2012. június 12., kedd

~hetedik fejezet

Köszönöm a 13 rendszeres olvasót és a kommenteket igazán jól esik:) Itt is az új rész:D  Jó lenne ha mindennap hoznék új részt? mert az megoldható lenne:D na puszi xx

 
Volt még fél órám, hogy elkészüljek az interjúig, ezért gyorsan begöndörítettem a hajamat és felvettem egy fehér combig érő szoknyát egy fekete pólóval, amin egy masni volt.
 A többiekkel úgy beszéltük meg hogy lent a földszinten találkozunk. Mire oda értem az 5 fiú már engem várt a büfénél.  Épp beszélgettek, de engem nem vettek észre, és pont meghallottam ,hogy rólam folyik a beszélgetés.
-Jaj Harry, te a nagy nőcsábász nem mered elhívni egy randira?- kérdezte meglepődve Zayn. Úristen rólam beszélgetnek.
- Ez most más, ilyet még nem éreztem ezelőtt, amikor megjelenik… - De hirtelen Louis oldalba vágta, mire mindenki rám nézett. Lebuktam.
- Hello kicsi lány végre nem késtél,- jött oda Louis.
- Igen siettem, interjúkról sosem kések el- mosolyogtam rájuk,Harry elég zavarban volt, biztos rájött,hogy mindent hallottam.
- Mióta állsz itt?- tért a lényegre Harry. Elindult felém,mire a gyomromban furcsa érzést kavargott. Mitől van ez? 
-  Csak most érkeztem- mondtam ,mire láttam ,hogy megkönnyebbült.
- Na akkor induljunk-  szólalt meg Niall, miközben beleharapott a szendvicsébe.
A hátsó kijáraton kellett távoznunk, mert kint a hotel előtt már ott voltak a rajongók, és Ben azt mondta ,hogy az interjúig senki sem láthat minket együtt. Értünk jött a limuzin és már mentünk is. Ben az autóban elmagyarázta a mai teendőinket, vendégei leszünk a Good Morning America-nak a fiúk beszélnek a turnéról és hivatalosan is bemutatnak mint, aki segít az új albumok felvételeinél.  Egy hatalmas épület elé érkeztünk , kiszálltunk és gyorsan besiettünk, mert így is késésben voltunk, és most nem miattam. A fiúk megtárgyalták , hogy miről fognak beszélni és már kezdődött is a műsor.
-         - Jó reggelt Amerika!  Itt Robin Roberts ,sajnos ma egyedül vagyok mert a másik házigazda beteg lett. De -kárpótlásul fantasztikus vendégeket hoztam. Gyertek is be fiúk!- behívta a fiúkat, nekem még nem kellett bemennem, majd ha csak megemlítenek. Elindultak , hatalmas sikítások  mindenhol, köszöntek a rajongóknak és helyet foglaltak a műsorvezetővel  szembeni kanapén.
-           -Titeket aztán szeretnek srácok. –kezdte el Robin.
-          -Igen és ennek nagyon örülünk, imádjuk a rajongóinkat- szólalt meg Liam.
-       -  Na szóval, meséljetek mi szél hozott New Yorkba?
-         - Terveztünk koncerteket, de legfőképp az új dalunk miatt vagyunk itt, amihez segítséget is kapunk Amerikától – kezdte el Zayn, mire hatalmas őrjöngés lett.
-         - Igen egy nagyszerű feltörekvő énekesnő segítségét kaptuk-  vágott bele Niall.
-        -  Aki nem más mint Daisy Crawford- folytatta Louis.
-          -Akkor hívjuk is be Daisyt.- Mikor Robin kimondta a nevem hirtelen el kezdtem izgulni ,pedig ilyen régebben nem történt. Amint kiléptem megláttam azt sok embert a teremben akik mind a nevemet mondják és tapsolnak. Integettem nekik, és helyet foglaltam a fiúk mellett, Harry és Zayn közé ültem ,mivel hely csak ott volt.
-          -Nos Daisy üdvözöllek a műsorban, milyen érzés itt lenni? - tette fel az első kérdést Robin.
-        -  Nagyszerű, bár kicsit izgulok- mondtam.
-          -Nos mesélj a dalról valamit, izgatott vagy, hogy a One Directionnel fogsz együtt dolgozni?
-        -  Még nem írtuk meg, mivel tegnap érkeztek , de nagyon várom már az együttműködést- közben a srácokra néztem akik mosolyogtak.
-        -  És tényleg olyan jó fejek mint azt ahogy állítják?
-          -Igen a legjobbak, sokat nevetek amikor velük vagyok , pedig csak 1 napja ismerem őket.  
-       -   Úgy hallottam te régebb óta ismered a zenéiket- kezdett bele, mire a többiek rám néztek, Mivan ezt nem is tudták?
-        -  Igen mikor még Londonban laktam nagy rajongó voltam, egyszerűen szeretem a zenéjüket.
-     -    Jaj Daisy mi is szeretjük a zenéidet- vágott bele Liam.
-        -  Igen, erre ki akartam térni- vette át a szót Robin- Harry ez a kérdés hozzád szól. Egy interjún azt mondtad szereted Daisy zenéjét, mert átérzed őket  és hogy szeretnél vele élőben is találkozni ? Mit szólsz, hogy ez bekövetkezett?
-         - Nagyon meglepődtem mikor megtudtuk és megörültem, mert így megismerhetek egy fantasztikus, tehetséges lányt – fejezte be miközben rám nézett. Erre a közönség óriási sikításban tört ki.
-         - Óó hát ez édes volt, Amerika nagyon kíváncsi, hogy mit fogtok összehozni, köszönöm, hogy eljöttetek.- mosolygott ránk Robin.
-         - Mi köszönjük a lehetőséget, holnap már stúdióba is vonulunk- fejezte be Liam.
Miután végeztünk elköszöntem a fiúktól ,mert ők még dedikálni mentek. Haza fele csak azon járt az agyam amit Harry mondott. Tehetségesnek és fantasztikusnak tart? Jaj olyan édes, vagyis Daisy ne is gondolj ilyenekre. Köztünk nem is lehetne semmi ,mivel ő a felvétel után vissza megy Londonba, én meg itt maradok. A másik ok, hogy ő egy nagy nőcsábász minden héten más barátnője van és én nem vagyok olyan akivel ezt csinálhatja.  Gondolataimból Ben zökkentett ki.
-        -  Ügyes voltál kislány – dicsért meg. Ilyet is ritkán hallani tőle.
-        -  Köszönöm. –mondtam meglepetten , mert ez tényleg meglepett.
-       -   Holnap viszont gőzerővel a dalon kell dolgoznotok, mert csak 3 hetetek van, utána a fiúk visszamennek Londonba- magyarázta.
-       -   Igen tudom,  de ma még egyet bulizunk- mondtam lelkesedve mire válaszként csak ennyit kapok.
-       -   Fiatalok- mondta szemét forgatva.
-          -Héj mert te olyan öreg vagy mi? –kérdeztem nevetve.
-         - Nem , nem vagyok öreg ,csak felelősségteljes.
-        -  Jó nyugi nem fogom túlzásba vinni- mentegetőztem. –Különben is ott lesz 5 srác akik vigyázni fognak rám- fejeztem be mondandóm, mert megérkeztünk a Hotelhez. Kiszálltam és mentem befele mire Ben hangját hallottam meg.
-        -  Ajánlom is nekik- erre csak hátrafordultam és integettem neki.
Felértem a lakásomba, és egyből a Kanapéra vetettem magam. Ránéztem az órára, még csak 11 van.  Van még időm készülődni,ezért még bekapcsoltam a TV-t hátha megy valami értelmes műsor. Hát sehol nem volt semmi, Épp mentem volna készülődni ,mikor telefonom rezegni kezdett , a képernyőn anya neve állt. Anyáról azt kell tudni , hogy mindig nagyon aggódik értem , és , hogy ügyvéd ezért csak akkor hív ha van ideje.
-          -Szia anya- szóltam bele lelkesen
-          -Szia kicsim. Hogy vagy? –kérdezte.
-        -  Jól .Van egy jó hírem.
-        -  Igen és mi az?- kíváncsiskodott.
-         - Az új dalom felkerült a Brit listákra szóval hamarosan hazautazom. – lelkesedtem.
-          -Jaj kincsem ez fantasztikus hír ,a bátyádnak már így is nagyon hiányzol és persze nekünk is- hallottam hangján hogy tényleg örül.
-         - Ugye nem sírsz anya?
-         - Dehogy, csak a szemembe ment valami- ez nála azt jelenti, hogy örömkönnyeket ejt.
-         - Most pedig a One Directionnel dolgozok együtt- meséltem tovább.
-          -Igen? Csak annyit halottam róluk h Amerikába mentek de nem tudtam, hogy ezért, de ez nagyon jó hír. -Örülök neked kicsim. Viszont most mennem kell mert megjött az ügyfelem. Jó legyél,szeretlek Szia
Rendben én is szeretlek- köszöntem el majd ledobtam ágyamra a telefont és elindultam készülődni


11 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, az a legjobb benne hogy nem az átlagos story hogy egy szürke csaj találkozik álmai férfiával hanem több ennél. :)Remélem minnél előbb fenn lesz az új rész :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen , nagyon jól esik ezt olvasni:) igen sietek az új résszel:) xx

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jóó.:)) És én örülnék neki, ha minden nap lenne új rész...:DDDD csak így tovább.!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megpróbálok minden napra hozni mától kezdem ma hozom az új részt:))x

      Törlés
  4. juj nagyon nagyon tetszik!alig várom az új részt:)

    VálaszTörlés
  5. hát ez nagyon jó.:DD Hamarabb az új részt.: DDD

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóó :) és nem bántásnak mondom, de ennél a fejezetnél észrevettem, hogy a "hogy"-ot "h"-ra rövidíted. Ezt légyszi ne! oké? :)) nagyon tetszik a történet. <3

    VálaszTörlés