2012. június 18., hétfő

~nyolcadik fejezet

Sziasztok:)  Tudom , hogy késtem evvel a résszel, de elromlott a gépem, és a tesóm meg nem mindig enged a lap topjához:/ Köszönöm a több mint 2000 látogatót és a 16 rendszeres olvasót,nagyon jól esik :) olvassátok az új részt és komizzatok,vagy kattintsatok arra, hogy 'Elolvastam' köszönööm::) Élvezzétek a Nyarat:) xx


Hamar elkészültem, felvettem egy  pánt nélküli egybe ruhát aminek a felső része ezüst színű volt , az alsó része pedig fekete és ehhez egy egyszerű fekete magas sarkút. Hajamat kivasaltam, feltettem egy nem túl erős sminket és már indultam is át a fiúkhoz.
 Zayn nyitott ajtót aki tátott szájjal nézett, és megdicsérte, hogy milyen szép vagyok, mire én csak elpirultam. Hát igen sajnos  ez az elpirulás rossz tulajdonságom.
 - Hello kicsi lány- üdvözölt Louis, majd végig nézett rajtam , oda jött hozzám és a fülemhez hajolt és így szólt: - Harry el fog ájulni ha meglát- majd visszament a konyhába. Távol kell tartanom magam Harrytől a bulin ,mert ha túl sokat iszok ,akkor bármi történhet.
 A többiek is megérkeztek, láttam Harryt ahogy rám mosolyog ,de inkább gyorsan elfordítottam a fejem. Most nem limuzinnal mentünk ,mert túl feltűnő lett volna úgy 6 fiatal. Bár Louis szétkürtölte mindenkinek ,hogy mi bulizni megyünk ,szóval biztos összefutunk pár rajongóval. Így Paul és Liam kocsit kölcsönöztek és így mentünk el, igen Ben engem is Paulra bízott a mai nap folyamán, bár a srácok megígérték ,hogy Paul csak értünk jön, nem fog elkísérni mindenhova. Mikor beértünk én egyenesen a bárpulthoz mentem és rendeltem valami nem túl erőset. A fiúk már is elkeveredtek a nagy tömegben. Már vagy 20 perce ott ülhettem, mikor megszólított egy ismeretlen srác.
 - Szia, Chuck vagyok – ült le mellém.
- Szia, én meg Daisy- mutatkoztam be, miközben bele ittam a poharamba.
-Tudom , felismertelek, te vagy az az énekes a Tv-ből - mondta miközben intett a pultosnak , hogy leadja a rendelését- És egyedül jöttél? – kérdezte, ez kicsit gyanús nekem, amúgy sem szimpatikus  a srác, látszik rajta ,hogy eleget ivott már.
- Nem, a barátaimmal , itt vannak valahol, nézd ott az egyik- mutattam Zaynre aki szintén sokat ivott már és egy lánnyal van. A pultos letett elénk 2 poharat, mire én kérdőn néztem rá.
-A  melletted ülő úriember hívott meg- mondta mire én ránéztem Chuckra vagy mi is a neve..
- Egy pillanat kimegyek a mosdóba,-  mondtam neki és már indultam is.Ki kellett mennem mert nem éreztem jól magam, 1 pohárral ittam csak, de valami jó erőset adott. A mosdóban rendbe szedtem magam és már mentem is vissza ,de ekkor megláttam Harryt aki épp egy szőke lány társaságát élvezte, és amikor észrevette ,hogy figyelem megcsókolta azt a lányt. A szívem összeszorult, még sosem éreztem ilyet, csak nem féltékeny vagyok? Fogtam magam és visszamentem a bárpulthoz ahol Chuck már várt.
- Üdv újra itt- mondta és kezembe nyomta a rendelt italt, elfogadtam és fel is hajtottam.
- Húha történt valami igaz?- kérdezte miközben mosolygott.
- Lényegtelen ,de mit mosolyogsz?- kérdeztem  és ekkor hirtelen forogni kezdett velem a világ- Mit raktál az italomba?- kérdeztem miközben fejemet fogom- Jobb lesz ha szólók a többieknek- indultam el, de ekkor egy erős szorítást éreztem a karomon.
-Nem mész sehova- utasított  miközben magához húzott. Alig álltam a lábamon és csak annyit vettem észre ,hogy el kezdett rángatni a hátsó ajtó felé.
-Hé mit csinálsz? Eressz el- akartam sikítani , de befogta a számat. Azt se tudtam hol vagyok ,de annyit még hallottam ,hogy valaki kiabál.
- Héj, engedd el- kiabált valaki, és igen ezer közül is felismerem ezt a hangot, Harry volt az. Bemosott egyet Chucknak, mire ő a földre esett én pedig addigra már Louis karjaiban voltam mert ők is odajöttek a nagy kiabálásra.  Nem emlékszem sokra csak arra ,hogy Harry nagyon ideges volt és addig verte  míg Niall és Zayn le nem szedte a srácról.
 - Fejezd be Harry , elég így is agyon verted- nyugtatta Niall, bár nem tudta lenyugtatni. Odajött Harry és megölelt, próbált nyugtatni de én csak sírtam és sírtam.
- Sss, semmi baj, nem engedem, hogy bántson- súgta a fülembe,de én nem hallottam már ,mert minden elsötétült.

Szörnyű fejfájásra ébredtem. Kinyitottam a szemem és egy ismeretlen szobában ébredtem.
-          Végre felébredtél- Jött be az ajtón Harry.
-          Mi történt? – felültem miközben a fejemet fogtam.
-          Nyugtatót tettek az italodba- mondta miközben, valami furcsát láttam a szemében.
-          Chuck volt az, már emlékszem, ugye hoztál nekem Algopyrint? –néztem rá ,mire kezembe nyomta a gyógyszert. – Életmentő vagy, de tényleg, emlékszem arra,hogy te jöttél oda. - Néztem rá,mire mellém ült.
-          Nagyon aggódtam érted- mondta miközben megfogta a kezemet,Úristen azok a szemek, elveszek bennük. Arca közelített felém de ekkor hirtelen a többiek nyitottak be.
-          Hoppá azt hiszem megzavartunk valamit- Torpant meg Louis. Mire Harry felpattant mellőlem és szúrós szemmel a fiúkra nézett.
-          Sziasztok – mosolyogtam rájuk
-          Tudod nagyon ránk ijesztettél kicsi lány – jött közelebb Liam. Kicsi lány? Már mindenki így fog hívni?
-          Sajnálom, de ugye Bennek nem szóltatok?- kérdeztem ijedten. Ha ezt megtudja meg fog ölni
-          Mi nem, de az újságok tele vannak Harry verekedésével.
-          Verekedtél is?- kérdeztem tőle.
-          Nem hagyhattam annyiban- mondta karba tett kézzel.
-          És mit ír az újság?- Erre Niall már oda is adta ,és a főoldalon ez állt: HARRY STYLES MEGVÉDTE  ÚJ  BARÁTNŐJÉT-erre köpni nyelni nem tudtam. – Barátnő? Komolyan?- kérdeztem tőlük mire mindenki elnevette magát, kivéve Harry- Ebből nagy botrány lesz- ledobtam az újságot.
-           A legjobbat még nem mondtam, -szólt közbe Zayn,- a hotel előtt rengeteg paaprazzi és rajongó van, így ki se tudunk menni titokban.
-          Remek, pedig már dolgoznunk kéne az új dalon, és Ben  meg fog ölni ,hogy így átvert egy részeg állat- sóhajtottam , majd felálltam és elindultam a szobám felé.



4 megjegyzés: