2012. június 23., szombat

~tizenegyedik fejezet

Sziasztok:) meghoztam az új részt remélem tetszeni fog:) szokás szerint kattintsatok az 'Elolvastam'-ra és örülnék kommentárnak is jó olvasást:)) xx Aki blogcserében benne lenne írjon kommentárt:)
U.I: léci lájkoljátok barátnőm oldalát Eleanor és Danielle két kedvencem:DD*.*♥  https://www.facebook.com/pages/Eleanor-Calder-Danielle-Peazer-Hungary/232563400180447 köszönöm ♥



Daisy szemszöge:
Niall már 2 órája elment. Hol vannak? Talán nem találta meg Ashleyt?Lehet, hogy nekem is el kéne mennem a repülőtérre. Már úgyis végeztünk a dallal, megmutatjuk Bennek és ha jó, akkor felénekeljük, bár úgyis tetszeni fog neki, mert a One Directionnel együtt írtam.Harry egész végig kerülte a tekintetemet , hozzám se szólt, csak egyszer említette meg azt ,hogy kihagytam egy betűt. Mi baja lehet? Ha Ash megjön, ezt el kell, mondanom neki. Gyorsan felkaptam a táskámat, de ekkor meghallottam Niall hangját a bejáratnál. Ott hagytam a fiúkat és rohantam ki. Épp szálltak ki a kocsiból, eléggé jó kedvük volt, látszott, hogy elszórakoztatták egymást. Mikor Ashley észrevett, ledobta a csomagjait és el kezdett felém szaladni. Már lassan egy éve ,hogy nem találkoztunk, nagyon hiányzott. Szorosan megöleltem és a fülébe súgtam:
- Hiányoztál ,te bolond.
- Én is szeretlek, de megöllek ,hogy elfelejtettél kocsit küldeni értem- mondta komolyan, de elnevette magát.
- Sajnálom ,tényleg de annyira belemerültünk a melóba- kértem tőle bocsánatot.- Erre rám néz és ennyit fűz hozzá.
- Aha inkább Harry Stylesba merültél bele nem?- kérdezte vigyorogva.
- Jaj fogd már be- mondtam neki, utána megint megöleltem- hiányoztál . Gyere bemutatlak a srácoknak.- vonszoltam magam után. Beléptünk a stúdióba ahol Louis épp Harryt csesztette, Zayn és Liam pedig beszélgettek.
- Srácok szeretnék nektek bemutatni valakit, ő itt Ashley Coleman nagy Directioner és a legjobb barátnőm- mutattam rá, mire a srácok köszöntek neki ,kapott egy ölelést mindenkitől.
- Ha kapok tőled is egy kis répás desszertet, már akkor a szívembe loptad magad – hülyéskedett Louis. Erre Ashley csak nevetett.
- Hé srácok akkor ugye már nincs több dolgunk?- kérdeztem tőlük.
- Nincs , elmehetnénk valamerre nem?- Jött be Niall is.
- Bocsi, Niall , de Ashhel csajos napot szeretnénk tartani- mosolyogtam rá.- Sietünk is mert még haza kell ugranunk lerakni a cuccokat- Sziasztok- köszöntünk el .Hívtunk egy taxit és mentünk is. 
A taxiban Ash elmesélte, hogy mi újság otthon, hogy a nővérem Isabelle, bár mindenki Belle-nek hívja,  elköltözött Spanyolországba ,mert ott kapott egy jó fodrász  állást. Azért jó ,hogy Belle értesített engem erről, attól ,hogy  nem vagyunk jó testvérek , azért ezt elmondhatta volna. Alig várom már ,hogy haza látogassak . Mikor beléptünk a lakásba Ash tátott szájjal nézett körbe. Még nem járt nálam ,mióta itt lakok. Az első amit megnézett az a szobám volt, egyszerű ágy amivel szemben egy tükör mellette a szekrények és polcok amin ott díszelgett a tehetségkutatóban nyert trófeám. A szobámból egyenesen az erkélyre mentünk , és a csodás New York-i látkép tárult a szemünk elé ,ezt sosem tudom megunni. Az egész délutánt végig beszélgettünk ,miközben rendeltem pizzát. Persze elmeséltem neki a buliban történteket és azt , hogy láttam Harryt egy másik lánnyal. Erre csak azt a választ kaptam, hogy Daisy te szerelmes vagy. De nem lehetek szerelmes , főleg nem Harrybe, 3 hét múlva már úgysem fogunk találkozni. 
- És miért késtetek ti majdnem 2 órát Niallel? – kérdeztem kíváncsian.
- Bementünk a Nandosba- mondta, miközben egy magazint kezdett lapozgatni-
- Bővebben? Hé ne olvass , inkább mesélj, Oda vagy érte mi?- kivettem a kezéből az újságot és ledobtam.
- Nagyon aranyos ,de ennyi- zárta le a témát.
- Aha ezt ismerem- mondtam neki miközben megigazítottam barna hajam.
- És mi az, hogy Harry beszélni akar veled? Akkor meg mire vár?- kérdezte izgatottan.
- Te nagyon okos , azt mondtam nekik , hogy az egész napot veled töltöm, akkor mégis mit vársz ,hogy iderohanjon?- kérdeztem karba tett kézzel.
- Jujj biztos bevallja , hogy teljesen oda van érted- láttam nagyon érdekli ez a téma.
- És ha igen? Akkor sem lesz köztünk semmi, mivel nemsokára visszamegy Londonba.
- Nem hallottál arról ,hogy távkapcsolat? Szerinted a bandából a többiek ,hogy csinálják? Eleanor és Louis ? Danielle és Liam? Ugyanígy- oktatott ki. Jó ,hanyagoljuk a témát- mondtam neki, és kivonultam a konyhába.
- Inkább beszéljük meg ,hogy mit csináljunk holnap- jött utánam.
- Hát holnap , szabadnapom van, szóval irány a város- lett jobb kedvem.
- Szuper , még sose jártam be New Yorkot
- És meddig maradsz?- tértem rá a lényegre.
- Hát 1 hét a tavaszi szünet , mivel nekem még iskolába kell járnom, nem úgy mint egyeseknek- sandított felém- szóval olyan 5- 6 napra gondoltam.
- Okéé, na akkor holnap megejtünk egy mozit is?- néztem rá ,mire hevesen bólogat.

Harry szemszöge:
Megírtuk a dalt, ami nekem személy szerint nagyon tetszik. Miután Daisyék elmentek ,mi is hazamentünk és egyből elmentem aludni, mivel tegnap óta nemigen aludtam. Féltékennyé akartam tenni Daisyt ,amikor meglátott avval a lánnyal, de mikor hirtelen elindult jobbnak láttam , ha utána megyek és nagyon jól is tettem , mert ha nem vagyok ott Daisyt bánthatta volna az a szemét. Lefeküdtem és a plafont bámultam, nem tudtam aludni ,mert Daisy járt a fejembe, ilyet még sose éreztem ezelőtt. El kell mondjam neki , hogy mit érzek, bár nem tudom mi lesz ebből. Ekkor Louis zavarta meg gondolataimat.
- Helló Rómeó- jött be és ült le mellém az ágyra.
- Ne hívj így- mondtam , neki miközben kinéztem az ablakon.
- Oké oké- Na és mesélj nekem Mi a helyzet Daisyvel? – tért rá a lényegre. Gondoltam , hogy ezért jött.
- Bár tudnám , tegnap nagyon aggódtam érte, és megijedtem, hogy bántani fogják.
- Még jó hogy odaértél időben- mire csak bólogattam.
- Nem tudom mit csináljak, ha meglátom , olyan mintha minden megszűnt volna létezni és csak rá tudok figyelni. Mi lesz ha felénekeljük a duettet…- mondtam, bár ezt inkább magamnak.
- Ez szerelem drága Harry. Bár kicsit frusztráló ,hogy meg fogsz csalni- játszotta a sértődöttet.
- Te maradsz az örök szerelmem – röhögtem
- Na gyere menjünk kajálni- mondta, miközben kiment a szobából én pedig követtem.

4 megjegyzés: