2012. június 4., hétfő

~negyedik fejezet

Meg is hoztam az új fejezetet. Két szemszögből írtam most remélem érthető:) Jó olvasást:) és 4 komment után hozom az új részt:) és köszönöm a 10 rendszeres olvasót*.* puszi :) xx




Daisy szemszöge:
A gitáróra után kicsit fáradtan végre hazaértem. Most csak arra vágytam, hogy a pihe puha ágyamba kerüljek. Épp hogy befeküdtem az ágyba a telefonom rezegni kezdett, ránéztem a képernyőre, amin Ben neve állt. Megnyitottam az smsest és elolvastam:  „Holnap elő kell adnod a dalodat a vendégeinknek, úgyhogy gyakorolj! és NE MERJ KÉSNI!”
Az olvasottak után beállítottam az telefonomon az ébresztőt, hogy még véletlenül se késsek el. Ben mindig agyon hajszol engem, ezért úgy döntöttem, hogy most nem gyakorolni fogok, hanem lazulok egy kicsit a TV előtt egy tál popcornnal ha már kiverte az álmot a szememből. Össze vissza kapcsolgattam a Tvt: sport, horror , szappanoperák, egyik sem nekem való, ezért beraktam egy DVD-t. Míg a filmet néztem a szemeim lassan leragadtak és elaludtam. 
Szép álmomat a telefonom zavarta meg. Felvettem és Ben ideges hangját hallottam meg.
-          -A francba Daisy elkéstél , ezért számolunk- kiabált a telefonba.
-          Úristen pedig beállítottam az ébresztőt, adj 5 percet- hadartam el gyorsan miközben elindultam öltözni.
Gyorsan magamra kaptam egy rövid farmernadrágot a sárga converse cipőmmel és egy London feliratú pólót. Miután leértem már hívtam is egy taxit és már mentem is a stúdió felé.  Kifizettem a taxit és berontottam Ben irodájába de ekkor hirtelen neki ütköztem valaminek vagy inkább valakinek és hátra estem.
-        -  Jajj ne haragudj nem volt szándékos Gyere felsegítelek- hallottam meg egy ismerős hangot amit sosem gondoltam hogy hallani fogok.
-        -  Ugyan semmi gond, megint én siettem- mentegetőztem, mert tényleg az én hibám volt. Nem hittem el hogy Harry Stylessal beszélek, még ha csak pár szót is. Elfogadtam a segítséget , és ekkor felnéztem ,amit nem kellett volna, mert elvesztem azokban a gyönyörű zöldeskék szemekben. Ő erre csak elmosolyodott.
-        -  Daisy ideje volt- szakította félbe ezt a szép pillanatot Ben.


Harry szemszöge:
Megérkeztünk New Yorkba.  9.re kellett elmennünk egy stúdióba hogy megbeszéljük a részleteket az új dalunkkal kapcsolatban, amiben Daisy Crawford is közreműködik. Kíváncsi vagyok mi fog ebből kisülni még nem volt duettünk. Ismerem Daisy dalait, szeretem is ,mert olyan elgondolkodtatóak . Sőt szerintem szép lány és meg szeretném ismerni közelebbről is. Ezek a gondolatok cikáztak a fejembe miközben felértünk a lakosztályba. Egyszerűen tökéletesen volt elrendezve minden, Niall már el is foglalta a Kanapét és bekapcsolta a Tvt.
-         - Mennyi időnk van míg találkozunk evvel az énekes csajszival?- kérdezte Louis miközben telefonját babrálta, biztosan Eleanorral beszélget. Olyan szerencsések, hogy így egymásra találtak. Nekem is szükségem van egy lányra akit így szerethetek.
-         - Már indulnunk is kell, 20 perc múlva 9. Pattanjatok- utasított minket Liam.

Kiérünk a Hotelből és rajongók hadát pillantottam meg. Hát igen a Directionerek, sosem adják fel, mosolyogtam egyet rájuk, mire hangos sikításoktól zengett az egész utca.
-        -  Hello New York, sietünk, de ha visszajöttünk ígérem ide jövünk hozzátok- Liam csak ennyit mondott és már őrjöngenek is.
Beszálltunk a limuzinba és már mentünk is.
-Srácok ugye ezután elmegyünk a Nandosba?- kérdezte Niall izgatottan.
- Ha lesz időnk benézünk- mondta unottan Zayn.
- Na és Harry mond csak izgatott vagy?- kérdezte Louis vigyorogva.
- Mért lennék? Attól hogy írtam neki Twitteren még semmi sincs- válaszoltam. Mire Louis csak ennyit mondott
- Hát persze, persze Hazza ismerünk- erre mind a négyen felnevettek.
Végre megérkeztünk és egy magas szőkés barna hajú férfi várt ránk.Hát elsőre frászt hozta rám , de szerintem nem csak én vagyok vele így mivel a srácok is kicsit ijedt fejet vágtak.
-Sziasztok fiúk, Ben Readway vagyok. Daisy menedzsere. – mutatkozott be. mi pedig egy kézfogással üdvözöltük.
- Gyertek be az irodámba, nehogy meglássanak titeket- utasított minket.
Ahogy beértünk az irodájába helyet foglaltunk a bőrfotelekben és vártunk, míg Ben befejezi a beszélgetést.
-                  -A francba Daisy elkéstél , ezért számolunk- Hallottam meg mérges hangját, amitől kicsit megijedtem. Szegény lányt jól le fogja szídni ha ideér. Miután lerakta a telefont ránk néz és megszólalt:
-                 -   Sajnálom, ez a lány mindig elalszik-, Kért bocsánatot.
-               - Ugyan semmi baj- Nevet fel Louis- Ilyen velünk is előfordul igaz Harry?- Nézett rám, mire én csak ennyit mondok.
-               - Mintha te sosem aludnál el , amúgy is a telefonom nem ébreszt, sose- mentegetőztem.
-                -Jaj ez a szöveg ismerős- sóhajtott egyet Ben.
Már több mint 10 perce várakoztunk, mikor megkérdeztem hol a mosdó, mert fontos ügyeim vannak arra. Mikor megfogtam a kilincset hirtelen kitárult az ajtó és valaki nekem szaladt. Ez a valaki Ő volt, Daisy. Sokkal szebb mint képeken az egyszer biztos.
-            -  Jaj ne haragudj nem volt szándékos Gyere felsegítelek- nyújtottam kezem, mire rám nézett és meglepődést fedeztem fel az arcán, biztos le esett hogy ki vagyok.
-           -Ugyan semmi gond megint én siettem- mentegetőzött, igen igaz ,végülis ő sietett.  Elfogadta a segítségem,amikor szemünk találkozott elmosolyodtam. Még órákig tudnék így állni és őt nézni de ekkor egy hang üti meg a fülem.
-         - Daisy ideje volt- szólalt meg menedzsere.

6 megjegyzés: