2012. június 8., péntek

~ötödik fejezet

ÚJ RÉSZ:D köszönöm a 12 rendszeres olvasót és a komikat és persze a több mint 1000 látogatót:) sajnálom,hogy rövid lett a következőt megpróbálom hosszabbra írni persze csak ha szeretnétek:)) KOMIT:) xx
 
 
Daisy szemszöge:
-          -Ööö..sajnálom,hogy elkéstem- mondtam még mindig Harry szemébe nézve. Basszus mindjárt elolvadok.
-          -Ne tőlem kérj bocsánatot- nevetett Harry. Erre csak elpirultam, és gyorsan megráztam a fejem, hogy észhez térjek. Nehogy elájuljak már itt Harrytől. Ugyanolyan ember mint én. Bementem az irodába és megláttam a másik 4 fiút mire nagyon meglepődtem, mit keresnek itt? Szemem összetalálkozott Benével .Húha azt hiszem mérges.
-          -Nos Daisy jó hogy befáradtál- mondta miközben helyet foglalt a székében.
-          -Sziasztok Daisy Crawford vagyok- mosolyogtam a fiúkra, mire ők csak elmosolyodtak és visszaköszöntek. Ekkor Harry is megérkezett a mosdóból, szemünk összetalálkozott, de inkább elfordultam, mert megint csak elpirulnék amit nem szeretnék.
-          -Ha már végre mindenki megjött kezdjük is el ,amiért ide hívtalak titeket.
-          -Bocsi de miről van szó?Szerintem nagyon lemaradtam- tettem fel kezem, mint az iskolában szokás ha beszélni szeretnél. Minden tekintet rám szegeződött.
-         - Nem tudsz a közös duettünkről?- tette fel a kérdést Liam.
-          -Duett? Mi? Veletek? Ez komoly?- árasztottam el őket kérdéseimmel.
-          -Igen velünk és ez teljesen komoly, de ha nem akarsz velünk duettezni szólhatunk Justin Biebernek is- Louis keresztbe tett kézzel elfordult mintha evvel megsértettem volna.
-          -Ugyan veletek énekelni az egyik álmom volt már régen. - mosolyogtam rá, mire felém fordult és megölelt.
-         - Azt hiszem bírom ezt a kis énekes csajszit, persze akkor még jobban foglak bírni ha ajándékozol nekem egy répát, mivel IMÁDOM A RÉPÁT- mondta nevetve.
-         - Jó majd veszek neked valahol. - erre a kijelentésemre mindenki nevetni kezdett.
-          -Örülök hogy ennyire megy a barátkozás de térjünk a lényegre. - zavart meg minket Ben, hát igen mindig ezt csinálja. - 3 hét alatt össze kell hozzátok azt a dalt, együtt kell megírnotok, úgyhogy a héten kezdhetitek is. Végeztem, a többit beszéljétek meg. - Felállt a székéből és kiment.
-          -Okéé ez gyors volt, szóval akkor mehetünk is a Nandosba- pattant fel Niall a székéből.
-         - Velünk tartasz Daisy?- kérdezte Liam.
-          -Mehetünk, addig megbeszéljük a témáját a zenének- javasoltam a többieknek,mire Harry a szavamba vágott.
-          -Természetesen szerelmes dal lesz .- vetette fel ötletét, úgy tűnik már nagyon beleélte magát.
-         - Nekem teljesen mindegy.
Beültünk a limuzinba és már indultunk is Niall kedvenc helyére. Hát igen sosem gondoltam volna,hogy a One Directionnel fogok lógni, főleg nem azt, hogy együtt dolgozunk majd egy számon. Megérkeztünk, helyet foglaltunk egy 6 személyes asztalnál, rendeltünk és el kezdtünk beszélgetni.
-Nos Daisy mesélj magadról…- mondta Zayn, aki most először szólalt meg a bemutatkozás után.
- Hát oké Daisy vagyok 17 éves, imádok énekelni...
-  Mindig elalszol- Louis a szavamba vágott , mire mindenki nevetni kezdett.
- Igen látom Ben tájékoztatott titeket erről- vágtam be a durcás fejemet, mire még jobban nevetni kezdtek.
- Igen , de nyugi mert mi sem vagyunk korán kelők. - mondta Harry.
- Azaz te nem vagy az Rómeó, mond csak ki, hogy pont az eseted- Röhögött Louis, mire Harry belebokszolt a vállába, én meg nevettem ezen.
- Hát ti tényleg olyanok vagytok mint ahogy mondják .- mondtam miközben beleittam a Narancslevembe amit rendeltem.
- Ezt hogy érted? Viccesek és szívdöglesztőek?- Kérdezte szemöldökét húzogatva Louis
-Pontosan- nevettem.
Az egész délutánt együtt töltöttük megmutattam nekik egy csomó jó helyet, persze rajongó menteseket. Sokat beszélgettünk, bár Harry olyan furcsa volt a Nandosban történtek után, Vajon tényleg az esete vagyok? Ugyan, rázom meg fejem több millió lány rajongóból majd pont én? Biztos, hogy nem. Mint kiderült ugyanabban a hotelben szálltak meg ahol lakom szóval még haza is együtt mentünk.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó,csak így tovább, már várom a folytatást :) Ha van időt nézz be ide:
    http://www.foreverloveyouu.blogspot.hu/
    Nem rég kezdtem és kiváncsi lennék a véleményedre :)

    VálaszTörlés