2012. május 29., kedd

~első fejezet

Hát meghoztam az első részt,remélem tetszeni fog mindenkinek.Próbáltam kihozni magamból a legtöbbet remélem sikerült így elsőre:) írjatok komit és kövessetek be twitteren: @BarbiEleanorfan


Telefonom csörgésére ébredtem. Álmosan a fülemhez emeltem és beleszóltam:
-          -Igen ?
-          -Megint elkéstél a próbáról.
-          -Basszus Ben  elaludtam.
-          -Van 20 perced hogy ideérj - és lerakta a telefont.
-          Hiper sebességgel kipattantam az ágyból és elvégeztem a reggeli teendőimet:  felvettem egy virágos szoknyát egy fehér pólóval amit egy övvel díszítettem és egy farmerdzsekit.Hajamat kiengedve hagytam.

  Felraktam egy egyszerű sminket  és már rohantam is.  Miután kiléptem a hotelből,igen hotelban laktam, pár rajongó odajött hozzám, az egyik megszólalt:
-          -Úristen Daisy Crawford kérhetek egy autogramot?
-          -Sziasztok, Persze- aláírtam a pár füzetet és valakinek a kezét is.
-          -És egy közös képet?
-          -Természetesen- mosolyogtam rájuk. Megcsináltuk a képeket és rohantam is tovább mielőtt Ben kinyírna, még hallottam hogy utánam kiabálnak ,hogy imádnak, mire csak elmosolyodtam.Hát igen ők az én rajongóim.
Végre odaértem a stúdióhoz, Ben csak annyit mondott ,hogy többet ne késsek.
-          -Nos Daisy megírtad az új dalt?
-          -Igen – átadtam a papírt,átolvasta és helyeslően bólogatott.
-          -Jólvan kislány, szép munka.
Egész délután próbáltunk a studióban,de azért gyorsan Tweeteltem egyet a rajongóimnak:
                   Daisy_Crawford: Kemény munka a studiózás. Alig várom hogy halljátok az új dalom.
                                                                              D.xx
- Mára végeztünk Daisy.
- Végre, nagyon elfáradtam.
- Holnap 10-re legyél itt.
- Jólvan, Szia Ben.
Mire hazaértem már este 10 óra volt. Gyorsan megvacsoráztam, és még felnéztem Twitterre. Sok érdekes üzenetet kaptam. Mindenki azt kéri, hogy kövessem vissza őket. Pár embert bekövetek ,de mindenkit nem tudok sajnos egy nap alatt. Olvasgatom a nekem szánt bejegyzéseket és egyszer csak megakad a szemem egy üzeneten.
                    Harry Styles:  a Stúdiózást én sem szeretem, kiváncsian várom az új dalod.
                                                                  H xx
Kikerekedett szemmel olvasom, Harry Styles a One Directionből írt nekem? Egyáltalán ismer engem és a dalaimat? Ez kicsit sok volt mára, mielőtt lefeküdtem volna aludni visszaírtam neki:
                           Daisy_Crawford:  Köszönöm szépen, szeretem a dalaitokat.
                                                            D.xx
Holnapra tuti, hogy mindenki ezen fog csámcsogni.

7 megjegyzés:

  1. Jó lett.:)) folytasd mihamarabb és ha kedved tartja itt az én blogom is : imaginestories-reni.blogspot.com :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a dicséret megnézem a blogodat mindenképp:) x

      Törlés
  2. Nagyon jó lett!.:) remélem minél hamarabb lesz folytatása!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) holnap fel is rakom a második fejezetet:) x

      Törlés
  3. Alakul

    http://olekszalaszloebooks.blogspot.com/

    VálaszTörlés