2012. június 25., hétfő

~tizenkettedik fejezet

Sziasztok:) Végre jó a gépem:DD Meghoztam az új részt ,remélem tetszik. köszönöm a sok látogatót és a 19 rendszeres olvasót nagyon boldog vagyok emiatt. Sokás szerint kattintsatok az ' Elolvastam'-ra de persze kommenteknek is örülnék:)) xx
 




Daisy szemszöge:
Furcsa álmom volt, amitől nem tudtam vissza aludni. Azt álmodtam, hogy Harry barátnője vagyok és hogy csak azért jöttünk össze mert így a karrierünk jobb lesz, és ő fűvel-fával megcsalt engem, ezután az álmom átment ilyen Alkonyat érzésbe, mert valahogy belecsöppent Jacob, igen a vérfarkas és elvitt engem Forksba , hogy boldogan éljünk. Ránéztem az órára, ami még csak hajnali fél ötöt mutatott, de mivel nem tudtam visszaaludni felkeltem, és kimentem a szobából, hogy Ashley tudjon még aludni. Elmentem lezuhanyozni, beálltam a zuhany alá és magamra engedtem a hideg vizet , olyan jó érzés volt, mintha felszabadultam volna, közben még mindig Harryn járt az eszem, fenébe, de nem lehetek szerelmes. Miután végeztem a zuhannyal, készítettem magamnak kakaót és leültem a lap top elé. Megnéztem a leveleimet, és felnéztem twitterre is, csomó olyan üzeneteket kaptam, hogy én egy párt alkotok-e Harryvel? Miért gondolja mindenki ezt? Azért mert megvédett? Jó sokáig gépezhettem, mert Ashley jött ki álmosan a szobából. Egy hosszú fehér póló volt rajta és egy rövidnadrág és persze az Angry Birds-ös mamusza. Ash még ilyen szerelésben is szép, nem értem miért nincs még barátja.
- Jó reggelt – mondta kómás hangon.
- Neked is, szép a hajad- mutatttam rá hajára miközben nevetni kezdtem, mivel eléggé elaludta.
- Haha, nagyon vicces- válaszolt unottan. – Te hogyhogy ébren vagy 7kor?
- Már fél öttől ébren vagyok.
- Úristen, mi vagy te valami éjjeli bagoly?
- Nagyon vicces- válaszoltam, neki miközben kikapcsoltam a gépemet.
- Na, rendben hozom magam és akkor mehetünk?- kiabálta ki a szobámból.
- Aha, még én is átöltözök- rohantam utána. Épp a ruhákat nézegettük, mikor csöngettek. Kinyitottam az ajtót és Scott állt ott, aki a hotel leveleit, illetve csomagjait szokta kézbesíteni. Korombeli a srác, bár sokkal magasabb, mint én.
- Szia, Scott.
- Hello, Daisy csomagot hoztam, egy bizonyos Ashley Coleman nevezetű hölgynek.- És ekkor átnyújtott egy csokor rózsát.
- Köszönöm, Ki hozhatta Ashnek?- elolvastam az üdvözlő kártyát, miközben lábammal behajtottam az ajtót. – Ash , ajándékot kaptElveszi ál- kiabáltam ,mire már fel is bukkant.
- Én? Komoly? -Elvette a kártyát és felolvasta az üzenetet. „Tegnap nagyon jót kajáltunk a Nandosban, Megismételhetnénk nem? Niall.”
- Tudtam, hogy tetszel neki Ash, ez szuper, mert neked is tetszik-, mondtam neki vigyorogva.
- Olyan aranyos, de ma biztos nem tudok elmenni vele, maximum holnap- mondta, miközben az ajándékát csodálta.
-Menj és mond meg neki, ha nem baj nem kísérlek el, mert most nem szeretnék Harryvel beszélni, Szóval siess vissza, addig felöltözök- fogtam magam és elmentem felöltözni. Ash 10 perc alatt visszaért és már indultunk is. Hívtunk egy taxit, mert a reggelt a Starbucks-ban kezdtük.
-Szia Daisy , Szokásosat?- kérdezte Jessica , az eladó, lassan több időt töltök itt , mint otthon , azért ismerem , mert mindig az ő munkaidejében vagyok itt.
- Igen, de most kettőt, ott leszünk a szemben lévő asztalnál- mutattam rá egy kétszemélyes ülőhelyre.
- Rendben- válaszolta kedvesen.
Helyet foglaltunk, és faggatni kezdtem barátnőmet.
- Mit mondott a hős szerelmes?- kérdeztem tőle vigyorogva.
- Holnap, stúdiózás után elmegyünk enni - mondta , miközben kinézett az ablakon, ekkor meghozták az italt.
- Tök jó, örülök neked.
- Tudom, de inkább beszélj Harryvel- mondta miközben beleivott a rendelt italába.
- Na témánál vagyunk, majd ha szeretne valamit , akkor szól.- Még kb.. 20 percig beszélgettünk , szerencsére Harryt nem emlegette többet. A mai napra terveztem mozit, városnézést, vásárlást és este pedig egy kis kajálást. A moziban megnéztük a Street Dance 2-t , ami nekem nagyon tetszett, ha nem énekesi pályára jöttem volna, a B tervem biztos a tánc lett volna. Miután végeztünk a filmmel, irány a pláza. Sok ruhát vettünk. 
  A további időnket városnézésre fordítottuk, rengeteg képet csináltunk Ash első New Yorki útjáról.



 Este 7 fele járt az idő , mikor az étteremben helyet foglaltunk, Ekkor egy furcsa páron akadt meg a szemem , és ekkor felismertem Őt. Ash is észrevette őket és rám nézett.
- Menjünk máshova?- kérdezte.
- Nem kell, egyáltalán nem zavar amit művel- és elkezdtem enni. Bár kicsit idegesített , hogy egyfolytában nyalják, falják egymást, de próbáltam nem arra figyelni. Ekkor hirtelen észrevett, és közeledett felénk.
- Sziasztok, lányok- köszönt furcsán, és majdnem elesett, remek részeg.
- Szia Harry, Látom kicsit sokat ittál- mondtam neki, mire helyet foglalt mellettem.
- Jaj ugyan ez semmiség,- csusszant közelebb mellém, - Nem megyünk el kicsit bulizni Daisy?- mondta , szinte már suttogta a fülembe, mire kirázott a hideg.
- Köszi, kihagyom, főleg, mert ilyen állapotban vagy- hajoltam el tőle.
- Olyan merev vagy, lazulj el egy kicsit- megfogta a kezem.
-          -Harry, maradj már, részeg vagy- álltam fel, mire rám nézett és nevetni kezdett.
-         - Gyere menjünk haza- nyújtottam felé kezem, mire elfogadta. – Ash hívd fel a fiúkat, hogy jöjjenek ide. -Mondtam neki, mire csak bólintott, és már tárcsázta is a számot. Intettem a pincérnek, hogy fizetni szeretnék, már meg is indult felém, rendeztem a számlát, de a pincérfiú még a telefonszámát is hozzácsatolta a visszajáróhoz, mire én kérdőn néztem rá, ezt Harry is észrevette.
-         - Hiba volt flörtölnöd vele- mondta és behúzott egyet a pincérnek.
-         - Harry normális vagy?- álltam elé,- Fejezd már be ezt az egészet.
-          -Megérdemelte,  Ne merészelj flörtölni a csajommal még egyszer-, mondta neki . -Egyszerűen nem hittem a fülemnek.
-        -  Mi van? A csajod?- kérdeztem tőle. Erre megérkeztek a fiúk, és Louis odajött.
-        -  Minden rendben?- kérdezte Lou hol rám, hol Harryre nézve.
-         - Nem, semmi sincs rendben- válaszoltam neki- a haverod megint verekedős kedvében van, Erre Lou ránéz egy ilyen mi ütött beléd megint fejjel. Harry erre csak visszament az asztalához és megitta a maradék italát.
-         - Csináljatok, vele valamit- mutattam rá,- Mi hazamegyünk.
-         - Nem megyünk együtt?- kérdezte Liam.
-         - Nem most levegőre van szükségem és kérjetek bocsánatot a pincértől helyettem is.- mondtam , és elmentünk Ashleyvel.

6 megjegyzés: