2012. július 26., csütörtök

~huszonegyedik fejezet

Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm a kommenteket nagyon jól estek. Imádlak titeket :) Nem tudom, milyen lett a rész, remélem tetszik. Nemsokára jön a bonyodalom. 7 komment és hozom a következő részt :) Jó olvasást!




- Igen?- szóltam bele telefonomba, miközben felültem, Harry pedig figyelt.
- Az újságokból kell megtudnom, hogy összejöttél Harryvel- kiabálta. Kihangosítottam,hogy Harry is hallja.
- Sajnálom, csak gyorsan történt.- kértem elnézést.
- Szia Ashley- hajolt a telefonhoz Harry.
- Szia. Te most ott vagy Daisynél?- hallottam hangján, hogy mosolyog.
-Igen. Na és mikor jössz vissza? A mi kis Niall-ünk magányos már- röhögött bele a telefonba, miközben kivette a kezemből.
- Hát 3 nap és kezdődik a suli, szóval már nem tudok kimenni- mondta szomorúan.
- Sajnálom Ashley. –válaszolt Harry.
- Héj, add vissza a telefont! – próbáltam kivenni a kezéből, nagyon jól elbeszélgetett  az ÉN legjobb barátnőmmel.
- Ashley most lerakom, mert a barátnőd nem bír magával, úgy tűnik, nagyon hiányzok neki.- röhögött tovább.
- Mond neki, hogy hívjon fel este! Aztán nem rosszalkodni!- mondta és letette a telefont.
- Hívd fel este. Na, hol is tartottunk?- jött felém közelebb. 
- Nézd Harry, hiszek neked, de félek is ettől az egésztől- vallottam be.
- Ne félj, együtt megoldjuk- tűrte hajamat a fülem mögé. – Mi lenne, ha megnéznénk egy filmet?- kérdezte.
- Jó, de nálam. Louis úgyse hagyna minket egyedül. - bújtam hozzá.
- Igazad van, menjünk is- húzott fel az ágyról és már mentünk is kifelé. Halkan kiosontunk, hogy senki ne vegyen észre minket.
- Hova, hova gerlepár?- kérdezte Liam miközben beleszürcsölt teájába.
- Szia Liam- torpantunk meg és sikeresen Harrynek mentem. 
- Mi csak filmet nézünk nálam – bújtam ki Harry háta mögül. 
- Igen, és ha most megbocsájtasz Liam megyek is a barátnőmmel filmet nézni- mondta Harry és már el is mentünk. Nem volt nagy filmválaszték, ezért ő gyorsan átszalad a lakosztályukba és áthozott egy rakás DVD-t. Azt mondta azért van ennyi, hogy amikor turnén unatkoznak, legyen mit nézniük. Volt itt minden, valami répákról szóló mesefilm is ezt biztos, hogy Louisé. Akkor horror film és volt még itt romantikustól kezdve akciófilmig.
-          Nézzük meg a koncert DVDnket – ajánlotta miközben a kezében tartotta.
- Komolyan?- kérdeztem. – és még énekeljük is vagy mi?- vicceltem. 
- Csak vicceltem- mondta és tovább keresgélt- És mit szólsz ehhez?- mutatta az 50 első randi című filmet .
- Az jó lesz- vettem ki kezéből és beraktam a DVD
 lejátszóba.  Ez az egyik kedvenc filmem, idáig mindig Ashleyvel láttam.
- Hát akkor most már a pasiddal nézed meg- húzott oda maga mellé, és átkarolt. A filmet végig néztük bár észrevettem, hogy a közepétől Harry végig engem nézett. Próbáltam nem elnevetni magam. Miután vége lett a filmnek Harry felajánlotta, hogy vacsora összedob valami finomat. Akartam segíteni, de nem engedte. Azt mondta csak nézzem. Közben végig csöngött a telefonom.
- Fel ne vedd, mert komolyan megsemmisítem- mondta miközben a tűzhelynél tevékenykedett.
- Furcsa, hogy a te telefonod egyszer sem csörgött- mondtam miközben lehalkítottam a sajátomat.
- Tévedsz- vette ki a zsebéből és odanyújtotta felém. Nem hittem a szememnek. 42 nem fogadott hívás. Úristen! Na ez már durva. – De én nem foglalkozok ezekkel- mondta nevetve. –Ha fontos a hívás és engem nem érnek el,akkor hívják a többieket.
- Ez durva! –csak ennyit tudtam kinyögni.
-  Aranyos,amikor ilyen fejet vágsz- hajolt közelebb. –Mi lenne ha a desszerttel kezdenénk- simított végig a kezemen.
-Ne is álmodj róla- álltam fel a székről- Különben is oda fogod égetni a vacsorát- mire kimondtam, már késő volt a sütő el kezdett füstölögni. Gyorsan odaszaladt és kivette a sütőből az ételt. A csirke szépen odaégett.
- Szép volt. Most mit eszünk?- kérdeztem, miközben kezemmel az arcom elől hessegettem a füstöt.
- Ez is miattad van, mert elterelted a figyelmem- mondta. – Na mind egy, menjünk együnk pizzát.
-  Jó, lőttek a romantikus vacsinak- húztam a számat.
- Ne durcizz. Gyere!- Gyorsan felkaptam a táskámat. Harry kézen fogott és már mentünk is. A pizzázóban egy eldugott helyre ültünk ahol senki sem zavart minket. Bár az épület előtt már vártak ránk és nem tudtuk, hogy menjünk haza,de szerencsére a pizzázó tulajdonosa kivezetett minket a hátsó ajtón, ami valami sikátorféleségbe nyílt.
-Még jó, hogy ma nem horror filmet néztünk- mondtam Harrynek miközben kerülgettük a kukákat.
-Nyugi, megvédelek- kacsintott rám. Mikor visszaértünk a hotelbe megkértem, hogy aludjon nálam. Erre a mondatomra felcsillant a szeme, de előre közöltem, hogy ne merészeljen perverzkedni, mert kidobom. Meg kéne beszélnünk, hogy mi lesz ezután,mert jó lenne tudni már. Bár szerintem még ő sem tudja. Éjszaka nem nagyon tudtam aludni, mert ez járt a fejemben. Harry mellettem úgy aludt mint a bunda

20 megjegyzés:

  1. nagyon jóó lett várom a bonyodalmat!!!:)*-*

    VálaszTörlés
  2. Szóval 7 komment, mi? Remélem hamar összejön! :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is remélem:) utána rakom is fel a részt:D xx

      Törlés
  3. Szuper!! :D..siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
  4. úú..ez nagyon jó lett! imádtam! ;)
    elősször amikor olvastam 6 komment volt..de azátn lejjebb jöttem és láttam, hogy mindengykre válaszoltál..:( de azért jöjjön minél gyorsabban az a 7 komment !! ;) xox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Igen gondoltam előbb válaszolgatok:) xx

      Törlés
  5. jaj imádom!!!!jöhetne a kövi**:)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó még mindig:D siess a következővel! ;) xx

    VálaszTörlés
  7. áá..ez a rész most nagyon tetszett:DDolyan kis aranyos volt:)) én is csatlakozom.jöhet a kövii:DDxX

    VálaszTörlés
  8. Szia! Mehet a csere ^^
    /bewithyoustory.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett!Várom a kövit! :))

    VálaszTörlés
  10. Gyorsan írd meg a kövit !! :) :)

    VálaszTörlés