2012. július 30., hétfő

~huszonharmadik fejezet

Sziasztok! Gyors voltam? Siettem, ahogy tudtam, mert hamar meglett a 7 komment aminek nagyon örülök. Nem is tudjátok milyen boldoggá tesz, hogy tetszik nektek amit írok.Köszönöm. Jó olvasást!
7 KOMMENT ÉS ÚJ RÉSZ !! xx

 
Nem hiszem el. Harry most mondta el az egész világnak, hogy mi együtt vagyunk.
- Remélem ettől jobb lett a kedved- mondta El, miközben kikapcsolta a TV-t.
- Hát meglepődtem az biztos- válaszoltam. Kimentünk Ben irodájából.
- Harry még interjún keresztül sose vállalta fel a barátnőjét, szóval látszik, hogy különleges vagy a számára. – Ez után folytattam a dalírást, míg El kiment egy kicsit levegőzni. Nem tudtam koncentrálni, mert El szavai jártak a fejemben. Meg persze a fenyegető levelek sem hagytak nyugodni. Ajtócsapódást hallottam, a fiúk megjöttek.
-         - Itt is vagyunk! – kiabált Louis mikor beléptek az ajtón.
-          -Na, ne mond- válaszoltam. Erre összenéztek és rájöttek, hogy valami nem stimmel.
-          -Úgy tűnik, valaki morcos kedvében van. – súgta Lou oda a többieknek. – Nem látta az interjút?- kérdezte Eleanortól.
-          -De, igen láttam- szóltam közbe. – Harry hol van?
-          -Még Paullal beszél kint.- hallottam meg Liam hangját. –Gyorsan felálltam és kimentem Harryhez. Mikor megláttam, odaszaladtam hozzá és megöleltem.
-          -Ennyire hiányoztam?- kérdezte vigyorogva.
-          -Elmondtad az egész világnak. – fúrtam fejemet mellkasába.
-         - És az nem jó? Különben is hagy dicsekedjek, hogy ilyen szép barátnőm van.
-          -De nagyon is jó- néztem szemeibe- De valamit mutatnom kell.- Erre a kijelentésemre bólintott és kézen fogva bementünk a többiekhez. Megkerestem a leveleket, és átnyújtottam Harrynek. Hitetlenkedve olvasta el majd összetépte. Látom felkapta a vizet.
-         - Ez komoly?-mondta miközben telefonját elővette.
-          -Most mit csinálsz?- kérdeztem tőle.
-          -Leállítom a fenyegetéseket- jelentette ki határozottan. Gyorsan bepötyögött valamit a telefonjába és rám nézett- A lényeg, hogy ne foglalkozz vele és bízd rám ezt az egészet.
-          -Nekem is ezt kellett, mikor Eleanor-t bántották- szólt közbe Louis.
-          -Rendben. De most meg kell írnom a bónusz számomat. – ültem le az asztalhoz.
-          -Én és Niall segítünk, a többiek meg addig hoznak kaját. – csatlakozott Harry.
-          -De aztán dupla adagot hozzatok srácok!- jelentette ki Niall. – 2 óránk volt összehozni azt a dalt, mert Ben ellenőrizni fogja. Niall gitározott én pedig próbáltam rímeket faragni. Harry kitalálta a refrént.
-          -Végre, megy a munka! – lépett be Ben a terembe egy magas kigyúrt sráccal. Fekete haja volt és barna szeme. Olyan 23 évesnek nézhetett ki.  – Daisy szeretnék neked bemutatni valakit. Erre a mondatra Harry felkapta a fejét. – Ő itt Jake, mostantól ő lesz a testőröd. Főleg, hogy a hős szerelmes melletted, ma az egész világnak elmondta, hogy együtt vagytok. Fő a biztonság.
-          -Szia, Nagyon örülök, hogy megismerhetlek- nyújtottam kezem az új testőrömnek. Ő végigmért és elismerően mosolygott. Harry csak köhögött egyet, mintha félre nyelt volna. A kis féltékeny.
-          -Öröm lesz együtt dolgozni Miss Crawford. – ráztunk kezet.
-         - Én pedig Harry Styles vagyok a barátja- állt elém Harry.
-         - Ismerlek, a húgaim odáig vannak értetek- nézett közben Niallre is. – Bár nem tudom, miért. – mondta halkan. Erre a fiúk csak egy grimaszt vágtak.
-         - Nos meg volt a nagy bemutatkozás. Úgyhogy mehet tovább a munka!- jelentette ki Ben, majd távozott az irodából. Visszaültünk a helyünkre és folytattuk a dalírást. Jake is helyet foglalt a velünk szembe lévő kanapén és telefonozott. Később a többiek is megérkeztek, és bemutatkoztak Jakenek. Eleanort ugyanúgy végigmérte, mint engem. Louis persze, hogy nem nézte jó szemmel. Úgy tűnik ez a Jake egy nagy nőcsábász lehet. És valamiért úgy érzem, hogy nem csípi a fiúkat. Befejeztük a dalt és indultunk hazafelé.
-          -Daisy kötelességem épségben hazajuttatni – jött oda hozzánk Jake.
-          -Jó, majd ha nem leszek itt. De most vigyázok én rá- húzott közelebb magához Harry.
-          -Ez az én feladatom.
-          -Bocs haver az én barátnőm- vágott vissza Harry.
-          -Elég már! – szóltam közbe. – kitaláltam egy remek megoldást. Hát a két fiúnak nem tetszett, mert Jake haza kísért minket. Külön kocsival mentünk, Harry vezetett, mellette én ültem és hátul foglalt helyet Jake. A kocsiban érezni lehetett a feszültséget a két fiú között, de próbáltam nem erre figyelni.
-          -Héj göndörke! Az utat nézd- szólt előre Jake, mert Harry mindig engem figyelt a szeme sarkából.
-          -Na idefigyelj! Még egyszer beszólsz, esküszöm, hogy neked megyek. – szólt vissza és hátra fordult.
-          -Harry- szóltam rá, mert a kormányt elengedte. Az út további része csendesen telt, Harry végig az utat nézte, de látszott rajta, hogy nem tetszik neki a helyzet. Mire megérkeztünk a többiek kocsija már rég a hotel előtt állt. Kiszálltunk és Jake odajött hozzám.
-         - Jó éjszakát hölgyem! Holnap találkozunk.És ad át üdvözletem a másik szép hölgynek is. - puszilta meg a kezem.
-          -Jó éjt! – válaszoltam neki és kedvesen mosolyogtam.
-         - Én is itt vagyok- csapta be Harry a kocsi ajtót.
-         - Ja igen. Csá Styles!- gúnyosan vigyorgott, és elment.
-          A liftben Harry még mindig mérges volt.
-          -Mi a baj? Csak nem féltékeny vagy?- öleltem át.
-          -Legszívesebben agyon ütöttem volna- válaszolta.
-          -Édes vagy- adtam neki egy puszit.
-          -Ugye tudod, hogy most csökkent az önbecsülésem, hogy leédeseztél?- kérdezte vigyorogva.
-          -Jó akkor nem mondom többet. – mentem el tőle messzebb
-          -De mond – utánam jött és a lift oldalának nyomott. 2 centi választott el minket és ez a távolság megszűnt mikor szenvedélyesen megcsókolt. Kezeimet nyakába raktam és úgy csókoltam. A lift hangja zavart meg minket. Jelezte, hogy megérkeztünk úti célunkhoz.
-          -Nem alszol ma is itt?- kérdeztem tőle, megszakítva ezzel csókunkat.
-         - Dehogynem- válaszolt és bementünk a lakásba.  Beszélgettünk még értelmetlen dolgokról, elég sokat nevettem. El is felejtette velem, hogy miért volt rossz kedvem. Mielőtt elmentünk aludni, még énekelt is nekem. Olyan édes, mi lesz velem, ha elmegy 2 nap múlva? Ezekkel a gondolatokkal aludtam el mellette.
Reggel valami őrült kopogására keltem fel. Oldalra néztem és Harry még aludt. Őt nem zavarja ez a hülye kopogás? Álmosan, pizsamában kivánszorogtam ajtót nyitni. Mikor kinyitottam nem hittem a szememnek.
-          -Te??

20 megjegyzés:

  1. úúú nem tudom ki lehet az... hacsak nem Jake...
    siess kövivel nagyon jó a blogod.:) *-* <3

    VálaszTörlés
  2. naaagyon tetszett ez a rész is.. :)
    szerintem is Jake fog ott állni.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát majd kiderül a következő fejezetben amit már fel is raktam:D xx

      Törlés
  3. Szia! :)
    Nagyon tetszenek az irományaid, szuper lett ez a rész is.
    A csere természetesen mehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Köszönöm szépen már ki is raktalak :) xx

      Törlés
  4. juj nagyon jó...alig várom a kövit:) kiváncsi vagyok ki fog ott állni:^^

    VálaszTörlés
  5. Imáááádom!Fúúú....most olyan kíváncsi lettem, h ki lehet az:)Létszi siess a kövivel^^

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Először is nagyon sajnálom, hogy régen írtam komit, csak még elolvasni is alig volt időm a részeket.
    A fejiről pedig anniyit, hogy... Őszinte leszek; Nekem nem tetszett. Te ennél jobbat is tudsz. Sajnálom.
    Haha. Bevetted? Mert ez természetesen NEM igaz. Mint mindig ezt a részt is imádtam.
    Harry, milyen cuki volt ahogy féltékenykedett. xD Meg lehet zabálni.
    A vége meg... Hú, most nagyon várom a folytatást. - Nem mintha máskor nem így lenne. - Ezzel a függővéggel most nagyon kíváncsivá tettél. :P Úgyhogy nagyon szépen kérlek hamar hozd a következő részt! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Hát először tényleg megijedtem,hogy neked nem tetszik, de aztán végig olvastam és nevettem egy jót:D Köszönöm szépen a dicséretet remélem a következő rész is tetszeni fog :) xx

      Törlés
  7. áá nagyon jó:D siess a következővel:) xx

    VálaszTörlés
  8. fantasztikus imádom siess a következővel :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó!! Siess a következővel!! :D :D
    Ki volt az?? Már alig várom!! :D

    VálaszTörlés