2012. július 24., kedd

~huszadik fejezet

Sziasztok! Itt is van az új rész, siettem, ahogy tudtam csak vártam, hogy meglegyen az 5 komment. Mivel megvan itt is vagyok. Még annyit, kérek, osszátok meg a blogot, hogy többen olvassák:)Jó olvasást! 5 komment és jön a következő!


Az összes újság címlapján én és Harry szerepeltünk. Az egyik a parkolóban készült, amikor megcsókolt és volt még másik 3 amin a haza utunk volt megörökítve.
- Daisy ugye tudod, hogy csak szórakozik veled?- mondta egyenesen a szemembe. - Hallottál már róla és a nőügyeiről, miből gondolod, hogy te más vagy?
- Ezt nem akarom végig hallgatni- álltam fel.
- Nézd, én csak jót akarok neked és azt, hogy ne bántson meg.
- Tudok vigyázni magamra- tettem keresztbe a kezem. – Nem dolgozhatnánk inkább?- tereltem a témát, mert rosszul esett amit Ben mondott mivel lehet, hogy igaza van. Egész nap keményen dolgoztam. Meghallgattuk az eddig felvett dalokat, amik eléggé jól sikerültek. Délutánra még volt egy dalom, amit akusztikusan kell felénekelnem, de előtte tartottam egy kis szünetet. Leültem az előtérbe, ahol ki volt készítve a nekem szánt ebéd. Remélem nem romlott meg, mivel ebédidő már rég eltelt. Közben ellenőriztem a telefonomat, ami egy új üzenetet jelzett. A feladó nem más volt, mint Harry.

     ’ Hogy megy a stúdiózás? Nekem is bele kell hallgatnom a készülő CD-be. Este megyek!  Hiányzol! xx’

Gyorsan visszaírtam.

’ Hulla fáradt vagyok és Ben fel is idegesített valamin. Holnap meghallgathatod az idáig felvett számokat. Te is hiányzol! xx ’

Elfogyasztottam az ebédemet és a desszertet, ami a kedvenc vaníliás fagyim volt és már mentem is vissza. Ben hozott magával valami pasit, aki meg fog hallgatni fogalmam sincs minek. Most gitároznom is kellett mert Ben a kezembe nyomta. Most könnyen ment a gitározás és az ének egyszerre, pedig ez nem mindig szokott így sikerülni.
-         Nagyon szép volt kisasszony!- dicsért meg az a férfi Ben mellett. Még bevonult Bennel az irodába valamit megtárgyalni, de azt én már nem hallottam. A bónusz számom szövegén kellett gondolkodnom. 15 szám lesz a CD-n ebből 1 bónusz szám a másik pedig a közös számom a fiúkkal. A többi 13 szám között van ami lassú szerelmes, gyors bulizós és szakítós. Nem tudok a bónusz szám szövegén gondolkodni, mert Ben szavai nem hagynak nyugodni. Mi van, ha Harry csak átver? És ha csak szórakozik? Hirtelen egy kezet éreztem, aki eltakarta a szemem.
- Na, ki vagyok? – kérdezte vigyorogva és belepuszilt a nyakamba.
- Nem is tudom, hagy gondolkodjak- mondtam mosolyogva.
-Nagyon vicces- fordított maga felé és megcsókolt. Belemosolyogtam csókunkba. – Most mit mosolyogsz?- kérdezte.
-Semmin.- húztam magamhoz és folytattuk, amit az előbb elkezdtünk.
- Gyere, szökjünk meg- húzott maga után.
- Még meg kell írnom egy dalt- akadékoskodtam.
- Majd segítek.
-Jó, de Ben téged is meg fog ölni. - mondtam, miközben elhagytuk a stúdiót. Kint fotósok hada várt már minket.
-  Daisy, Harry! Akkor ti most hivatalosan is együtt vagytok?- kérdezte az egyik. Mi csak beszálltunk az autóba és már mentünk is haza. A hotel előtt is ott voltak a fotósok. Ezek sose fogynak el? A hátsó ajtón mentünk be és utunk egyenesen a fiúk lakosztálya felé vezetett. Mikor beléptünk senkit nem találtunk.
- Szuper, miénk az egész lakás- húzott magához.
-  Ne reménykedj- jött ki Louis egy szál törölközőben. – Szia Daisy!
-A fenébe- mondta Harry.
-Szia Louis, Eleanor?- kérdeztem.
-Elment a Starbucksba.- válaszolta.
- Biztos elvoltatok.- röhögött Harry
-Igen képzeld, de nektek ez ma nem fog összejönni.- röhögött Lou.
-  Többiek? - tereltem a témát.- Ja és vegyél már fel valamit.
-   Niall Zaynnel elment a Nandosba. Liam meg telefonál a szobájában, de vagy már egy órája.- mondta és visszament a fürdőbe.
-  Végre egyedül- mosolygott Harry, és bementünk a szobájába. Befeküdtünk az ágyára és beszélgettünk. Fejét az ölembe tette, én pedig a göndör haját birizgáltam. – Tudom, hogy valami baj van- ült fel velem szembe.
- Nincs semmi baj- próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra.
-Aha. Ismerlek már annyira, hogy tudjam, most nem mondasz igazat- nézett rám.
-Csak Ben mondott egy két dolgot- mondtam, de nem akartam tovább feszegetni ezt a témát.
-  Mit?
-Hogy csak szórakozol velem- mondtam halkan és direkt nem néztem a szemébe.
-Micsoda? – háborodott fel.- Nézd, már megmondtam, de elmondom még egyszer. Te más vagy mint a többi lány. Többet jelentesz számomra annál, hogy fájdalmat okozzak. Tudom, hogy a hírnevem miatt van ez, de bízz bennem, rendben?- emelte fel államat és megcsókolt. Én pedig visszacsókoltam hiszek neki. Óvatosan ledöntött az ágyra és ott folytattuk előbb elkezdett tevékenységünket. Telefonom csörgése zavart meg minket.
- Fel ne vedd- mondta Harry.
-  Muszáj- hajoltam telefonomért. 


14 megjegyzés:

  1. jáájj nagyon jó:D imádom! siess a következővel! xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!! Ez az egyik kedvenc blogom. Tetszik hogy eredeti a téma. Csak így tovább!!:)~Zsanii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon jól esik ilyet olvasni:) xx

      Törlés
  3. Szia!
    nagyon imádom a blogod a kedvencem mindig nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.Nagyon jól tudsz írni!Harry meg Dasiy nagyon szép párt alkotnak kár h csak a képzeletben:/:)Siess az új részzel nagyon kiváncsi vagyok ki hívta Dasiy-t??:O
    Kakaós csiga xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a következő részben kiderült ki hívta fel:) Köszönöm a kommentet, örülök, hogy tetszik :) xx

      Törlés
  4. Helló!nagyon jó lett Hamar kövit!:DD D xx

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó hozd a kövit létszi !! :)

    VálaszTörlés
  6. juj mikor jön a kövi???már nagyon várom*-*

    VálaszTörlés