2012. május 31., csütörtök

~második fejezet

köszönöm a kommenteket:) Meg is hoztam a második fejezetet, remélem jól megírtam:) ehhez a részhez is szeretnék kommenteket kérni úgyhogy hajrá írjatok:) x





Másnap reggel mikor felkeltem ,furcsa módon jó kedvem volt pedig reggelente mindig nyűgös vagyok. Ránéztem a telefonomra ami 8:30-at mutatott,csodálkoztam is, hogy ma nem aludtam el. Gyorsan felöltöztem:  egy fekete csőfarmer egy fehér póló és egy kék kardigán volt a választásom. Hajamat most se fogtam össze mert imádom kiengedve hordani.

 Úgy döntöttem hogy a mai napomat a Starbucksban kezdem ,úgyis ráérek még. Megrendeltem a szokásos Iced Caffè Latte-mat és már mentem is tovább.  Fél 10re már be is értem a Stúdióba ahol Ben már várt.
-            - Mi szél hozott ilyen korán erre? Ezt is megéltem hogy időben beérsz?- viccelődött.
-            -Haha… nagyon vicces vagy, Ma csörgött rendesen az órám- erre csak megrántotta a vállát és közölte a mai programot, hogy újra fel kell venni az új dalt, mert tegnap valami nem stimmelt.
1 órára végeztünk is, így egy csomó szabadidőm maradt. Felhívtam Ashleyt a legjobb barátnőmet, hogy mi újság van otthon.
-        -  Szia Ash,
-         - Daisy téged is lehet hallani? Már napok óta nem beszéltünk.
-          -Tudom és sajnálom, de elfoglalt vagyok mostanában.
-         - Ugyan semmi baj elnézem neked, mert a legjobb barátnőm vagy.
-          -Szuper, na és mi újság otthon?
-          -Csak a szokásos. De képzeld tegnap voltam One Direction Koncerten-ezen meg se lepődök, mert Ashley nagy 1D fan főleg Niallért van oda.
-         - Igen? és jó volt?
-          -Igen imádtam de nem fogod elhinni mi volt. Voltak rajongói kérdések és valaki megkérdezte, hogy mit -gondolnak rólad.
-          -Mi? Rólam?
-          -Igen, végülis Londonban is ismernek mit vártál?
-          -Jó oké és mit mondtak?
-          -Hát egyből Harry válaszolt, hogy nagyon tehetséges vagy, erre a többiek bólogattak. – erre csak elmosolyodtam.
-         - Hát ez rendes tőlük.
-          -Igen főleg, hogy bele vagy zúgva Harrybe
-          -Mi? Ezt honnan veszed? Az már nagyon régen volt.
-          -Igen igen persze. Mikor még itt voltál velünk és mindennap együtt lógtunk és állandóan One Directiont énekeltünk.
-          -Jajj Ash, sajnálom bepótolunk mindent ha ide jössz New Yorkba. De most mennem kell, Add át tesóméknak hogy imádom őket meg téged is puszi.
-          -Szia szupersztár, puszi
Otthon rendeltem magamnak pizzát és leültem a lap topon elé hátha van valami friss hír. Legtöbben azt kérdezték, hogy én honnan ismerem Harry Stylest. Tudtam hogy mindenki ezen a témán lesz fennakadva. Na mindegy, holnapra elfelejtik. Gyorsan twitteltem egyet és elkezdtem az új dalomon gondolkodni, hát igen a dalírás elég nehéz:
                  Daisy_Crawford:  egy kis szünetet is kell, tartani munka közben  imádlak pizza és Gossip Girl :) Nektek ki a kedvencetek?   D.xx                                        
Másnap telefonom csörgésére ébredtem. Álmosan beleszóltam:
-          -Igen?
-          -Daisy ma be kell jönnöd az irodámba , van egy nagy hírem.
-          -Ezért keltettél fel? Jó délre ott leszek, csak még 5 percet kérek.
-         - Igyekezz- és lerakta a telefont.  
Gyorsan felkeltem megittam a reggeli kakaómat de, mielőtt elindultam megint megnéztem a Twittert, jójó tudom, hogy függő vagyok de egyszerűen imádom.  5 új követőm lett, ránéztem és tátva maradt a szám, mikor megláttam hogy kik azok: Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne és Niall Horan követ téged. Úristen el se hiszem,hogy a One Direction bekövetett. Mi jöhet még?

5 megjegyzés:

  1. Kedves Barbi!

    Vágjunk bele:
    A történet egyedi, ilyenről még nem olvastam, a cselekményt jól vezeted le, pörgős, és nem hiszem, hogy egy hamar megunja az olvasó, mert ha apróság is, de mindegyik fejezetedben történik, amiért elül benned a kérdés, hogy na vajon mi lesz a folytatás?
    De sajnos, mivel a véleményemet kérted, egy-két dolgot kifogásolnék. Kérlek ne vedd ezeket rossz néven, és csak segíteni szeretnék Neked fejlődni.
    - A párbeszédek jók, de néha elkelne egy-két "kiegészítő elem. (Nagyon keveset találtam eddig) Ilyesmikre gondolok, mint "mondta, és elcsuklott a hangja", "válaszolt nyugodtan" stb. Mert igazán csak emiatt tudjuk, hogy milyen hangulatban/hangszínben szólal fel egy karakter.
    - Leírások hiánya! Hiszen azt sem tudjuk, hogyan néz ki a főszereplő. Nem kell erre sok szót ejteni, de néha elkél, hogy tudjunk mást is azonkívül hogy milyen a ruhája. Pl. a szeme színét, mert a szem sok mindent elárul. Bármi apróság sokat mondhat. Ugyanezen hiány vonatkozik a helyszínek, érzések leírására. Nem érzem úgy, hogy "ismerem" a karaketert. Ez pedig csak akkor jó, ha titokzatosságra törekszel, amit nem hiszek ebben az esetben.
    - Ez nem twitter, hanem egy történet. Történetben láttál már olyan, hogy "tudom h függő" Nem, nincsenek rövidítések, legfeljebb ha egy tipikusan ilyen szóhasználatú karakter szólal fel.
    Ezeken kívül tényleg nem találtam belekötnivalót. Mint mondtam: az alapötlet jó, sok mindent ki tudsz belőle hozni, és ha ilyen pörgős marad a cselekmény, biztos vagyok benne, hogy sokan fogják kedvelni azt, amit írsz! <3
    Sok sikert a továbbiakban!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a véleményedet egyáltalán nem vettem rossz néven mivel én kértem hogy segíts:) megfogadok mindent de mivel kezdő vagyok nem biztos hogy skerül elsőre mindent kijavítanom. köszönöm még egyszer puszi ♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Mikor hozod a következő részt? :$ :D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés