2012. július 31., kedd

~huszonnegyedik fejezet

Sziasztok! Így este felé meghoztam az új részt. Remélem tetszeni fog nektek. El sem hiszem,hogy több mint 10.000 a látogatók száma és 44 rendszeres olvasóm van. Egyszerűen hihetetlenek vagytok! 10 KOMMENT ÉS Ú RÉSZ ! További szép napot ! xx


-Tee?- kérdeztem meglepődve. Nem hittem a szememnek, hogy itt van.
- Én is örülök neked, legalább beengedhetnél- mondta. Elálltam az ajtóból és betessékeltem. Cuccait ledobta a kanapéra és felém fordult. –Már meg sem öleled az egyetlen bátyádat?- kérdezte karjait kitárva. Odamentem és szorosan magamhoz öleltem. Lassan másfél éve, hogy nem láttam és nagyon hiányzott. – Nem jöttem ám egyedül. Gyere Alena!- szólt ki az ajtón. Ugye nem az akire gondolok? Ha az az Alena, akit én ismerek, a volt iskolámból akkor felkötöm magam.  Bejött egy barna hajú barna szemű, velem egy magas lány az ajtón a bőröndjével együtt. ÉS beletaláltam. Hogy volt képes összejönni evvel a lánnyal? Aki mindig is a suli királynőjének képzelte magát és mindenkit csak piszkált, szó szerint a lányokat, akik esetleg szebbek voltak nála valahogy mindig elintézte. Volt egy kis bandája is akikkel ezeket a dolgokat műveltette és az igazgatónál is mindig kimagyarázta magát.
- Szia Daisy. Ezer éve nem láttalak! – Jött oda hozzám és ölelt meg. – Már kész sztár vagy. Mi ez a mocskos ruha rajtad?- kérdezte nyávogva. Na ettől megyek a falnak. Csak nem örült nekem? Megváltozott volna?
- Képzeld Lena, ezt a mocskos ruhát pizsamának hívják. – mutattam a pizsamámra.
- Tudom csak vicceltem drágám- intett le. Túlságosan kedves velem. Valami itt nem stimmel.
-Mikor jöttetek össze?- kérdeztem tőlük.
-                      - Már 5 hónapja együtt vagyunk- mondta tesóm. Ekkor jött ki Harry a szobából, akin csak egy alsógatya volt.
-         - Jó reggelt édesem!- jött oda és puszilt meg. Még nem esett le neki, hogy nem vagyunk egyedül. Dean kinyír.
-         - Te meg mit puszilgatod a húgomat? – kérdezte ingerülten Dean. Ekkor Harry ránézett és leesett neki, hogy nem vagyunk egyedül.
-        - Nos, Dean ő a barátom- mondtam neki halkan.
-         - Dean fejezd be, ő Harry Styles a One Direction-ből.- súgta oda neki Alena, miközben Harryt méregette .
-          -Kit érdekel, hogy kicsoda, a húgomat tapizgatja!-  indult meg felénk.
-         - Héj Dean fejezd be ezért jöttél ide?- kérdeztem tőle idegesen. Mindig ezt csinálja, ha egy fiú a közelemben van ő meg akarja verni. Hány évesek vagyunk 12?
-          -Nyugi haver- szólalt meg Harry is.
-         - Ismerem a fajtádat szupersztár. Egy egy éjszakás kaland és ki is dobod. – mondta szemrehányóan.
-          -Tévedsz, Daisy többet jelent nekem, mint bárki. – kezdett Harrynek is felmenni a pumpa.
-          -Jó elég legyen- álltam közéjük. – Miért jöttél? Halljam.
-         - Bennel kell beszélnem. Hol van? – hallottam a hangján, hogy nagyon ideges.
-         - A stúdióban.
-          -Gyerünk Lena indulunk.- ezzel kiviharzott az ajtón.
-          -Egy pillanat! – szólt Alena. Oda jött hozzánk és nyájasan bemutatkozott Harrynek. – Szia, a nevem Alena. -Mit szólnál, ha esetleg meginnánk egy kávét?- egyszerűen nem hittem a fülemnek. Dean a barátja és ráhajt az én barátomra?
-          -Máshol rebegtesd a műszempilláidat- mondtam neki és magammal húztam Harryt.  Becsaptam a szobám ajtaját és leültem az ágyra.
-         - Ki is a féltékeny? – kérdezte mosolyogva Harry.
-          -Én nem vagyok az, csak hagyjon békén.
-          -Hát hogyne, akkor talán megiszok vele egy kávét. Mégis mi történne?
-          -Akkor aztán elfelejthetsz engem.
-          -Tudtam, hogy féltékeny vagy.– Jött oda hozzám és leült mellém. – De ezt imádom- csókolt meg.
-          -Harry- szakítottam meg a csókot. Elhúzódott és figyelt.
-          -Mi bánt?- kérdezte.
-          -Dean utál engem, és azt hiszi, hogy egy könnyűvérű nőcske lettem.
-          -Dehogy utál- simított végig a kezemen. – Engem utál.
-          -Mindkettőnket utál- vágtam rémült fejet.
-          -Figyelj menjünk el reggelizni, utána bemegyünk a stúdióba és megbeszéljük velük a dolgot. Rendben? –kérdezte. Mire csak bólogattam. Adott egy puszit a homlokomra majd átrohant hozzájuk, hogy felöltözzön. Én is rendbe szedtem magam, felvettem egy Fekete csőfarmert egy csíkos háromnegyedes felsővel és rá egy fekete blézert. Cipőnek választottam egy barna telitalpú cipőt. Megkerestem a táskámat a telefonomat beledobtam és már mentem is a lifthez, mert Harryvel ott találkozunk.  Már ott várt zsebre tett kézzel, egy egyszerű kék pólót viselt egy fekete farmerrel, és ami nem maradhatott el az a sapka.
-          -Sapka? Igaz az, hogy azért veszel fel sapkát, mert előtte egy lánnyal voltál?- szóltam be neki poénosan.
-          -Nem, ezt hol hallottad? –kérdezte tök komolyan.
-         - Mindegy lényegtelen. - megfogta a kezemet és beszálltunk a liftbe. Egy közeli McDonald’s-ba mentünk ahol odajött hozzánk pár rajongó közös képért és persze aláírásért. A lány aki utoljára ment el azt mondta, hogy nagyon aranyosak vagyunk együtt és, hogy szerinte mi vagyunk a tökéletes pár. Még azt is megemlítette, hogy nézzek fel Twittere mert érdekes látvány fog fogadni. Kíváncsiságból felnéztem és nem hittem a szememnek. Világtrend lett az, hogy Harry and Daisy és még durvább volt egy olyan, hogy Crawforder VS. Directioner ( Crawfordernek hívják a rajongóimat.)  A Directionerek engem szidtak, hogy így akarok híresebb lenni, míg Harryt az én rajongóim azért, mert Harry csak tönkretesz engem. Na, ezt jobb, ha nem mutatom meg neki. Visszajött és hozott 2 shake-t amit a stúdió felé megittunk.  Kézen fogva sétáltunk a kocsit pedig ott hagytuk, majd hazafele úgyis erre jövünk. Mondtam neki, hogy készüljön fel mert Dean nagyon mérges lesz ha odaérünk és ha megtudja, hogy mi történt a bulin azon az estén engem is kinyír, hogy majdnem megerőszakoltak. 
-          .Megjöttünk! – kiabáltam, miközben kézen fogva megérkeztünk Harryvel.
-          -Remek akkor most családi kupaktanács- lépett ki Dean Ben oldalán.
-          -Mindjárt jövök- adtam Harrynek egy puszit.  Bementünk az irodába és helyet foglalta, ők pedig karba tett kézzel várták a mondandómat.
-        - Nézd Dean. Szeretlek meg minden, de nem fogom elhagyni Harryt.
-          -Én csak féltelek-mondta. Na mindenki ezzel a szöveggel jön. – Holnap este elutazik, mit fogsz csinálni?- kérdezte.
-        -  Ki fogjuk bírni, és ha ő nem tud idejönni majd én megyek oda. Sőt lehet jobb lenne ha hazamennénk. Akkor még anyáékkal is együtt lehetnénk.
-          -És itt hagynád az álmodat, azért hogy vele legyél?
-          -Nem, mert először befutok és utána majd alakulnak magától a dolgok. Fogadjátok el, hogy más mint amilyennek hiszitek.- álltam fel és elhagytam az irodát.
 


Kérlek szépen írjátok le a véleményeteket Alena-ról kíváncsi vagyok :)

25 megjegyzés:

  1. I luv it.:D minél előbb a kövit.:D<3

    VálaszTörlés
  2. Nos...Alena egy gonosz nőszemély..nem valami szimpatikus.de nagyon tetszik ahogy írsz:)és várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett most is, mint mindig:) ez az Alenás jelenet hasonlított egy filmben való jelenethez, de tetszik:D Alena nagyon érdekes..kíváncsi vagyok, hogy fog alakulni ez az egész:) siess a folytatással xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát igen Alena-t direkt ilyen szemétnek írom :D xx

      Törlés
  4. imádom nagyon jó siess :)

    VálaszTörlés
  5. Szintén egy nagyon jó rész! Hát, nekem eddig Alena nem nagyon szimpatikus..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ez a célom hogy ne legyen szimpatikus :) xx

      Törlés
  6. Szia!(Első alkalom,hogy írok megjegyzést)
    Hát...Hol is kezdjem?Á,megvan:
    A történeted nagyon király!Imádom az ilyeneket!Főleg amikben Harry Styles a férfi-főszereplő!
    Alena...Nem szimpatikus...Úgy megtépném...
    Röviden,tömören ennyi. ;)
    Puszi:Dal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon örülök, hogy tetszik amit írok :) xx

      Törlés
  7. nagyon tetszik! várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Mos is -, mint mindig - imádtam! Talán eddig ez lett a legjobb rész, persze csak az előző után. :D Mert az előző fejezet talán az egyik kedvencem.
    Ez a tipikus beszólás, hogy: "ismerem a fajtádat". xD
    Hmm, ez az Alena nagyon nem szimpi... Azért, hogy megpróbált már ráhajtni Harryre... Remélem azért távolról el fogja kerülni őt ez a csaj. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm :) Majd kiderül, hogy Alena milyen kis szemét lesz a továbbiakban :) xx

      Törlés
  9. nagyon imádom a blogod.:DD hajráá csak így tovább.:DD (Y) ja és remélem hamar hozod a kövi részt.:))

    VálaszTörlés
  10. Brutálisan jó lett!! Nagyon jök az ötleteid!!:) Remélem hamar lesz kövi:DD

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett hamar hozd a kövi részt! I love Ashley<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaa köszönöm még lesz szerepe nem is kevés :D xx

      Törlés
  12. Hihetetlen jóó!! Alig várom már a kövi részt és I <3 Loui! ;)

    VálaszTörlés