elmosolyodott.  Beszálltunk a limuzinba és már mentünk is. 30 perc kocsikázás után oda is értünk. Az úton nagyon jól elbeszélgettünk és végig fogtam Harry kezét.A bejárat előtt rengeteg fotós volt, és persze riporter is. A fiúk annyit mondtak, hogy bent fognak beszélni. Mikor beléptünk a terembe a szám tátva marad. Gyönyörű volt az egész,mint egy bálterem, persze voltak asztalok ahol az emberek beszélgettek és volt egy kisebb színpad. Gondolom, ide hívják majd fel a fiúkat. Rengeteg ember jött oda hozzánk beszélgetni, még Bent is észrevettem, aki épp valamiféle papírokat írt alá. Biztos még egy szerződés. A fiúkat elhívták a színpadra, én pedig ott maradtam Eleanorral az asztaloknál. Egy csomó kérdést kaptak, mintha valami sajtótájékoztató lett volna. Az egyik riporter két képet mutatott fel amit az egész terem látott, az egyiken én és Harry voltunk a másikon pedig Niall és Ashley. Na ne, ugye nem erről lesz most itt szó? Erre Niall annyit mondott, hogy nem szeretne a magánéletéről beszélni. Harry pedig csak bólogatott. Megkönnyebbültem, hogy nem kérdeztek erről engem is, mikor a fiúk visszajöttek. Ben odahívott magához, hogy bemutasson nekem valakit. A férfi ugyanúgy menedzser volt, mint Ben valami amerikai lánybandának. Elmesélt egy két dolgot, mert ők már régebb óta a szakmában vannak. Telebeszélte Ben fejét azzal, hogy nekem szükségem van testőrre is, ezért holnap szerezni fog egyet. Remek már csak ez hiányzott, meg vagyok én egyedül is. A beszélgetésünket Harry zavarta meg, hogy beszélnie kell velem valami fontos dologról. Ezért kimentünk az erkélyre, hogy senki se zavarjon minket.

8 megjegyzés:

  1. KÖVETKEZŐŐT!!!!! írtó jó :))))

    VálaszTörlés
  2. mindig a legjobb résznél....:)) kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Jó lett mint mindig! :) Van egy meglepetésem számodra a 13.fejezet alatt itt :): http://www.foreverloveyouu.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Láttam a meglepetést aminek nagyon nagyon örültem. Még egyszer köszönöm a díjat is :) xx

      Törlés
  4. Nagyon gyorsan kérjük a következő részt! Egyszerűen imádom. Esetleg megnéznétek az én blogomat is? http://miainlondon.blogger.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jól esik ilyet olvasni:) Köszönöm! Megyek és benézek :) xx

      Törlés