2012. június 9., szombat

~hatodik fejezet

Gyors voltam ugye?:) és hosszabb lett mint ez előző:DD írjatok komit:)x további szép szombat délutánt:) xx



Hajnali 1 órakor dörömbölésre ébredtem. Melyik idióta nem bír viselkedni ilyenkor? Fáradtan kikeltem az ágyból és ajtót nyitottam.
-          -Szia, hát te?
-         - Daisy, szia új barátnőm- köszönt lelkesedve Louis. – Hoppá, azt hiszem felkeltettelek, bocsánat– kért elnézést  tarkóját vakargatva.
-         - Ugyan, semmi baj, és mit szeretnél?- kérdeztem egy ásítás közben.
-          -Hát, épp nagy beszélgetésben vagyunk a fiúkkal és azért jöttem, hogy nincs-e kedved átjönni? Harry biztos nagyon örülne neki. – arcán megjelent egy ravasz mosoly.
-          -Ebben mitől vagy olyan biztos?
-          -Ugyan ismerem a legjobb barátomat és ezt bárhol felismerem, beléd van zúgva a srác.
-          -Mi?? Hiszen még nem is ismer- lepődtem meg , ez biztos nem igaz, Louis csak át akar verni.
-         - Hát  biztos megszeretne, épp ezért jöttem szólni.
-          -Sajnálom , de nagyon álmos vagyok,- kértem bocsánatot, mire kicsit elszomorodott.
-          -Hát akkor szép álmokat kicsi lány- indult el, ekkor hirtelen megállt és megszólalt- De még nem ráztál le minket!
-          -Nem is állt szándékomban, holnap kárpótollak, titeket ígérem-, kiabáltam utána.
-          -Egy répás reggeli tökéletesen megteszi- és már el is tűnt a lépcső aljában.
Répás reggeli? Komolyan? Hogy szeretheti valaki ennyire a répát, én utálom, ha ezt megtudja vajon ki fog akadni? Ezekkel a gondolatokkal feküdtem vissza a pihe puha ágyamba.
Reggel időben felkeltem,amit eléggé furcsálltam, még mindig Louis szavai zengtek a fejemben amit Harryről mondott. Gyorsan megreggeliztem és felöltöztem, választásom egy fekete rövidnadrágra és a kedvenc Superman-es pólómra esett, hajamat kivasaltam és indultam is át a fiúkhoz , hogy kiengeszteljem őket. 
Mikor odaértem bekopogtam. Semmi válasz, biztos alszanak még. Ekkor az ajtó kinyílt és egy ásítozó  Harryt pillantottam meg, aki alsónadrágban volt, én pedig rögtön elpirultam.
-Jaj ne haragudj nem akartam zavarni, azt hittem már ébren vagytok. –mondtam, miközben kezemmel eltakartam szemeimet.
- Ugyan gyere be, látom elpirultál ez aranyos, tetszik amit látsz?- kérdezte ravasz mosollyal az arcán
- Dehogy, de igazán felvehetnél egy pólót- mondtam neki miközben elindultam befelé.
- Igenis hölgyem, értettem- kezét homlokához emelte mint a katonák amikor parancsot kapnak – Erre elmosolyodtam és körbe néztem a szobában. Hát igen látszik hogy itt 5 fiú lakik most. Kaja maradékok mindenhol, ruhák szanaszét,jó nagy buli lehetett.
-Kérsz egy kávét?- zökkentett ki gondolatmenetemből Harry.
- Köszi nem, már reggeliztem- helyet foglaltam a kanapén és vártam míg Harry visszajön a konyhából.
- Este átjöhettél volna, jól szórakoztunk- ült le velem szembe Harry.
- Igen , azt látom-utaltam a nagy rendetlenségre-, de nagyon fáradt voltam. – mentegetőztem.
- Értem én, de Louis nagyon zokon vette.
- Tudom, majd veszek neki répát az megteszi nem?
- Igen az a nyerő nála- nevetett, mire én is elnevettem magam.
-Jó reggelt drágaságaim – jött ki a szobából Lou.
- Szia Louis- köszöntem
- Nos mi a mai program? Azt mondtad ki engesztelsz minket , szerintem kezdheted is. – mondta miközben visszatért egy pohár kakaóval.
- Igen? és mit szeretnétek csinálni?- kérdeztem- New York nagyon nagy egy napba nem telik bele minden. Ekkor megszólalt a telefonom. Gyorsan kivettem a zsebemből és felvettem.
- Szia Ben mi a helyzet?- kérdeztem unottan, mert ha Ben hív az azt jelenti , hogy munka van.
- Szia, Nos közbe jött egy két dolog először is remélem a fiúk a közelben vannak, mert ők is kellenek,  mivel be kell jelenteniük, hogy miért jöttek ide és interjút kell adnotok a közös munkáról , hogy mindenki erről beszéljen.- hadarta el.- Mond el a fiúknak is.
-Már nem kell, hallottuk- vágott közbe Harry- Szia Ben, mikorra kell mennünk?
- Nos mivel  utána nektek úgy tudom dedikálásotok van  délre legyetek készen, mert értetek megyek, sziasztok- ezzel le is rakta.
-Hát lőttek a mai programnak- közölte Louis.
- Igen, de este elmehetünk bulizni- vetette fel ötletét Harry
-Benne vagyok, úgyis régen voltam már.
- Szuper akkor este kicsapunk a hámból- ugrált Louis – felkeltem a többieket, HÉÉÉ ÉBRESZTŐ ESTE BULI- üvöltötte, szerintem az egész hotel hallotta.
- Louis , a fenébe már mért kell ilyenkor üvöltözni- jött ki Niall a szobájából – Jé szia Daisy.- köszönt nekem mire csak integettem neki.
Miután Zayn és Liam és felébredt elköszöntem tőlük, mert még készülődnöm kellett az interjúra.
Beértem a lakásba és bekapcsoltam a lap topot, hogy frissítsem a Twitterem, mivel már 2 napja nem írtam semmit és szeretem közölni a rajongóimmal a dolgokat. Olvasom a bejegyzéseket és azt veszem észre hogy Louis megjelölt egyben.
          Louis Tomlinson:  Ma nagy buli lesz  @harrystyles  @daisycrawford @NiallOfficial @zaynmalik @Real_Liam_Payne  YEEE  :D xx
   Minek írja ki mindenkinek , hogy együtt lógunk ezt nem értettem, de azért visszaírtam.
                               Daisy_Crawford: Fiúk alig várom , hogy bulizzunk egyet  :) xx

6 megjegyzés: